Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä elokuvia katsoessasi olet itkenyt?

Vierailija
01.05.2010 |

Minä pillitin Karhuveljeni Kodaa katsoessani. Tulivat muistot oman äidin menettämisestä mieleen.

Aikanaan myös Schindlerin listan loppu sai tipan linssiin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat olleet:

Dancer in the Dark

Hotel Rwanda

Todo sobre mi madre

Habla con ella

21 grams

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

The Green Mile

Hours

Philadelphia

Mar adentro

Kyllä myös jotkut lastenleffat, kuten Up tai Nemo on saaneet mut itkemään. Oon herkkis, mitäpä tuosta :)

Vierailija
2/42 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti jo Eläinsairaalaa katsoessa.. Ainakin nää on itkettäneet joissain kohdin;

Forrest Gump, Vihreä maili, Braveheart, Sofien valinta, Karhu... Tänään pillitin Lassien tullessa telkkarista:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin junan videovaunussa, jossa näytettiin Bambia. Pillitin ihan hulluna ja ohikulkijat katsoivat vähän hitaasti...

Vierailija
4/42 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin äkkiseltään tulee mieleen Vihreä maili ja Unelmien sielunmessu.

Vierailija
5/42 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm.

Jumalaiset JaJa -siskot

Notebook

Pientä Säätöä

Twilight

Twilight New Moon

Vierailija
6/42 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle tärkeä monella tavalla: monet ystävistäni ovat liikuntavammaisia ja mieheni on Galiciasta - kylmät väreet menevät aina, kun näen sen lentokohtauksen (http://www.youtube.com/watch?v=qQZZ1i6W65E).

Habla con ella on minusta vastenmielinen. Siinä voisi olla ainesta vaikka mihin, mutta koomassa olevan tytön raiskaaminen ei ole minusta "kaunista ja koskettavaa", kuten elokuvaa on kuvailtu.

Vierailija
7/42 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeks itkin Prinsessa ja Sammakkoo katsoessa, sitä ennen Up! -ei ehtinyt mennä 5min ku mä vollotin :)

Vierailija
8/42 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phoebe in Wonderland

kun äitinä ajattelin tunteitani, jos kyseessä olisi ollut oma tyttöni

Vierailija
9/42 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut pahin! Itkin elokuvan puolivälistä asti ja lopussa nyyhkin jopa ääneen hartiat hytkyen. En kehdannut lähteä elokuvista pois kuin vasta aivan viimeisenä. Itkin koko kotimatkan ja illan vielä kotonakin. Seuraavana päivänä näytin aivan mursulta ja minulta kyseltiin töissä, olenko sairaana :/ Nolotti!!!!!

Monet muutkin leffat ovat olleet liikuttavia, mutta niistä olen selvinnyt normaalimmin.

Vierailija
10/42 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan liikuttua katsoessani elokuvaa, mulla on pala kurkussa mutta en koskaan itke kyyneleitä. Itken muutenkin tosi harvoin, suunnilleen läheisen tai lemmikin menetys on ainoa joka saa mut itkemään oikeasti.

Mulla on neljä lasta ja niistä kukaan ei itke kyyneleitä, kuin vain pienen pisaran poskelle äärimmäisessä hädässä ja isossa surussa.

Joskus kaipaan sitä että joku mua hetkauttaisi, muta toisaalta olen erittäin empaattinen ja tunteet pystyn hyvin lukemaan, sosiaalisissa tilanteissa olen kuin kala vedessä. Kyyneleet ja yliherkkyys sitä kautta eivät vaan ole mun juttu!

Vierailija
11/42 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin junan videovaunussa, jossa näytettiin Bambia. Pillitin ihan hulluna ja ohikulkijat katsoivat vähän hitaasti...

Veit kyllä sanat suustani, minä kans itkeskelen Kauniita ja Rohkeita katsoessa, joskus salkkareitakin itken.. :D

Paljon on elokuvia joita katsoessa on tullut itku. Nyt mitä ei huomatakseni ole mainittu niin Pearl Harbour.

Vierailija
12/42 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa jotkut mainokset itkettää sopivalla kierron ajalla.:) Erikoisuus, ettei Titanic kyllä itkettänyt, se oli vaan huono leffa. Oli ihanaa kerran mennä kaverin kanssa leffaan, ja hän jo valmiiksi veti nessupaketin käsilaukusta syliinsä. :)

Vierailija
13/42 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tosi outoa, koska oikeasti olen itkupilli.

Itken luontodokumenttia katsoessa, kun leijonanpentu eksyy emostaan. Itken lehteä lukiessa, kun vastaan tulee koskettava uutinen. Itken kaunista musiikkia kuullessani, tosin sekään ei ensikuulemalla liikuta. Elokuvat ei vaan saa itkemään. TV-sarjoja katsoessa olen kyllä joskus itkenyt, ne hahmot on jo pitkän ajan katsomisen jälkeen tulleet niin tutuiksi.

Vierailija
14/42 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en puolestaan itke missään.. Tänään siihen tuli poikkeus... Netflixiä kun katoin. Ramona and beeze. Joku tämmäne sen nimi on. Tulee vaa mielee se et itelläni on hyvä mielikuvitus

Vierailija
15/42 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hacksaw Ridge

Vierailija
16/42 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schindlerin lista (aina), Interstellar (aina) ja Aikamatkustajan vaimo vaimikäliesennimion.

T: Mies 29

Vierailija
17/42 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini Totoro, Henkien Kätkemä, Liikkuva Linna, Joulutarina.

Vierailija
18/42 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M silmät päästäni katsoessani perikato elokuvaa. Aatun kuolema oli surullinen ja liikuttava hetki

Vierailija
19/42 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pillitän nykyään koko ajan.

Vaihdevuodet? Mutta aikaisemminkin esimerkiksi Kummisetä, Scarface, Unelmien sielunmessu, Forrest Gump, Slummien miljonääri, Hiljaiset sillat, Kauriinmetsästäjät...

Ei nyt aikajärjestyksessä tullut mutta joo, pillitän aina :).

Vierailija
20/42 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hachiko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä