Gallup: Onko iso penis tärkeä?
Gallup naisille. Onko iso penis tärkeä parinvalintakriteeri? Jos pidät isoa penistä tärkeänä, yläpeukuta. Jos peniksen koolla ei ole merkitystä, alapeukuta.
Jatkokysymyksiä halukkaille:
1. Minkä mittainen on sinulle iso penis?
2. Minkä kokoinen miehelläsi on?
3. Oletko mitannut miehesi peniksen itse vai perustuuko tietosi miehen kertomaan?
Kommentit (48)
1. Minkä mittainen on sinulle iso penis?
olen mitannut dildon, joka mahtuu sisään ja menee pohjaan. Mahtuu n. 14,5 cm. Eli tuosta ylöspäin olevat elimet tuntunevat isoilta.
2. Minkä kokoinen miehelläsi on?
En ole parisuhteessa.
3. Oletko mitannut miehesi peniksen itse vai perustuuko tietosi miehen kertomaan?
En tiedä kenenkään kumppanini kokoa senteissä, en ole itse mittaillut eikä miehetkään ole kertoneet senttejä.
Liian iso olisi enemmänkin haitaksi. Sattuisi. Jos olisi joku ihan miroskooppisen pieni ei sekään mieluisin vaihtoehto olisi. OIkeasti semmoiset keskivertokokoiset ovat mielestäni ns. parhaita.
Mutta oli koko ikä tahansa niin oikeasti ei se ole se koko joka ratkaisee, vaan se mitä mies sängyssä tekee.
3 jatkaa. Kyllä elimen koko jollain tapaa kuuluu kokonaisuuteen. En välttämättä haluaisi sellaista, joka ei tunnu, mutta tähän mennessä on ollut sellaisia kumppaneita, joilla on ollut vielä senkokoinen, että on tuntunut. Iso voi myös sattua, joten sopiva on jotain pienen ja hyvin suuren väliltä.
Ei ollut parinvalintatilanteessa, pikemminkin haitta. Mutta monen synnytyksen jälkeen siitä on ollut se etu ettei kotona ole koskaan tarvinnut kuulla sellaisia ikäviä kommentteja mitä miehet kirjoittelevat siitä miten pitäisi saada tiukkaa tai naiset valittavat venähtäneitä paikkojaan.... eli paremmaksi vaan seksi muuttui.
Ei liian isoa, mutta saa se olla ihan hyvän kokoinen.
Ei se silti kaikkea ratkaise, mutta onhan ne mieleen jääneet paremman kokoiset, miehellä keskikoko ja sais olla isompi. Mittoja en tidä.
Jänöset, hevoset ja norsut...niinpä niin.
Palapeliä yhtä kaikki.
Minusta iso on 16-18cm tai siitä ylöspäin. Paksuuskin vaikuttaa. Olen itse arvioinut että miehelläni on n. 16-19cm:n pituinen ja paksuhko. Oikein hyvän tuntuinen.
1. Minkä mittainen on sinulle iso penis? - En ole mitannut, mutta eräällä lyhytaikaiseksi jääneellä poikaystävällä oli silminnähden muita isompi. Ei se tuntunut yhtään sen paremmalta, ehkä ennemminkin päin vastoin, jotenkin kömpelöltä ja piti olla varovainen, ettei olisi sattunut. Ei sentään tämä ollut syy miksi jätin hänet, vaikka ehkä hieman vaikuttikin päätökseen.
2. Minkä kokoinen miehelläsi on? - En ole mitannut, enkä kysynyt, en häneltä enkä yhdeltäkään exältäni. Sanoisin, että ihan keskikokoinen.
3. Oletko mitannut miehesi peniksen itse vai perustuuko tietosi miehen kertomaan? - ks. edell.
Pitää olla ainakin yli 14cm, mieluusti paljon enemmän, mutta ei kyllä mikään yli 20cm. Eikä mikään tikkukikkeli, mutta ei myöskään halko.
Keskikokoinen on paras ja tosiaan se paksuus tekee enemmän gutaa kuin pitkä nakki ;)
Tärkeintä on se, että se toimii ja pysyy pystyssä! veltto ja iso on sama kuin good for nothing!
Kyllä sillä on merkitystä, en voisi seurustella miehen kanssa, jolla on mikropenis tai keskimääräistä pienempi kalu. Kerran tapasin miehen jolla oli säälittävän pieni ja ohut nakki, kaiken lisäksi se tuli muutaman työnnön jälkeen, vaikka en edes tuntenut paljon mitään. ps. En ole synnyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 17:07"]
.. kaiken lisäksi se tuli muutaman työnnön jälkeen, vaikka en edes tuntenut paljon mitään.
[/quote] Luulin siis ettei silläkään tuntunut kun ei mullakaan..
Jos se paksuus kerran on tärkeämpää kuin pituus, niin miksi kukaan tässä ketjussa ei ilmoita peniksen ympärysmittaa sentteinä, vaan pelkän pituuden?
Ei missään nimessä saa olla iso, koska normaalikokoinenkin joskus ottaa kipeää, isohan olisi pelkkää tuskaa.
En ole koskaa mittaillut kenenkään penistä, eikä kukaan ole myöntänyt itse mitanneensa, mulle on pääasia että seksi toimii. Miehelläni on juuri minulle sopiva penis, minua miellyttää myös enemmän normaalipituinen mukavan paksu, ei tietenkään liian paksu, mutta kovin ohut, vaikka olisi pitkäkin penis mielestäni näyttää jo omituiselta, tosin omakohtaista kokemusta sellaisesta ei ole, olen vain kuvissa nähnyt.
Aviomiehen valinnassa ei ole penis vaikuttanut mitenkään, joten en ymmärrä miksi pitäisi mittailla pituuksia tai paksuuksia mistään, ja niitä mittoja sitten täällä ilmoitella.
Ei ole tärkeä. Pääasia että ydyntä onnistuu kivutta ja tuntuu edes joltakin.
Kiitos naisille vastauksista. Lisää odotellaan.
Ap
PS. Minulla on 17cm pitkä ja aika paksu kalu, onko se riittävän iso, liian iso vai liian pieni?
Eiköhän se mies kokonaisuutena ole tärkein pienellä vehkeelläki pärjää, jos tekniikka on hallinnassa.