Gallup: Onko iso penis tärkeä?
Gallup naisille. Onko iso penis tärkeä parinvalintakriteeri? Jos pidät isoa penistä tärkeänä, yläpeukuta. Jos peniksen koolla ei ole merkitystä, alapeukuta.
Jatkokysymyksiä halukkaille:
1. Minkä mittainen on sinulle iso penis?
2. Minkä kokoinen miehelläsi on?
3. Oletko mitannut miehesi peniksen itse vai perustuuko tietosi miehen kertomaan?
Kommentit (48)
Siis ei ole paitsi ihan visuaalisesti. Eihän sillä kullilla saa orgasmia kuin harvat vain.
Ei ole. Olen tullut hyvin toimeen 15cm kalulla. Naiset ovat olleet siihen ylen tyytyväisiä, jopa yksi nainen pyörtyi kun näki sen.
Ei tarvitse olla iso, mutta en haluaisi sen olevan pienikään.
Iso on yli 15cm
Ei ole miestä
Parin miehen kanssa mitattu yhdessä
1. Minkä mittainen on sinulle iso penis?
En osaa sanoa, liian pitkän tunnistan tilannekohtaisesti ja silloin ei voi lykkiä kaikissa asennoissa. Tykkään kovasta panosta joten sillä on merkitystä. Liian paksua ei ole tullut vastaan.
2. Minkä kokoinen miehelläsi on?
16.5. Ympärys 14
Oikein hyvä yleensä, liian iso jos olen vähän ennen kuukautisia tietyissä asennoissa
3. Oletko mitannut miehesi peniksen itse vai perustuuko tietosi miehen kertomaan?
Ollaan yhdessä äsken.
Lisäksi: mallia nakki ei ole mulle sopiva sekään. Toisaalta jos on maltillista kokoa mutta kova ja pystyseisokkinen niin on tosi hyvä. Kohdistus on tärkeää.
Olen mies ja vastaan silti. Mittasin penikseni teini-iässä, noin 1988 kieppeillä. Oli 16cm pitkä, paksuutta en tiedä, mutta grillimakkaran tasoa on. Hienosti tällä on pärjätty, koskaan ollut ongelmia kenenkään kanssa, ollut paljon hyvää seksiä. Oma pituuteni on 183cm, paino 87kg ja kengän koko 44. Mitäs muuta vielä
Jos haluaa olla toisinaan tavallista isompi, niin penisrengas on siinä kiva. Tulee paksuutta ja kovuutta. Sleeve (mitä lie suomeksi) on välillä kiva ylläri, kun voi antaa tuhdisti paksumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se paksuus kerran on tärkeämpää kuin pituus, niin miksi kukaan tässä ketjussa ei ilmoita peniksen ympärysmittaa sentteinä, vaan pelkän pituuden?
Dragon sleeve muna päälle niin on tarpeeksi paksu.
Muistetaan, kissan häntä mitataan persesilmästä, miehen vehejettä ei.