G: miten peset pimppisi?
Mä vaan aukaisen häpyhuulia ja emätintä ja suihkutan vedellä.
Kommentit (56)
Mä olen sitä sorttia jonka on hankala saada orgasmi, mutta tässä hommassa niitä tulee tusinoittain!!!
Heti alko panettaa.
samalla kun olen pesettänyt autoni. Eli ajan auton pesulaan, menen haarukset levällään auton katolle ja sitten koneet hoitaa homma. Voin suositella, koska se iso harja tekee aika gutaa samalla :) Ja taatusti tulee puhdasta.
pesupähkinöillä. Laitan ne illalla pinppiin ja otan aamulla pois. Säästää vettä ja luontoa.
Tekisi mieli ilmoittaa ylläpidolle. En silti jaksa. T:11cm mies
vittua se sulle kuuluu
että kaikki töhnä kerääntyy paakuksi ja teen siitä sitten lihamureketta vieraille. Jouluna teen pimppitöhnälaatikkoa ja juhannuksena paistetaan nuotiolla vaahtokarkkeina.
jotkut vaan haluavat brassailla pinkeillä pinppiharjoillaan ym.
että kaikki töhnä kerääntyy paakuksi ja teen siitä sitten lihamureketta vieraille. Jouluna teen pimppitöhnälaatikkoa ja juhannuksena paistetaan nuotiolla vaahtokarkkeina.
t: 11 cm mies
pimpulaattorin käyntiin, jolloin karstat irtoaa pinpeistä. Perheen miehet tekevät verhon takana piipulaattorilla saman pipuleilleen. Yhdessä sitten hyppäämme sadevesialtaaseen ja neutraloimme pH:mme.
Ja kokikset päälle.
pesen painepesurilla. sitten katon salkkarit ja roplaan.
20min pinppiä kattilassa.
Vähän hankalaa (pitää olla kyykyssä lieden päällä) ja sattuu, mut puhdasta tulee!
Todellakin vaivan arvosta.
Niitä saa tiimarista ja anttilasta, käykää kysymässä mitä värejä on tällä viikolla tarjolla.
että onko noita pimppiharjoja oikeasti olemassa. En usko että tiimarista ainakaan saa.
kyllä painovoima hoitaa puhtauden. Lika putoaa alaspäin.
Niitä saa tiimarista ja anttilasta, käykää kysymässä mitä värejä on tällä viikolla tarjolla.
että onko noita pimppiharjoja oikeasti olemassa. En usko että tiimarista ainakaan saa.
Joku kerta ajattelin kyllä hullutella ja ostaa esim. pinkin tai seeprakuvioisen.
Glade One Touch on pieni, huomaamaton ja helppokäyttöinen pimpinraikastin. Se raikastaa yhdellä painalluksella pyhinpäsi pitkäksi aikaa. Raikastin kiinnitetään tarralla seinään ja täyttöpullo laitetaan sisään. Glade One Touch on helppo ripustaa kotieläinten sekä pienten lasten ulottumattomiin. One Touch täyttöpullo riittää noin 100 painallukseen (noin 1 kk). Täytön tyhjennyttyä se on helppo vaihtaa uuteen. Tuoksuja voit vaihdella mielesi mukaan.
Pidikepakkauksessa mukana sitruunantuoksuinen täyttöpullo. Täyttöpulloja voit ostaa myös erikseen, vaihtoehtoina sitruunan tai omenan tuoksu.
Illalla vaan pesu- ja huuhteluaineet sisään ja virta päälle. Puhdasta tulee.
Aluksi olin epäileväinen pinpinpesukoneen suhteen mutta nyt itse sitä jo vuoden verran käyttäneenä voin suositella :)
samalla kun olen pesettänyt autoni. Eli ajan auton pesulaan, menen haarukset levällään auton katolle ja sitten koneet hoitaa homma. Voin suositella, koska se iso harja tekee aika gutaa samalla :) Ja taatusti tulee puhdasta.