Kodinhoito, äitiysloma ja asumiskulut
Miten teillä muilla hoituu?
Tuntuu, että mies kuvittelee mun olevan joku piika täällä talossa ihan vaan siksi, etten maksa elämisestämme niin paljon kuin hän. Mies hoitaa lainanlyhennykset ja minä käyn kaupassa. Siivoan tosi mielelläni viikkosiivouksen, siis imuroin, luuttuan, pyyhin pölyt, pesen vessan, vaihdan lakanat jne. tiskaan ja pyykkäänkin mielelläni, mutta yhtä juttua en ymmärrä. MIKSI minun pitää siivota ison miehen jälkiä?? Siis tyyliin viedä tiskit olkkarista keittiöön, pyykit lattioilta koneeseen tai pyykkikoppaan, viedä tavarat oikeille paikoilleen. jos mies sattuu tarvitsemaan esim. mittaa, säilytämme sitä siivouskaapissa, hän kysyy joka kerta missä se on ja käytettyään mittaa hän jättää sen juuri siihen paikkaan mihin sen kädestään saa laskettua. Tyhjät tupakka-askit jää just siihen missä viimenen tupakka askista otetaan, tuon täytyy kyllä loppua ja nopeasti, vauvamme nimittäin on siinä iässä, että lähtee liikkeelle ihan just.
Noh, listaa voisin siis jatkaa ihan loputtomiin...mitä tällaisen ihmisen kanssa voi tehdä?? Jutella oon yrittänyt, tehoaa maksimissaan viikon. Oon yrittänyt olla siivoamatta, kuukauden verran jaksoin sitä paskan määrää, sit mä luovutin ja siivosin, äijä ei ees ollut huomannut, että oli sotkua..
Äitiään en voi syyttää, että ois poikaansa passannut, muutti omilleen joskus teininä..