Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso penis - lahja vai kirous?

Vierailija
04.05.2014 |

Oon 21v ja penikseni on 22cm pitkä ja 15.5-16cm ympärysmitalta (kyllä, olen mitannut oikein). Hyviä puolia isossa peniksessäni on se, että jotkut naiset jumaloivat sitä, koska pitävät isosta. Isolla peniksellä on myös helpompi tyydyttää, jos sitä osaa käyttää. Iso penis tuo myös paljon lisää itsevarmuutta ja esim. alasti olo saunassa ei hävetä ollenkaan ainakaan koon puolesta. 

Huonoina puolina on sitten taas se, että joillekin naisille se on vaan aivan liian iso. Penis ei yksinkertasesti mahdu sisään ja se satuttaa naista. Jotkut naiset ovat jopa sanoneet etteivät halua sitä sisäänsä, koska se on liian iso vedettyäni housut alas. Lisäksi housuissa tahtoo aina pullottaa ja olen huomannut, että moni nainen kyylää sitä. Se on hieman noloa. Lisäksi uiminen uimalassa speedoilla nolostuttaa kaikkein eniten, koska en vain saa sitä millään piilotettua ja kaikki näkyy läpi, koska lepotilassa on myös iso.

Mitä mieltä naiset olette, onko iso penis hyvä vai huono juttu? Pidättekö penistäni sopivana, liian isona tai liian pienenä sekä paksuudeltaan että pituudeltaan? Oisko jotain vinkkejä miten sais yhdynnän toimimaan niin ettei se satuttais joitakin tyttöjä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iso on aina takuulla parempi kun pieni.... pientä saa hävetä, lisäksi sillä ei naista tyydytetä. Mulla 13-14cm ja 3,5 cm pikku veitikka ja tiedän asijan...

Vierailija
22/50 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä pari naista pieneksi sanonutkin ja eipä sillä kyllä pystykään tyydyttämään.... toki kädet ja suu mulla on hyvät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kauhistellaan sitten sattuu, sitten totutaan ja sitten nautitaan... Eikä enää ikinä tyydytä "pieneen". Näin se menee..

Vierailija
24/50 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tosi on

Vierailija
25/50 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja naiselle joka saa sen sisäänsä ja jonka pillun se täyttää. Lahja naiselle jos nainen saa itse liikkua ja tuottaa orgasmin. Mutta monesti kirous miehelle, koska joutuu koko ajan varomaan työnnöissä, eikä saa naida voimalla kiimassaan. Pitää naida jarrupäällä koko ajan ja doggyt on kielletty kokonaan.  Pitää varoa aina ettei paina voimalla pillun pohjaan asti.  Meillä ollaan liikuttu aina lahjan ja kirouksen välimaastossa, riippu varmaan kummalta kysyy.

Vierailija
26/50 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Mulla oon 14cm pitkä(tai siis lyhyt) ja 4,5cm paksu. Ympärysmittaa en ole mitannu. Mutta kaikki naiset sillä on saanut huutamaan ja tulemaan yhdynnässä(ainakin ne kenen kanssa on päässyt useammankin kerran). Ja moni on sanonut että varoa pitää joissain asennoissa. Eikä pelkällä kullilla mitään tee. Sormetusta ja nuolentaa kunnolla ja miellyttävät asennot niin isolla kullilla ei tee yhtään mitään.

Vierailija
27/50 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mää tiijä

Vierailija
28/50 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20cm ja paksu kulli mulla ja kun työntyy syvälle pillun pohjaan niin loppunainti on orgasmia orgasmin perään naiselle. Munaani olen ollu tyytyväinen.

Vierailija
29/50 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sattui mielenkiintoinen tilanne. Vaimo oli saanut sormettamalla ja suuseksillä orkun ja ajattelin naida pidemmän kaavan kautta, aloittamalla lähetyssaarnaajassa. Mutta hetken naituani imettelin, kun vaimon alkoi puristamaan kaluani todella kovaa. Oli kuin olisi puristanut nyrkkiin. Toki isossa ja paksussa kalussa on vartta mistä puristaa.  Puristus oli jäätävä, joten ei siinä kauaa tarvinnut soutaa, kun lähti selkäydinnesteet mukana. Teki niin tanan hyvää.

Vierailija
30/50 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25cm ja on kirous ku ei oikein mahdu

Vierailija
31/50 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sopivanmittainen  13-15cm ja on sopivan paksuinen, vaimo on myös tyytyväinen. Mitä sitä mittailemaan tai selvittämään, mutta tiedoksi teille isomunaiset, tietääkseni teillä on sormet ja kielet, ei se liukkari paljon maksaM50+.

Vierailija
32/50 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tällaiselle synnyttäneelle naiselle unelmarakastaja! Ei olisi liian iso. Nauttisin. Viimeistään, kun tulet isäksi, ymmärrät sen arvon. Sitä ennen koita saada naisesi rentoutumaan - kun on rento, ei satu. Kunnon esileikki, nuolemista ja paljon liukkaria ja hellyyttä. 

Vierailija
33/50 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lahja on. Ainoa puute mistä olen kuullut on se ettei nainen pysty pillullaan puristelemaan isoa kaluani. Kuulemma lihaksia ei saa toimimaan kun pillu on niin auki venytetty. Mutta muut tunteet vievät sitten voiton.

On varmaan niinkin että osa isoaseisista miehistä ei todellakaan osaa rakastella lainkaan. Nämä sitten pilaavat turhaan muiden maineen.

No toisaalta onhan se niinkin että tuon ansiosta taviskulleilleille jotka osaavat käsitellä naista, on myös paikkansa....

Harmilliseen asemaan jäävät siis yksinkertaisesti ne miehet jotka eivät osaa mitään. Kullin koosta riippumatta. Alinta kastia varmaan sitten ne osaamattomat minumunat.

Vierailija
34/50 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen normaalikokoinen aikuinen isohko kulli ei häiritse mitenkään. Nuorena oli paljon tilanteita kun harmitti iso kalu. Minulla kehitys meni jotenkin erilailla kuin monella muulla, kun kulli kasvoi melkein nykyisiin mittoihin ja kroppa oli vielä hintelän nuoren pojan. Monet tytöt ja naisetkin sen huomasivat ja joskus kommentoivatkin, poikakaverit ilkkuivat myös joskus isokyrväksi. Kyllä muutama nuoruudesta tuttu nainen on halunnut koittaa sitä aikuisiälläni.

Vierailija
35/50 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Jotkut ovat tykänneet kovasti, toisia on sattunut, ja se ei todellakaan ole mikään kiva. Peppuseksin saanti on myös usein tyrmätty koon vuoksi.

Vierailija
36/50 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kirous minulle. Olen täysin addiktoitunut naisten peppuihin ja peppuseksiin.

Jos saisin päättää rakastelisin naista aina peräaukkoon.

Kun on kokoa ja paksuutta monikaan ei peppua anna, joten suhteet päättyvät lyhyeen. Yksi pidempi suhde onnistui, kun nainen oli tarpeeksi himona peppuseksiin. Harmi, ettei muuten toiminut.

Vierailija
37/50 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella kirous minulle. Olen täysin addiktoitunut naisten peppuihin ja peppuseksiin.

Kun on kokoa ja paksuutta monikaan ei peppua anna, joten suhteet päättyvät lyhyeen. Yksi pidempi suhde onnistui, kun nainen oli tarpeeksi himona peppuseksiin. Harmi, ettei muuten toiminut.

Pane miehiä. Varmasti saat persettä.

Vierailija
38/50 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pane miehiä. Varmasti saat persettä.

Varmaan saisikin, itsellä vaan tuskin seisoisi miehen pepun äärellä.

Vierailija
39/50 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirous ehdottomasti, vaikka vehkeeni ei ole mikään monsteri,koko on 18,5 cm pitkä ja ympärysmitta noin tyhjän vessapaperirullan verran.naiset yleensä yhdynnässä kiljuu kun vietävät,tulevat nopeasti ja haluavat lisää,juoruilet et niin että häirikkö ehdotuksia tulee sieltä sun täältä.ja aina sinua tuijotetaan haaroihin.

Vierailija
40/50 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina haaveillut tollasesta miehestä.. toki muut ominaisuudet menee suhdetta harkitessa edelle mut seksin puolella hyvin varusteltu "anal only" (lähes) mies olis aivan mahtava.. en ikinä oo suhteissa kehdannut ehdottaa niin usein pyllyseksiä kuin mieli tekis etten vaikuta ihan pervolta. Missäpäin sä asut?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi