Onko normaalia hotelilta pyytää luottokorttitietojani
varausta tehdessäni. Maksu suoritetaan kuitenkin vasta kun saavumme hotelliin.
Kommentit (5)
Onko turvallista antaa esim. sähköpostissa tiedot?
Hotellin varauspalvelun kanssa olemme viestitelleet sähköpostilla miettien parasta vaihtoehtoa meidän perheemme majoitukseen (suuri perhe).
Maksusta kysyessäni vastaanottovirkailija totesi, että varauksen voi tehdä luottokortin tiedoilla ja maksu suoritetaan sitten vasta paikanpäällä.
Onko turvallista antaa esim. sähköpostissa tiedot?
Hotellin varauspalvelun kanssa olemme viestitelleet sähköpostilla miettien parasta vaihtoehtoa meidän perheemme majoitukseen (suuri perhe).
Maksusta kysyessäni vastaanottovirkailija totesi, että varauksen voi tehdä luottokortin tiedoilla ja maksu suoritetaan sitten vasta paikanpäällä.
Itse olen antanut sähköpostissa kortin tiedot. Jos et moista uskalla tehdä, soita ko. hotellin respaan.
sposti. Yleensähän kyselijöillä on suojattu yhteys netissä jollain lomakkeella, mutta näistä tiedä.
Mutta ulkomailla ainakin ottavat tiedot hotellissa asuessa syntyneitä kuluja varten kai tai sitten pitää jättää joku 100-150$ vakuudeksi kun menee sinne.
sposti. Yleensähän kyselijöillä on suojattu yhteys netissä jollain lomakkeella, mutta näistä tiedä. Mutta ulkomailla ainakin ottavat tiedot hotellissa asuessa syntyneitä kuluja varten kai tai sitten pitää jättää joku 100-150$ vakuudeksi kun menee sinne.
Täytyy kysyä onko jotain suojattua lomakejuttua ja jos ei niin soittaa sitten.
Mulla kun on suomi24:n sähköposti ja äskettäin sen käyttäjiä pyydettiin vaihtamaan salasanansa koska joku oli kai päässyt murtautumaan niihin jotenkin...siksi hieman mietityttää sähköpostitse mitään tietojaan antaa.
On erittäin normaali.