Paljonkos on alkoholia mennyt tähän asti?
Tätä vappua siis tarkoitan :-)
Mulla:
-pullo viiniä
-10 tölkkiä olutta
-kaksi shottia
Just korkkasin siiderin
Kommentit (27)
Vain tämän päivän kulutus vai myös eiliset yhteensä?
Mikä jengii vaivaa :D Pakko vastaa kysymyksiin, jotka ei selvästi koske itseä
Ja vielä 1-2 pulloa menee. Mutta olenkin alkoholisti.
Mikä jengii vaivaa :D Pakko vastaa kysymyksiin, jotka ei selvästi koske itseä
Miksi ei voi vastata, jos ei ole juonut mitään. Tulee ehkä todentuntuisempi gallup niin kun näkee kuinka moni ylipäänsä juo... Itse olen kyllä elänyt ihan kunnon "nuorten elämää", mutta nyt äitinä ei tule oikein vappuna juotua, minulle tämä on nykyään lasten juhla vapputoreineen ym...
ja lasi valkkaria (mies kaatoi, en tiedä montako cl oli...). Tänään lapset menevät mummolaan ja lähden miehen kanssa pitkästä aikaa kaupungille, mutta olen kuskina, joten tuohon ei tule lisättävää.
Meni eilen grilliruuan kylkiäisenä. Tänään en taida juoda yhtään vaikka kaapissa on kauheasti lahjaksi saatuja juomia.
äsken ruoan kanssa yhden 0,33 oluen. Kohta lähdetään kylään ja siellä varmasti menee paljon.
Olen ablotutisti ja vaimo on raskaana.
Raitis vappu :)
Tänään illalla kyllä juodaan loput pullosta puoliksi miehen kanssa, kunhan lapset nukahtaa. Ei sitä raaski poiskaan heittää ;)
Viime viikonloppuna tulikin sitten otettua...
8 l viskiä
87 tölkkiä olutta.
Lisäksi 176 makkaraa ja 993 kinkkukiusausta.
8 l viskiä
87 tölkkiä olutta.Lisäksi 176 makkaraa ja 993 kinkkukiusausta.
=D
Tänään illalla meinaa kyllä juoda vähän siideriä ja toivottavasti skumppaakin (koska on vappu ja olen kyllästynyt olemaan kipee).
olutta ja lisää menee koko ajan...
muuten vielä tulee vastauksia, että ei yhtään? Jos kerran ap on selvästi ilmaissut, ettei tarvitse nollatoleranssien viettäjien vastata, miksi vastaatte?
Luuletteko olevanne parempia kuin muut, ilmeisesti?
Mä olen juonut kolme pulloa siideriä ja kaksi tölkkiä lonkeroa.
Kohta saunaan,enkä tiedä joisiko vielä yhden siiderin tälle vapulle.
tänään puoli pulloa kuoharia, juon varmaan vielä sen kuoharin loppuun, kun ukko ei tykännyt siitä.
miehen kanssa pullo kuoharia puoliksi, illalla ruualla yksi tumma olut ja leffaa katsoessa pari viskiä.
Tänään ruualla pullo punaviiniä miehen kanssa puoliksi. Nyt tulin saunasta ja siideri tässä avattuna. Illalla menee ehkä vielä toinen ja kenties joku shotti lisäksi. lapset pitkästä aikaa mummolassa viikonlopun vietossa, muuten olisi jäänyt ehkä ruoan kanssa otettuun viiniin.
Olen absolutisti.