Voisitko ottaa mieheksesi 46-vuotiaan miehen, joka
ei ole koskaan seurustellut, on omiin tapoihinsa pinttynyt poikamies, mutta mukava ja kiltti?
Kommentit (17)
Niistä vanhoista tavoista tuollaisen on vaikea päästä.
jos hänen kanssaan on jotain yhteistä (harrastus), niin mikä ettei.
Ennemmin minä otan tuollaisen miehen kuin häntäheikin, jolla on ollut 100 naista 46 vuotisen elämänsä aikana.
ja meillä olisi miehen kanssa paljon yhteistä, niin ilman muuta voisin.
mutta sellaista maajussi-Jounin kaltaista en.
Mutta toisaalta
Ennemmin minä otan tuollaisen miehen kuin häntäheikin, jolla on ollut 100 naista 46 vuotisen elämänsä aikana.
seurustelemattomuushan voi hyvin viitata juuri häntäheikkiyteen. Sellaista sitoutumiskyvytöntä, pelkkiä kertapanoja harrastanutta en todellakaan huolisi. Eli kyllä minulle seurustelusuhde on paljon suurempi meriitti kuin seurustelemattomuus.
ja onko yhtään valmis joustamaan, kuten parisuhteessa aina joutuu.
Se, ettei ole koskaan ennen seurustellut voi olla kovasti haittaava asia tai sitten ei. Tuttava piirissäni on muutama tällainen poikamies ja he ovat todella mukavia. Ihan ihmettelen, ettei kukaan ole heitä itselleen poiminut.
Eli siis voisin kuvitella ottavani moisen miehen, mutta kyllä siinä aluksi hijalleen edettäisiin.
Oma ikäni voi vaikuttaa mieleipiteeseen :) Olen 44-vuotias, enkä vielä koe olevani mitenkään päin vanha. No, lapsia en enää tekisi...
Minulla on kaveri, joka on tuollainen. Kyllä, hänellä on syynsä, miksi tuollainen on: haukkuva äiti, alkoholiongelmaa.
Mutta hän on sittemmin raitistunut, jo kuusi vuotta sitten. Hän ei ole enää levoton. Mutta koska hän ei ole vuosiin seurustellut, hän ei enää osaa hakeakaan itselleen naista. Hän on luopunut toivosta eikä enää kulje silmät auki.
Ap ei nyt kerro tarkemmin, joten täytyy joko olettaa tai speksata "ehdot".
Jos olisin saman ikäinen ja sinkku, niin miksi periaatteessa ei.
Tosin jos "omiin tapoihinsa pinttynyt" tarkoittaa jääräpäisyyttä ja kapeakatseisuutta, niin se on este.
Tosin jos "omiin tapoihinsa pinttynyt" tarkoittaa jääräpäisyyttä ja kapeakatseisuutta, niin se on este.
Voisin kokeilla ainakin mikä on miehiään.
mutta pitäisin oman elämäni silti enkä edes kuvittelisi että kovin pian muutetaan yhteen tms. Niiden piintyneiden tapojen kanssa en varmaan jaksaisi elää :-) Mutta minä olenitsekin yli 40 v. ja lapset tehtynä ja pärjään oikein hyvin itsekseni. en suosittelisi tuommoista miestä 30-vuotiaalle, joka haaveilee että vielä joskus saa elää ydinperhe-elämää.
ota vaan tiiä miten onnistunu suhde kehityy
Harkiten kuitenkin samaan asuntoon.
asunnossa tai ainakin kerrostalosssa? Ei kiitos.