Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö lopettaa yhteydenpito?

Vierailija
02.05.2010 |

Erosimme siis eksän kanssa puolisen vuotta sitten ja olemme pitäneet yhteyttä sen jälkeen noin kerran viikossa, kuitenkin aina pelkään, että milloin se on löytänyt uuden tai harrastanut yhdenyönjuttuja tai mitään, eksää ei minun seikkailut varmaankaan vaivaa. Eksän naisjuttujen ajattelu siis vaivaa minua päivittäin. En haluaisi lopettaa yhteydenpitoa mutta pitäisikö mielenrauhan vuoksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta fakta on se, että exäsi jossain vaiheessa kyllä tapaa jonkun. Siihen voit kyllä valmistautua.

Et kai sä ajattele niin, että jos teillä ei mennyt asiat hyvin, exälläsi ei asiat saisi mennä kenenkään muunkaan kanssa hyvin?

Eiköhän jokainen noin periaatteessa halua exälleen/kaverilleen hyvää jatkoelämää?

Vierailija
2/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eksän halusta, omasta mielestäni asiat oli ihan hyvin. Toki haluan eksälle hyvää elämää, mutta haluaisin että se elämä olisi minun kanssani eikä jonkun toisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla olisi jo joku... ei jäisi niin paljon aikaa miettimiseen, mitä eksäsi tekee....

Vierailija
4/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen noin periaatteessa halua exälleen/kaverilleen hyvää jatkoelämää?

Eivät kaikki yllä koskaan sellaiselle henkiselle tasolle, että pystyisivät toivomaan hyvää exälleen. Esim. minun exäni ei kestä sitä, että olen onnellinen elämässäni - ei kestänyt alun perin 12 vuotta sitten, eikä näytä kestävän edelleenkään, varsinkaan kun hän itse on onneton. Kun mieli on kovin pieni ja muut ihmiset ylivoimaisia, ei rahje riitä muuhun kuin pikkusieluiseen pahansuopuuteen ja kaikenlaiseen teeskentelyyn; mitään todellista kasvua ei tapahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi