Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä kunnossa teidän koti on jos mies on viettänyt

Vierailija
02.05.2010 |

päivän keskenään lasten kanssa? Entä millaiset vaatteet lapsilla on päällä/miten siistit lapset muuten kun illalla tulet kotiin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen logiikalla vaatetus on hyvä, kun kaikki vaatteet on samaa väriä. Vain possunpunaiseen puettu pikkupoika on toki ihan vekkuli näky...

Ja olen tullut siihen tulokseen, että tässä talossa ainoa joka edes vähän kykenee pitämään järjestystä yllä, olen minä. Voin toki elää paskaläjässä itsekin, mutta joskus tekee mieli siivota ja sit siivoan. Olen sitä mieltä, että se siivoaa joka diggaa että on siistiä.

Vierailija
2/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa kotia ja lasta siinä missä minäkin. Tosin hän laittaa useammin ruokaa kuin minä, koska on siinä paljon parempi.

Työni takia joutuu olemaan usein tyttömme (3v.) kanssa päivisin kotona (lähinnä viikonloppuina). Aikoinaan oli kolme kuukautta hoitovapaalla ja hyvin pärjäsivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluja voi olla levällään ja pyykkejä ei ole pesty. Lapset on puettu... ;)

Mieheni ei tajua lasten vaatteista yhtään mitään, lapsilla on kyllä riittävästi päällä, mutta mikään ei sovi yhteen.

Mutta ei meillä mikään täyskaaos ole, vaikka olisin pitempäänkin pois. Keittiö on aina moitteettoman siisti miehen jäljiltä, vaikka laittaa ruokaakin usein.

Vierailija
4/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi valitsee vaatteensa itse muutenkin, on jo sen verran iso.

Vierailija
5/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kolmatta vuotta koti-isänä.

Ulos mennessä lapset on ehkä puettu liian lämpimästi mutta onneksi lapset osaavat jo protestoida itsekin.

Vierailija
6/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten vaatetus samaa sarjaa, kuin itseni jäljiltä, meillä ei ole suurta valikoimaa vaatteissa ja suurin osa vaatteista sopii yhteen, joten mokia ei voi tulla.

Ulkovaatteet tosin saattaa välillä olla vähän hakusessa..

Vierailija
7/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on ollut myös yhteensä pari vuotta koti-isänä, mutta ei se siihen auta, että osaisi valita järkevän näköisiä asukokonaisuuksia tai perusluonne muuttuisi ja mies alkaisi puunaamaan kämppää... :-)

Vierailija
8/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ulkoiltu ja kyläilty on

- likaiset astiat saattaa olla syömisen jäljeltä vielä pöydällä

- vaatteita saattaa lojua eteisen lipaston päällä ja sohvalla tms.

- ei kuitenkaan mitään pommia

- lapsilla saattaa olla hieman huonommat rönttävaatteet päällään (tai sitten ei), ihan ok:sti yhteen sopivat kuitenkin yleensä.

Vierailija
9/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa kodin jopa siistimmin kuin mina. Lapset on asianmukaisesti puettu ja hoidettu, ehka joskus ei pysy ihan totutussa aikataulussa. Ei valittamista sanoisin.

Vierailija
10/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteet tosin saattavat olla ihan mitä vaan, mutta toisaalta en kyllä itsekään ole mikään vaatefriikki, joten en juuri itsekään katso mitä vaatteita päälleen pistävät :)

Vierailija
11/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalliset, siistit vaatteet, ei erityistä

Vierailija
12/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla saattaa olla potkuhousut ja niiden päällä joku paita (kun yleensä laitetaan ensin body ja sitten potkarit). Vauvan naama, keittiön seinät, koirien turkit, sohva puurossa tai muussa soosissa, jota ollaan "syöty". Molemmat vaikuttavat tyytyväisiltä, hauskaa on ollut ja homma hanskassa, mutta äiti huokaisee, tarttuu rättiin ja alkaa siivoamaan... :)

Vierailija
13/13 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovaatteet on riisuttu eteisen lattialle, kenkiä ja pipoja todennäköisesti löytyy myös olohuoneesta. Astianpesukone on täynnä puhtaita astioita, koska sitä ei ole tyhjennetty, ja vastaavasti kaikki likaiset astiat ovat pöydillä, sohvalla ja osittain tiskialtaassa. Ruoka-ainesten ympärillä ollut pakkausjäte on keittiön pöydällä. Ruokapöytä on likaisten astioiden, puoliksi avatun postin, sanoma- ja aikakauslehtien sekä lasten piirustustarvikkeiden peitossa. Olohuoneen lattia on täynnä lasten leluja, erilaisia vaatekappaleita (sekä lasten että miehen) ja pahimmassa tapauksessa ruuantähteitä. Meidän makuuhuoneen lattialla on miehen työvaatteet (se vaihtaa puvun farkkuihin tullessaan kotiin).

Lapsilla on ne vaatteet joissa ne olivat päivähoidossa, myös yöllä elleivät ne itse riisu. Pienemmän vaippaa ei vaihdeta ellei se tee kakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä