Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko kun kerroin että tuttu löysi mieheni profiilin treffipalvelusta? Jatkoa...

29.05.2008 |

Olisin tilanteessasi toiminut samoin.

Tosin vaikeaa olisi nyt jatkaa suhdetta, kun luottamus mieheen on mennyt.

Varmaan miettisin eroa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

provosoida - ei proFosoida. :)

t; Edellinen

Vierailija
22/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vastannut kun soitin. Pistin hänelle sitten viestiä johon pistin että rakastan häntä todella paljon, olen aina rakastanut. Mutta että hänen pitää valita sitoutuuko TODELLA nyt minuun ja perheeseemme vai tahtooko mieluummin seikkailla tai etsiä jonkun muun. Kaikkea ei voi saada. Ja että minuun sattuu todella se että hän olisi valmis pettämään ja lisäksi valehtelemaan.

Mies vastasi että on todella pahoillaan ja että hänen täytyy nyt koota itsensä ja sitten ryhdistäytyä.

Ehkä se tästä... Kylläpä olen hajalla. Itken ihan valtoimenaan nyt. Aiemmin jo miehellä oli säpinää erään naisen kanssa, lupasi lopettaa ne jutut. Olin ihan poissa tolaltani jo kun näin sen ilmoituksen. Tuntui että oli pakko selvittää onko mies rehellinen vai ei.

Totta, kuten joku kirjoitti, että tiedän mistä mieheni pitää ja siksi osasin viekoitella tosi osuvasti. Törkeää minustakin, mutta tuntui että pakko tehdä niin jotta saan selville missä mennään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että oliko joku muu kiinnostunut vai ei. Musta koko jutun pointti on että mies etsii sitä seuraa, luo profiilin ja jos saa kiinnostavan vastauksen niin innostuu jne.

Vierailija
24/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa nyt itsesi hyvä nainen äläkä ala esittää marttyyria. Pahalta tuntuu, mutta näin n nyt käynyt. Millään saakelin tekstiviesteillä tai työpaikalle soitetuilla puheluilla et asiaa pelasta, unohda siis ne. Älä kerjää mieheltäsi tyhjiä lupauksia. Sinä voit odottaa mieheltäsi kunioitusta vasta sitten kun kunnioitat itse itseäsi. Näin on valitettavasti, pyytäisin sinua pohdiskelemaan asiaa kunnolla.

Vierailija
26/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt töistä kotiin. Töissä en pysty olemaan saati töitä tekemään. Ehkä palaan vielä myöhemmin tänne käymään jos löydän ketjun.

ap

Vierailija
27/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti rakas ap, sun miehes on aika surkea mies jos jo toistamiseen etsii sapinaa muualta.

Jos edellisella kerralla lupasi lopettaa ja nyt tietoisesti harkiten rakentanut jonkun nettiprofiilin ja vastaillut seksiehdotuksiin niin siina sulla vastaus: miehesi tulee aina viilaamaan sua linssiin ja pelehtimaan selan takana. Vaikka nyt sanoisi "ryhdistaytyvansa" niin eikohan se taas "repsahda" parin vuoden sisalla ja sitten taas "ryhdistaytyy" jne jne. Jos mies vaikka matkalla kaatuu jonkun sankyyn ja kovasti katuu niin jotenkin se "hetken huuma" viela jotenkin menisi mulla ymmarryksen puolelle mutta tama taysi harkittu ja kauan kestanyt naisen hakeminen on selkarangatonta. Kuule ap, sua kaytetaan hyvaksi koska annat anteeksi.

Jos sa voit elaa avoimessa liitossa tai tietaen etta miehesi on hantaheikki niin ala eroa mutta ei toi kylla anna lapsillekkaan mitaan kovin hyvaa mallia perhe-elamasta ja puolisoiden kunniotuksesta, joten ala sen takia jaa.

Voimia sulle ja onnea matkaan!

Vierailija
28/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä ota sanojani huonosti, mutta jos ensimmäinen reaktiosi on lähettää miehellesi tekstiviesti hänen työpaikalleen ja sanoa että rakastat häntä, on itsekunnioituksesi aika kaukana siitä mitä tarkoitin. Et ehkä nyt ymmärrä, mitä sanot, toivottavasti se selvenee sinulle joskus. Sinua kohdellaan juuri niin kuin annat itseäsi kohdeltavan.

Vierailija
29/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kiltti ja ymmärtäväinen nainen, jota miehensä kohtelee hyvin. Että ei se aina niin mene... Jotkut miehet osaa ihan oikeasti kunnioittaa ja kohdella hyvin rakastaan, eikä niin että käyttäisi hyväkseen aina kun mahdollisuus tulee.

Itse suosittelisin ap:lle miehineen pariterapiaa.

Vierailija
30/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistakaa Lapset!!

Vierailija
31/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihan tarkoituksella hakenut seksiseuraa, sopinut päivänkin, joka kertoo jo ihan tarpeeksi. Jos olisi halunnut pitää ihan viestittelytasolla niin tuskin olisi päivää sovittu. Ja mistäs sitä tietää kuinka monta muuta kiinnostunutta naista sillä on ollut kuin pelkästään se ap:n luoma hahmo?? Tiedä vaikka ehtinyt ja tavatakin jotakuta.

Ja nyt jos taustalla on ollut muutakin säpinää jonkun toisen naisen kanssa niin minulle ainakin tuossa tilanteessa riittäisi ja se olisi eron paikka. Miehellä on ollut jo yksi tilaisuus parantaa tapansa ja mitä hän tekee: hakee netistä seksiseuraa.

Vierailija
32/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös kiltti ja ymmärtäväinen ja olen ollut sitä aina, ja nyt sitäkin enemmän kun munkin mieheni on samanlainen. Elämästäni olen vain oppinut, että kaikkien kanssa se ei vaan kannata, kun siitä tulee itselle paha olo. Juuri sellaisten miesten kanssa voi ollakin kiltti ja ymmärtäväinen, jotka kunnioittavat ja kohtelevat hyvin. Muiden kanssa ei tarvitse antaa polkea itseään eteismaton alle. Ole iloinen jos kohdallesi on sattunut hyvä mies heti alkuunsa, mun piti kokeilla eri vaihtoehtoja. Kyllä edelleen pysyn kannassani.

Vierailija
33/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 on sama kuin 26.

Vierailija
34/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat aikaa ajatella ja tehdä oikean ratkaisun niin itseäsi kuin lapsiasikin ajatellen. En kyllä suostuisi miestä kotona katselemaan. Nyt ei auta itkut ja vakuuttelut.

Vierailija
35/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä päätös: eroaako vai alkaako rakentaa parisuhdetta uudelleen!

Ja pysyä siinä päätöksessä! Mihinkään jahkaamiseen ja souteluun ei kannata todellakaan ryhtyä!

Noiden pettämisten lisäksi kannattaa punnita muu perhetilanne, miten arki sujuu, millainen isä mies on lapsille, miten hyvin viihdyt nykyisessä kodissanne, miten kävisi rahatilanteen eron jälkeen, rakastaako miehesi sinua, tukee hän sinua elämässäsi, pystytkö luultavasti antamaan anteeksi vai et, onko perheenne tähän asti ollut ihana ja mukava perhe kaikille vai onko ollut ristiriitoja ja jos niin miten pahasti?

Punnitse asiaa kaikilta kanteilta. Nyt on hyvä mahdollisuus päästä miehestä eroon jos vikoja ja kitkaa löytyy jo muutenkin! Yksinhuoltajana pärjää kyllä! Sitä ei kannata pelätä!

Sitten teet sen päätöksen ja pysyt siinä. Joko lähdette sinne parisuhdeterapiaan ja alatte panostaa suhteeseenne ja rakentaa luottamusta uudelleen. Ja samalla teet miehelle (ja itsellesi!!!) selväksi että enää yhtään vastaavaa tapausta et siedä vaan ero tulee samantein jos jää vielä kiinni jostain säpinöinnistä toisen naisen kanssa!

Tai sitten alat hakea asuntoa ja avioeroa ja valmistella lapsia lähiviikkoina tulevaan.

Kumpikaan tie ei varmasti ole helppo. Ero on aina minusta äärimmäinen ratkaisu. Lasten perhe hajoaa. Ei ole varmasti helppoa jatkaakaan noin petollisen miehen kanssa, mutta tämä oli kyllä varmasti hyvä opetus hänelle! Saa olla kiitollinen jos anteeksi annat!

Vierailija
36/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin rekisteröidyin jollekin treffipalstalle - ilmaisen persoonallisuustestin innoittamana =D

En ottanut kehenkään yhteyttä. Minuun otettiin yhteyttä mutta en vastaillut.

Jos sitten unelmieni täyttymys olisi minulle alkanut kirjoittelemaan niin ehkä olisi tullut pienoinen kiusaus vastailla.

Vierailija
37/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no johan alko miehet kirjoittaa......mut olen pystynyt olla vastaamatta. kiusaus on suuri.

Vierailija
38/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan ap:n mies tiennyt vaimonsa osaavan kirjoitella rivoja? ;) Voi olla että tästä saadaan ap:n parisuhteeseen vielä piristystäkin =D

Täällä myös yksi Be2:en persoonallisuustestin tehnyt. Siinä samalla tosiaan rekisteröityy. Muuntelin tosin tietoja niin ei mies ja muut tutut tunnista.

Vierailija
39/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on pullollaan noita varattuja seksiseuraa hakevia "kunnon" miehiä. Ap:nkin miehellä on takuulla se profiili useammalla saitilla ja säpinää usean muijan kanssa. Polkaissutkin jo varmaan osaa niistä.

Entisenä vakkarisättärinä tiedän nuo kuviot niiiin hyvin. Omille vaimoille naureskellaan ja niistä puhutaan todella rumasti sättimuijille. Yhdessä ollaan kuulemma vaan lasten tai omaisuuden takia ja kytkintä nostetaan heti kun kakarat kasvaa. Olen seksiaddikti ja naiskennellut ties kuinka monen varatun kanssa, kaikki netistä pokattuja. Varatut on kaikkein helpoimpia iskeä, ne ei koskaan kieltäydy seksitarjouksesta.

Kyllähän ap itsekin huomasi, miten helppo se oma mies oli sieltä iskeä. Eli onnistuu keneltä tahansa;)

Vierailija
40/53 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo jutelleet?