Miehen kamala suku! Hirveää!
Vai onko sittenkään? Miksi niin moni nainen muuttuu äidiksi tultuaan miehensä sukua vihaavaksi hirviöksi? Ymmärrän sen jos on todellista syytä, mutta tiedän monta tapausta, että syyt ovat aivan tuulesta temmattuja, tai ei tajuta, että hirviömorsian on itse käyttäytynyt huonosti, ja olisi parempi katsoa peiliin, kuin kivittää viattomia.
Pitäisikö syttyä sota, että ihmiset osaisivat arvostaa rauhallista yhteiseloa?
Kertokaa nyt mitä ne syyt ovat, jotka oikeuttavat teidät pilaamaan käytöksellänne koko suvun ilmapiirin?
Kommentit (6)
Mutta en käytä energiaa mihinkään sen kummempaan vihaamiseen - en vain ole heidän kanssaa missään tekemisissä. Mies on pakolliset ja hoitaa lapset myös mukaan sukunsa sessioihin.
Joskus te itse olette anoppeja (ja appeja). Mitäs jos tulevaisuudessa teidän lapsien puolisot kohtelisi teitä noin, olis ihan kuin teitä ei olisi olemassakaan. Ihmiset ovat erilaisia, yritetään tulla kaikkien kanssa toimeen.
Mietipä sinä joka hylkäät miehesi suvun, miltä tuntuu, kun omien lastesi puolisot pitävät sivistymättömänä... Miten se sivistymättömyys ilmenee? Miten oma sivistyksesi näkyy?
mä ainakin tunnen ihan vilpitöntä etäisyyttä esim miehen vanhempiin. Ikävää että juuri vanhempiin. He elävät vain niin omissa ympyröissään, ettei yhteistä kosketuspintaa tähän maailmaan esim keskustelun pohjaksi ole. Puhutaan aina vaan entisten naapureiden ja kotikyläläisten kuulumisista, en tunne näitä henkilöitä ketään. Koskaan ei kysytä mitään minuun tai perheeseeni liittyvää asiaa. Jos itse jostain alan puhua, siihen todetaan vaan että jaaha eli keskustelu jää siihen. Minun ja mieheni perheen tärkeät asiat ja kohokohdat sivuutetaan helposti vaikka mökille menon takia. Kylään ja juhliin tulo on heille selkeästi vaikea, vaivaannuttava ja ikävä kokemus.
miehen perheen kanssa, mutta jostain syystä aina raskausaikoina mä olen alkanut inhoamaan niitä enkä ole halunnut viettää yhtään aikaa anopin tai appiukon seurassa. Appiukkoa inhoan kyllä normaalistikin, koska on ihan täysi moukka, mm. pilasi meidän häät.
se ei juuri kiinnostanut vanhempiaan. Muutoinkin aina ollet törppöjä ja itsekeskeisiä ihmisiä. Laitoimme välit yhteistuumin poikki.