Muistatteko kun kerroin että tuttu löysi mieheni profiilin treffipalvelusta? Jatkoa...
Olisin tilanteessasi toiminut samoin.
Tosin vaikeaa olisi nyt jatkaa suhdetta, kun luottamus mieheen on mennyt.
Varmaan miettisin eroa.
Kommentit (53)
ja yleensä miten toikut täällä työaikana.
Tiesitkö että työnantaja voi koska tahansa tarkistaa sähköpostisi.
meillä mies kyllä tietää että se on kerrasta poikki ja mä tiedän myös.
varsinkin jos luottamusongelmaa on ollut ennenkin niin et voi enää antaa anteeksi.
jos hän olis ollut täysin rehti ennen, eli ei mitään säpinää, niin ehkä ois vielä voinut tarkemmin selvittää olisko tässä nyt kyseessä kuitenkin ollu vaan nettisäpinä ja hän olis ehkä jättänyt menemättä treffeille tms, mut jos tätä on ollut ennenkin niin turha selvittää YHTÄÄN MITÄÄN, mutta kun nimet eropaperiin.
Isompi lapsi ei vielä nuku joten pitää odottaa hetki ennen kuin päästään kunnolla puhumaan. Olen alkanut pelkäämään, että nuo selville tulleet asiat on vain jäävuoren huippuja. Nyt tuntuu, että en ehkä kuitenkaan voi antaa anteeksi. Mitään vakuuksia ei ole siitä etteikö mies taas kohta olisi mela pystyssä pettämässä. Etenkin kun näemmä pystyy kepeästi valehtelemaan.
Tilanne on ahdistava. Jos lapsia ei olisi, lähtisin heti. Meillä kuitenkin on ollut muuten suht onnellinen perhetilanne, lasten näkökulmasta ainakin. Ja itsekin luulin aiemmin että ihan hyvin menee...
Luottamus on kyllä nyt ihan totaalisesti mennyt? Onko edes mahdollista saada sitä takaisin?
ap
ja yleensä miten toikut täällä työaikana.
Tiesitkö että työnantaja voi koska tahansa tarkistaa sähköpostisi.
Minulla on työ joka on ajoittain todella kiireistä, ajoittain taas on tylsää ja hiljaista. Noina tylsinä hetkinä roikun netissä, kuten muutkin. Ja tämä ihan pomonkin luvalla. Toki tekaisin ilmaisen sähköpostiosoitteen kyseistä tarkoitusta varten =/
ap
.Tottakai mies hakee muualta, jos ei kotoa saa!
Netti on pullollaan noita varattuja seksiseuraa hakevia "kunnon" miehiä. Ap:nkin miehellä on takuulla se profiili useammalla saitilla ja säpinää usean muijan kanssa. Polkaissutkin jo varmaan osaa niistä.
Entisenä vakkarisättärinä tiedän nuo kuviot niiiin hyvin. Omille vaimoille naureskellaan ja niistä puhutaan todella rumasti sättimuijille. Yhdessä ollaan kuulemma vaan lasten tai omaisuuden takia ja kytkintä nostetaan heti kun kakarat kasvaa. Olen seksiaddikti ja naiskennellut ties kuinka monen varatun kanssa, kaikki netistä pokattuja. Varatut on kaikkein helpoimpia iskeä, ne ei koskaan kieltäydy seksitarjouksesta.
Kyllähän ap itsekin huomasi, miten helppo se oma mies oli sieltä iskeä. Eli onnistuu keneltä tahansa;)
On kuitenkin paljon miehiä, jotka ovat uskollisia. Nämä varatatut siellä netissä ovat myös niitä seksiaddikteja. Puolet pettää, oli sukupuoli mikä tahansa.
Isompi lapsi ei vielä nuku joten pitää odottaa hetki ennen kuin päästään kunnolla puhumaan. Olen alkanut pelkäämään, että nuo selville tulleet asiat on vain jäävuoren huippuja. Nyt tuntuu, että en ehkä kuitenkaan voi antaa anteeksi. Mitään vakuuksia ei ole siitä etteikö mies taas kohta olisi mela pystyssä pettämässä. Etenkin kun näemmä pystyy kepeästi valehtelemaan.
Tilanne on ahdistava. Jos lapsia ei olisi, lähtisin heti. Meillä kuitenkin on ollut muuten suht onnellinen perhetilanne, lasten näkökulmasta ainakin. Ja itsekin luulin aiemmin että ihan hyvin menee...
Luottamus on kyllä nyt ihan totaalisesti mennyt? Onko edes mahdollista saada sitä takaisin?
ap
Minkäikäisiä lapsenne ovat? Itse en katselisi tuollaista ukkoa päivääkään.
on pettänyt aiemmin ja virtuaalipettäjä on nytkin, ties vaikka kuinka monta panokaveria olisi oikeasti kierroksessa.
Minä pelehdin aikoinani lukemattomien varattujen miesten kanssa sillä ne oli helppoja, ei tarvinnut sitoutua voi vaan naida.
Enää en toimisi niin.
Jos pettämisen tielle lähtee yleensä se katkeaa eroon ja jos sattuu rakastumaan johonkin uuteen voi jopa lopettaa pettämisen niin kuin minä tein.
En usko että noille suhteenne raunioille voitaisi rakentaa kestävää suhdetta jossa olisi molemminpuolinen luottamus läsnä. Jos on kiinni jäänyt aiemmin ja luvannut että ne hommat on loppu ja kuitenkin on valmis tekemään panotreffit jonkun nettituttavuuden kanssa tilanne on selvä kuin pläkki ei kannata jatkaa yhdessä.
Olet jatkossa kynnysmatto johon pyyhitään jalat mennen tullen.
Joskus villeinä vuosina laitin seikkailuilmoituksen deitti.net:iin ja en tajunnut rajata ukkomiehiä pois. huoh. Kahdessa päivässä tuli kymmeniä yhteydenottoja pelkästään ukkomiehiltä. Kertoivat aika avoimesti elämästään jo avausviestissä, mutta nimiä eivät tietenkään laittaneet. Mikä miehiä vaivaa???
Joskus villeinä vuosina laitin seikkailuilmoituksen deitti.net:iin ja en tajunnut rajata ukkomiehiä pois. huoh. Kahdessa päivässä tuli kymmeniä yhteydenottoja pelkästään ukkomiehiltä. Kertoivat aika avoimesti elämästään jo avausviestissä, mutta nimiä eivät tietenkään laittaneet. Mikä miehiä vaivaa???
Kuitenkin siellä on vain murto-osa kaikista ukkomiehistä. Myös moni nainen(varattu) hakee seuraa ja osa valehtelee siviilisäätynsä. Puolet pettää, eivät kaikki.
Minulla ja miehelläni oli reilu vuosi sitten sama tilanne, hänelläkin oli profiili treffipalstalla. Hän kertoi siitä minulle, koska eräs tuttumme oli käynyt katsomassa hänen profiiliaan ja hän tiesi jäävänsä kiinni. olin silloin melkein valmis antamaan anteeksi, mutta sitten kävin uteliaisuudesta katsomassa profiilia ja löysin toisilta naisilta viestejä, mieheni oli heitä ensin kehunut jne. Loukkaannuin syvästi ja olin varma että kaikki olisi lopussa. Kuitenkin jonkin ajan kuluttua sovimme asian ja olemme edelleen yhdessä. Välillä asia vaivaa minua, varsinkin kun mieheni viettää paljon aikaa koneella. Vielä hän on kuitenkin ollut (luultavasti) luottamuksen arvoinen ja meillä on mennyt hyvin ja olen tyytyväinen ratkaisuuni joistakin huonoista hetkistä huolimatta. Mutta tapahtuneen jälkeen mies kyllä todellakin joutui todistelemaan rakkauttaan.