Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso penis - lahja vai kirous?

Vierailija
04.05.2014 |

Oon 21v ja penikseni on 22cm pitkä ja 15.5-16cm ympärysmitalta (kyllä, olen mitannut oikein). Hyviä puolia isossa peniksessäni on se, että jotkut naiset jumaloivat sitä, koska pitävät isosta. Isolla peniksellä on myös helpompi tyydyttää, jos sitä osaa käyttää. Iso penis tuo myös paljon lisää itsevarmuutta ja esim. alasti olo saunassa ei hävetä ollenkaan ainakaan koon puolesta. 

Huonoina puolina on sitten taas se, että joillekin naisille se on vaan aivan liian iso. Penis ei yksinkertasesti mahdu sisään ja se satuttaa naista. Jotkut naiset ovat jopa sanoneet etteivät halua sitä sisäänsä, koska se on liian iso vedettyäni housut alas. Lisäksi housuissa tahtoo aina pullottaa ja olen huomannut, että moni nainen kyylää sitä. Se on hieman noloa. Lisäksi uiminen uimalassa speedoilla nolostuttaa kaikkein eniten, koska en vain saa sitä millään piilotettua ja kaikki näkyy läpi, koska lepotilassa on myös iso.

Mitä mieltä naiset olette, onko iso penis hyvä vai huono juttu? Pidättekö penistäni sopivana, liian isona tai liian pienenä sekä paksuudeltaan että pituudeltaan? Oisko jotain vinkkejä miten sais yhdynnän toimimaan niin ettei se satuttais joitakin tyttöjä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä kun haluun löytää tuon isokaluisen peppupanijan 😀 Voisin ottaa haasteen vastaan..

Vierailija
42/50 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kauhistellaan sitten sattuu, sitten totutaan ja sitten nautitaan... Eikä enää ikinä tyydytä "pieneen". Näin se menee..

Selälläni miehen alla yritän levittää jalkojani niin leveälle kuin pystyn polvia koukistaen. Päädyn alle käytännössä joka kerta, koska olen aika pienikokoinen ja jostain syystä miehet ja pojat ovat aina halunneet olla päälläni. Korostan näitä liikkeitä ajatellen niitä seksikkäiksi miehen silmissä ja yritän tehdä sisääntyöntymisen itselleni ja miehelle mahdollisimman helpoksi.

Nautinnoksi se muuttuu aina alun kärvistelyjen jälkeen. Sitä kokonaisvaltaista kokemusta ei oikeastaan korvaa mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ehdottomasti lahja. Olen hieman ujo enkä saa helposti kontakteja esim. baareissa, mutta netin maailmassa olen saanut paljon naista juurikin todella ison koon ansiosta. Nykyään poikamiehenä olen treffaillut useita naisia jotka haluavat isoa kullia. On nuoria, vähän vanhempia, sinkkuja ja varattuja. Spontaania estotonta, ja aivan ihanaa seksiä on ollut. 

Vierailija
44/50 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku epätoivoinen kääpä nostaa vuosia vanhoja ketjuja. Säälittävää.

Vierailija
45/50 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku epätoivoinen kääpä nostaa vuosia vanhoja ketjuja. Säälittävää.

Ja joku pillunkipeä käy täällä kommentoimassa paskaa.

Vierailija
46/50 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen niin että oma keskikokoinen on täydellinen. Jos ja kun hyvin lämmittelee vaimon ensin niin liukkaus ja puristus tekee täydellisen kokonaisuuden, yhtään tiukempi pillu tai isompi vehje tekisi kaikesta vain hankalampaa. 

Vaimollekin tuntuu hyvin kelpaavan, 20 vuotta ollaan jo yhdessä oltu. 

Vierailija
47/50 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aihe on jo niin loppuunkaluttu. 

Vierailija
48/50 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 19cm ja terskan kohdalta yli 5cm leveä kulli. Peppu kiinnostaa jopa enemmän kuin pillu mutta moni ei halua sitä yrittää kai koon takia vaikka minusta siinä ei ole mitään ongelmaa. Voisin kyllä panna miestäkin jos on hyväpyllyinen ja poikamainen ja sheivattu. Karvainen äijä niin en pystyisi panemaan

Vierailija
49/50 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs nainen sanoi, että olen onnekas.

Vierailija
50/50 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aihe on todellakin loppuunkaluttu. Aloittaja on isompi penis kuin 99.9% maailman kaikista kaluista. Onnea siitä, muuten aihe on jo aika tylsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi