Minusta tehty 9kk aikana ainakin 5 lastensuojeluilmoitusta, ei haittaa.
Viimeksi tänään lekuri aikoi tehdä lastensuojeluilmoituksen, jotta saisin perhetyöntekijän opettamaan lapsille ja mulle säännölliset ruokailuajat ja sen että ruoka syödään ruoka-aikana pöydässä.
Ei kiinnosta kokata kotiruokaa, kun kukaan ei sitä kumminkaan syö.
Sossuja olen tavannut 3krt ja ne on kyllä täysin tietoisia puutteistani äitinä, muttei nekään mitään tee. Jotain kesäleirejä aikoivat maksaa jos halutaan lähteä. Liian vaivalloista, en taida viitsiä.
Kommentit (24)
Ei sulle kannata sanoa mitään, kun ei siitä ole mitään hyötyä. Miten ihminen menee tuollaiseksi, en käsitä.
Mutta jos olisikin totta, niin miten pystyisit elämään itsesi kanssa sen jälkeen kun lapset on sinulta viety.
Tulisiko kertaakaan mieleen, että ehkäpä sittenkin olisi pitänyt ottaa viisaampien neuvosta vaarin?
joka ylpeilee sillä, että kohtelee kaltoin lapsiaan? Koska sitähän tämä onneton ihmisraunio tekee. Se on niin sääli, että näin sairaat ihmiset saavat lapsia. Tosin useimmat heistä eivät tajua, että heidän käytöksensä on vahingollista lapsille, tämä tajuaa. Ja tekee silti niin. Sen takia hän on aivan erityisen sairas.
tulokset ja migreenipotilaalle on kuulemma säännöllinen ateriarytmi tärkeä. Olen lopettanut ruuan tarjoamisen lapselle, koska se ei koskaan kumminkaan syö sitä mitä tarjoan. Odotan että sille tulee nälkä ja sitten se voi itse jääkaapista valita mitä haluaa, yleensä haluaa vaan Piltti Merimiespataa. Vauva syö 3-4 tunnin välein purkkiruokaa ja pakettipuuroja.
Ruokaa on säännöllisesti tarjolla muttei kelpaa.
Ja äijän kanssa ei saisi kuulemma tapella migreenilapsen läsnäollessa, no minkäs teet kun äijä on niin idiootti, ettei sen kanssa sovussa voi elää.
Kun käännyt pysyvästi mahallesi etkä tee muuta kuin päästelet pieruja, niin sossu kyllä hoitaa lapsesi ja kaikki muutkin asiat. Siinä vaiheessa jos sun huomataan kuolleen, niin niin mitä väliä. Ehkä perhetyöntekijä tönää sut pöydän alle kunnes alat mädätä. Jos se ei ole liian vaivalloista.
huostaan otetaan, että ei ne ihan vieraisiin perheisiin mene. Ja ootan että sijaisperhe kasvattaa kakaroista sisäsiistejä ja hyvin käyttäytyviä ja alan vaatia sitten kakaroita takaisin kotiin ehkä 5-6 vuoden päästä.
En mä niistä koskaan virallisesti luovu, ihan vittuillessaankaan. Ja mulla on vielä värkit tallella tehä uusia kakaroita.
mä mitään kuolla haluu. Just muutetaan halvempaan ja pienempään asuntoon, johon mulla on varaa jäädä vaikka kakarat lähtiskin.
siis tämä provomamma voi olla ihan oikeasti joku fiksumpikin ja koulutetumpikin olio, kun osaa sentään suurinpiirtein kieliopin. siis oikeat sossuelätit jne kirjoittaa yhdyssanat erikseen sun muita virheitä...
hei kiinnitäppä nyt ap huomioita väärinkirjoitukseen, että menee provot paremmin läpi.
4 päivän myynti vauvatavaroista. Mä nettoan hirveet rahat, kun pistän pentujen kaikki tavarat myyntiin, on brion junarataa, muumitietokoneita, fisherpricea, yms.
Vaatteet sukkia myöten merkkivaatteita. Kakaroihin sijoittamani verorahat saan ainakin takaisin jos nuo alusvaatteisillaan lähtee, eikä mulla ole rahallisesti hätäpäivää ainakaan vuoteen.
siis tämä provomamma voi olla ihan oikeasti joku fiksumpikin ja koulutetumpikin olio, kun osaa sentään suurinpiirtein kieliopin. siis oikeat sossuelätit jne kirjoittaa yhdyssanat erikseen sun muita virheitä... hei kiinnitäppä nyt ap huomioita väärinkirjoitukseen, että menee provot paremmin läpi.
voi olla ns. kielellisesti lahjakkaita, jotka hahmottavat yhdyssanat ja pilkkujen paikat ihan itsestään. Niin mäkin olen, vaikken ajatustakaan ole niille koskaan suonut.
bileet alkaa vasta kun kakarat lähtee rajoittamasta mun verorahoilla makoilua. Toivottavasti päiväkotipaikat saavat jo ens viikolla, mulla olis monta hyvää elokuvaa kattomatta.
oot varmaan ap työtön ja/ tai ainakin kyllästynyt tradenomi, joka harrastaa tätä provoilua kun omassa elämässä ei riitä tarpeeksi draamaa.
Vai miks muutatte pienempään & halvempaan?
mä mitään kuolla haluu. Just muutetaan halvempaan ja pienempään asuntoon, johon mulla on varaa jäädä vaikka kakarat lähtiskin.
mutta halvempaan ja sellaiseen että mä pystyn sen helposti vaihtamaan yksiöön, joita tulevalla vuokranantajalla on edullisemmin tarjolla kuin nykyisellä.
Ja mikä parasta, anoppi maksoi vuokratakuun ja ekan kuukauden vuokran, enkä penniäkään aio maksaa takaisin ikinä enkä koskaan, koska se oli kakaroiden oletettu isä, joka ne rahat anopilta asunnonvaihtoomme puhui, en minä.
Tää nyt ei sit ollukkaan se sama mamma, jota melkeen olikin jo ikävä. Tällä mammalla on vauva ja sillä aidolla Vaiva.
vauva eikä enää vaiva, paitsi että se perkele kohta konttaa ja mun on pakko lapioda lattiolta paskaa pois. Vaan onneks me muutetaan vastasiivottuun kämppään, niin ei tartte koko kesänä siivota. Entisen kämppäni taidan siivotuttaa äidilläni.
Tää nyt ei sit ollukkaan se sama mamma, jota melkeen olikin jo ikävä. Tällä mammalla on vauva ja sillä aidolla Vaiva.
vahingossa vauva. Tuossa tän päivän toisessa ketjussa on asianmukaisesti vaiva.
Muuten, ihmetyttää kovasti se, että jos Psykomamma vihaa lapsia ja niiden kanssa olo on kärsimystä, miksi hän suunnittelee tehtailevansa lisää? Joo, kostoksi, mutta kostoksi kelle? Kaiketi itselleen, kun niitä lapsia on niin raskasta hoitaa.
hankkisit jo alämän!