Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö puhua exän uudelle vai ei?

Vierailija
01.05.2010 |

EN ole varma, mitä tehdä. Olin 6 vuotta yhdessä exän kanssa, suhde oli melko vaikea, sillä yritimme kovasti yhdessä eteenpäin, vaikka meidän ei olisi pitänyt yhteen koskaan mennäkään.

Ex on kiva, mukva ja rauhallinen yleensä. SIlloin kun hän stressaantuu hänestä tulee kireä ja ilkeä ja erittäin itsekäs. Kun asiat oikein kulminoituvat, hän on arvaamaton. Tämän 6 vuoden aikana hän kävi fyysisesti kimppuuni mutaman kerran. Kuristi ja löi. Väkivalta ei siis ollut jokapäiväistä, näitä tilanteita oli ehkä 4 tai 5 koko yhdessäolomme ajan.

MItenkään en häntä puolustele, mutta nämä tilanteet eivät koskaan tulleet arvaamatta vaan riidan jälkeen, osaan itsekin olla erittäin vaikea ja melkein ymmärrän sen, että mun kanssa hänellä meni hermot joskus totaalisesti.

Pointtina on kuitenkin tämä puoli hänestä, jota hän ei pysty hallitsemaan. Hän on itsekin sanonut, että pystyisi vaikka tappamaan, että en tahdo nähdä sitä puolta hänestä. Ja se minua pelottaakin.

Nyt ex on seurustellut pari vuotta uuden kanssa ja menevät kai naimisiin jossain vaiheessa.

Kysymysys kuluukin, pitäisikö minun kertoa tälle uudelle exän pimeästä puolesta, vai annanko asian olla? Mitään tarvetta minulla ei ole heidän liittoa hajoittaa, mutta pystyisinkö elämään sen kanssa, jos exäni tekisi jotain tälle uudelle, enkä olisi varoittanut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli älä puutu. Eiköhän nykyinen elämänkumppani ole jo nähnyt sitä pimeää puolta kun ovat olleet yhdessä pari vuotta.

Vierailija
2/2 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vähän samoilla linjoilla, että ex on ex. Ja ei se ex ole sillä tavalla väkivaltainen, ettenkö oskaltaisi häntä nähdä, tai lapsia hälle antaa. Ja ehkä hän on tämän uuden kanssa onnellisempi niin, että tällaisia tilanteita ei edes tule. Meillä kun koko yhteiselo oli jatkuvaa sotatilaa.

Ehkä annan asian vain olla ja hoitakoon itse oman parisuhteensa ja minä hoidan omani:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä