Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 20 v miehen ja 35 v naisen suhteesta?

Vierailija
29.04.2010 |

Voiko toimia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että olisinpa tuo nainen.

Vierailija
2/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupia, ei toimi pitkällä aikavälillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisella heittää päässä.

Vierailija
4/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko toimia?

Vierailija
5/12 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v on vielä ihan poika eikä mies. Itse olen 28v, enkä osaa ajatella noin nuorta sillai.

Vierailija
6/12 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vain jotenkin siinä kävi niin, että tutustuin mukavaan, paljon nuorempaan mieheen. Joskus vaan elämä heittää hassusti :)

Vierailija
7/12 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma toyboyni on 21 ja minä 35. Mitään parisuhdetta ei ikinä olla oltu rakentamassa vaan ihan puhtaasti seksillä mennään.

Olen hyvin tietoinen, että kun hän löytää tytön jonka kanssa haluaa oikeaan suhteeseen on minun aika astua takavasemmalle.

Ihanaa niin kauan kuin sitä kestää =)

Vierailija
8/12 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekkin 35, mutta sais kyllä olla melkoisen aikuismainen parikymppinen että sitä edes miehenä osaisin ajatella.

Vierailija
9/12 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 21 ja miehensä 36, kun alkoivat olemaan yhdessä. Tekivät pian kaksi lasta, koska miehellä kello jo aikalailla tikitti.

Nyt 4-vuotta myöhemmin ovat yhä yhdessä, mutta eivät todellakaan onnellisia. Mies on sitä ikäluokkaa (yleistys, ei tarvitse loukkaantua!), että on sitä mieltä, että naisen tehtävä on hoitaa lapset ja miehen työt. Ei myöskään millään ymmärrä, että ystävälläni olisi haluja matkustella, käydä baareissa tai ylipäätänsä ulkona.

Itse keski-ikäisenä odottaa että nuori avovaimonsakin olisi valmis elämään kuten keski-ikäinen. Ja eiköhän tuo ikäero näy noissa muissakin asenteissa. Kyllä vielä 60- ja 70-luvuilla äitien rooli ja asema oli hieman eri, kun jo meidän 80-lukulaisten äideillä. Tämä siis viitaten siihen millaisen kavatuksen ja vanhemmuuden mallin tietyn ikäiset ovat saanet.

Vierailija
10/12 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huomannut, että kysymyksessäsi mies olikin se nuorempi! :)

oli 21 ja miehensä 36, kun alkoivat olemaan yhdessä. Tekivät pian kaksi lasta, koska miehellä kello jo aikalailla tikitti.

Nyt 4-vuotta myöhemmin ovat yhä yhdessä, mutta eivät todellakaan onnellisia. Mies on sitä ikäluokkaa (yleistys, ei tarvitse loukkaantua!), että on sitä mieltä, että naisen tehtävä on hoitaa lapset ja miehen työt. Ei myöskään millään ymmärrä, että ystävälläni olisi haluja matkustella, käydä baareissa tai ylipäätänsä ulkona.

Itse keski-ikäisenä odottaa että nuori avovaimonsakin olisi valmis elämään kuten keski-ikäinen. Ja eiköhän tuo ikäero näy noissa muissakin asenteissa. Kyllä vielä 60- ja 70-luvuilla äitien rooli ja asema oli hieman eri, kun jo meidän 80-lukulaisten äideillä. Tämä siis viitaten siihen millaisen kavatuksen ja vanhemmuuden mallin tietyn ikäiset ovat saanet.

Vierailija
11/12 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 ja mies on 28. Onnellisesti naimisissa. Ap:n esimerkissä ikäero oli kylläkin suurempi kuin meillä, mutta tärkeintä lienee persoona ja elämänarvot, ei ikä.

Vierailija
12/12 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-20 on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme