Kun vastaanne tulee lastenvaunu rekisterikilvellä niin millaisella ilmeellä kävelette ohi?
Kommentit (61)
Taitaa tätä väsyttää. Meillä lukee rattaissa IIDA, vaikka sisko siellä jo istuu! Joskus tullu kaupassa parilla eurolla vastaan,niin miksipä ei?! Eikä oo saanu otetuksi pois(;
tai joain vaunuihin..vetäisköhän mua sitten joku nekkuun..
meinaan vaan kun vähän pentumaista tuommonen... mitä sitten minkä näköset tai hintaset on kuhan vaan on lapsella rattaat. hypätkää kalliolta te kaikki jotka jaksaa arvostella toisia kiitos
Ihan hauskoja, mutta omalle lapselle en sellaista ostaisi. Ja mitä se ketään haittaa jos toisilla sellainen rekisterikilpi on?? Kai täällä on tilaa elää meille kaikille?
Ei ne mun maailmaa kaada enkä nyt tietenkään ikinä kenellekään sanoisi sitä päin naamaa.
Saa kai sitä mielipiteensä edes täällä kertoa kun kerran kysytään.
Markon rekkarille niin sylkäisen päin kasvoja. Auta armias jos käy ryysyihin kiinni niin tulee kallis keikka.
Vittu mikä ketju. Täynnä ilkeitä akkoja. Mitä pahaa on viattomassa rekisterikilevessä?
Antaisitte lasten olla lapsia.
Saa helpon jutun aloituksen jos sattuu olemaan suht samanikäinen lapsi kuin omani on tai voin ihastella nimeä.
mutta meidän nuorimmaisen pimun vaunuissa roikkuu rekkari kiinni, hän sai sen lahjaksi kummitädiltään ja mielestäni me vanhemmat valitsimme lapsellemme sen kauneimman ja hänelle sopivimman nimen, hänen oman nimensä, niin miksi en niitä rekkareita olisi vaunuihin kiinnittänyt.
Tyhäpäivsiä pässejä ovat he jotka listaavat tälläisiä asioita joihinkin lokeroihin mikä on junttimaista.
Tämön ketjun saattelemana tilaankin ihan itse kahdelle vanhemmalle lapsellemme rekkarit polkupyöriin, siinähän sitten jeesustelette kun tulen kolmen muksuni kanssa "juntti rekkareilla" varustettuna teitä vastaan :D
Ihanaa vain jos saamme aikaan jonkin sortin reaktion jossain nutturan kiristämässä tiukkistörpössä :)
Onko äitien elämä todella noin tyhjää, että pitää täällä jauhaa jotain näin tyhjänpäiväistä? Tämä on kyllä kaikkein turhin keskustelupalsta koko maassa.
Me ollaan saatu joku rekkari silloin kun poika täytti 1 vee en tiedä onko tässä sellaisista kyse. En tiennyt mihin sen laittaisi, nyt se on pojan huoneen ovessa aina välillä. Olen vastaavia nähnyt joissakun autoissa takasivuikkunalla.
Mun mielestä on ihan uskomattoman junttia elää niin täysillä lastenvarustemaailmassa että sieltä jo löytöää jonkun junttiesineen.. sehän on vaan tollanen muotilelun tapainen, tuskin kovin moni niistä joilla sellainen on, pitävät sitä kovin erikoisena asiana. Enemmän kummastuttaa tuollainen halveksiva asenne..
yllättävä ketju, sillä en ole koskaan edes ajatellut niiden olevan junttia! Musta ne on hauskoja ja tekevät rattaista yksilölliset. Aion kyllä joskus hankkia sellaiset pikkumiehelleni ja luulenpa, että poika on siitä ihan innoissaan.
Ladies,
Ihan oikeasti. Oletteko oikeasti niin pieniä henkisesti, että otatte paiseita jostain lastenvaunujen rekisterikilvistä. Omalla lapsellani ei sellaista ollut, mutta mitä väliä sillä on, jos joku muu pitää sellaista mukavana. Tämä palsta osoittaa hyvin sen, että naiset ei todellakaan tarvitse miehiä itseään mollaamaan. Naiset hoitavat sen ihan itse aivan loistavasti!
Jos alle 3 vuotta, niin ihan jees. Sitä vanhemmat, en vaan voi tajuta, kuka kehtaa mainostaa työntelevänsä yli-ikäistä lasta vaunuissa.
tekemaan junttiuden mittaria ja halveksunnan aihetta. Pitaisi paasta karpaseksi kattoon naiden kirjoittajien elamaa seurailemaan.
On kyllä niin teiniä touhua että...
Ne on kiinni niissä VAUVAN/LASTEN vaunuissa? Teekannun ja kutimienko siellä pitäisi roikkua?
Mummi hei mees nukkuu..mä sitten aamusesta tilaan sunkin rollaattoriin omat kilvet "pipa kireellä" tekstillä (vai kirjoitetaanko me teinit TEXTILLÄ?)
voi jeesuskristus sentään, nämä jotka täällä nyt jaksavat vouhkata jostain rekkarikilpien junttiudesta ovat niitä ilkeitä mummoja tulevaisuudessa jotka marmattavat JOKAISESTA mahdollisesta asiasta....
melko pieni asia. Kiinnitän siihen hyvin vähän huomiota.
"kuka laittoi laksatiivia aamukahviini" -ilmeen...
Ja tekisin ristinmerkin.