Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiaalle ei kelpaa mikään

Vierailija
01.05.2010 |

Mun puolivuotias vauva on viime päivinä käynyt ihan mahdottomaksi. Varsinkaan yksinolemisesta ei tule mitään. Kun yritän vaikka tehdä itselleni aamupalaa, vauva alkaa huutaa suoraa huutoa, koska en ole ihan hänen lähettyvillään vaan toisessa huoneessa.

Ekat hampaat tuli pari viikkoa sitten, mutta silti kitisee usein ja silloin mikään ei ole hyvä. Jotenkin hermoja raastavaa kun ei saa edes hetkeä hengähtää, toinen on kitisemässä jotain jatkuvasti. On aina ollut huono syömään mutta nyt tosi huono, ruoka ei meinaa mennä suuhun ollenkaan.

Kaikki asiat ovat taistelua ja temppuilua. Ennen vauva on ollut hyväntuulinen... Tällastako tämä tulee olemaan nyt yksivuotiaaksi saakka vai onko jokin ohimenevä vaihe ???

Vauva on esikoinen, ja luulen että olen viihdyttänytkin häntä liikaa ja nyt ei osaa olla hetkeäkään omissa oloissaan ....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan meidän tytöltä tosin ikää nyt 9 kk. Luulempa että kyseessä on eroahdistus. Se kestää aikansa (joskus pitkäänkin mutta kuuluu kehitykseen) mutta tiedän että voi tuntua välillä todella raskaalta.

Vierailija
2/2 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa huoneessa missä itse olet?

Varmasti on rasittavaa. Se voi jatkua tai sitten ei. Lapset ovat niin erilaisia.

Hetken itkeminen ei vahingoita lasta, jos perustarpeet on tyydytetty. Tee siis aamupalasi rauhassa, jos vaan pystyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan