Lapsenipa olisi Hitlerin mieleen. Pellavatukkainen, kalpeaihoinen sinisilmäinen komistus.
Kommentit (13)
Höpöhöpö, ketään ei-juutalaista ole pistetty leirille.tuolloisen saksalaisen määritelmän mukaan. Joten onneksi ap syntyi vuosisadalla jolloin ei tartte miettiä, onko lapsen kohtalona vankileiri, rintama vai tubi.
kyllä vaan leireille joutui myös mielisairaita, kehitysvammaisia ja homoseksuaaleja.
väärin muista eivät suomalaiset olleet Hitlerin mielestä kovin hyviä arjalaisuuden edustajia.
Ainaki mulle merkkaa siis tosi paljon tykkäiskö Hitler mun lapsen ulkonäöstä! Ku hitler oli niiii ihana ja kaikkee....
Kalpeaihoinen ei ikinä näytä hyvältä ja terveeltä. Vie lapses aurinkoon ni saa vähän väriä pintaan.
Siitähän tulee se siniverinen nimitys, kun ennen vanhaan työtä tekemätön luokka, joka ei auringossa oleskellut oli kalvakasta porukkaa, jolla verisuonet kuulsi läpi.
tuolloisen saksalaisen määritelmän mukaan. Joten onneksi ap syntyi vuosisadalla jolloin ei tartte miettiä, onko lapsen kohtalona vankileiri, rintama vai tubi.
Kyllä sua ei varmaan pelottas yhtään jos elettäs hitlerin parasta aikaa.... jumaliste että olet idiootti
Mulla on vaaleat hiukset, A-veriryhmä ja verisuonet kuultaa läpi sekä siniset silmät. En rusketu vaikka olisin auringossakin. Toinen lapsista samanlainen.
no se on hyvä että lapsi olis jonkun mieleen... kalpeat lapset on vähän ällöttäviä
Vaikka olisinkin Hitlerin mieleen, niin mieluusti hieman ruskettuisinkin.
vieny polttouuniin. Tummia ovat, ihan kuin monet juutalaiset.
Mokomakin tekopyhä äijänkäppyrä, omissa suonissansa virtasi juutalaisverta.