Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hirviöanoppi, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
29.04.2010 |

Poikani vaimo on alkanut valittaa siitä, että käyn heidän kotonaan omilla avaimillani. No, poikani on antanut minulle avaimen heidän Espanjanmatkansa ajaksi, kävin ruokkimassa kissaa.

Eipäe ole pojalle ollut mikään ongelma, vaikka vara-avain onkin minulla pysynyt.

E

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA tykkäisitkö itse että anoppisi kävisi kotonasi omilla avaimillaan aina kun huvittaa??

Vierailija
2/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et änkeä sinne avaimilla enää MATKAN JÄLKEEN, ei sulla ole sinne mitään asiaa ilman lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani vaimo on alkanut valittaa siitä, että käyn heidän kotonaan omilla avaimillani. No, poikani on antanut minulle avaimen heidän Espanjanmatkansa ajaksi, kävin ruokkimassa kissaa. Eipäe ole pojalle ollut mikään ongelma, vaikka vara-avain onkin minulla pysynyt. E

Koska miniä ei sinun toimistaan pidä.

Vierailija
4/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksin tekee ratkasujaan, eikä sovi asioistaan vaimonsa kanssa, vaan sinun.

Vierailija
5/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksin tekee ratkasujaan, eikä sovi asioistaan vaimonsa kanssa, vaan sinun.

Huonostipa olet poikasi kasvattanut.

Vierailija
6/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... matkan ajaksi sait avaimen kun pyydettiin auttamaan. Kiva että autoit. Matkan jälkeen ei mielestäni ole omilla avaimilla asiaa jollei pyydetä. Ei meilläkään vaikka naapurissa on meidän vara-avain ja matkojen aikana auttavatkin meitä, naapureilla ole mitään asiaa tänne muuna aikana luvatta. Ja ovat loistonaapureita.

Veljeni anoppi kävi heillä siivoomassa (vaihtoi lakanat ja pesi tyttärensä pyykit) pari vuotta sitten. Oli pyydetty kissan toiseksi ruokkijaksi. Minä ruokin toisina päivinä. Oli tätsyllä pokkaa vielä siinä ruveta erottelemaan heidän pyykkejään ja käskeä minua pesemään veljeni pyykit. Kieltäydyin kunniasta, kerroin peseväni jos veljeni pyytää. Tiesin että olisi pillastunut täysin jos olisin mennyt tekemään moista pyytämättä.