Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hcg-arvoista

29.04.2010 |

Sain tänään verikokeen tuloksen joka oli rv 4+2 182, hoitaja ei sanonut juuta eikä jaata, itselläni keskenmeno takana joten jännittää hirveästi. Onko muilla kokemusta tai tietoa näistä arvoista mikä se ''normaali'' olisi tässä vaiheessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeesti aateltuna on vähän alhainen, mulla esikoisesta oli 4+1 jotain yli 350 ja nyt tässä raskaudessa oli 4+4 468, josta lääkäri sanoi, että on vähän alakanttiin. Ultrassa oli kuitenkin pieni alku ja sydän löi.

Hcg:n olis kai tarkotus tuplaantua parissa päivässä..

Vierailija
2/4 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä tuo ihan hyvä arvo on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap asia varmaan jo selvinnyt mutta muita miettijöitä varten... Mulle hoitaja sanoi että yli 100 niin voidaan sanoa positiiviseksi.

Vierailija
4/4 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhesuunnittelun kotisivuilla on taulukko hcg-arvosta (http://metku.net/~pesu/faq.php). Siitä näkee hyvin, miten paljon voi vaihdella.

Mulla on kaksi keskenmennyttä raskautta alla ja niistä toinen näkyi testissä todella vahvana plussana jo viikoilla 3+5 eli silloin oli varmaankin hcg korkealla. Nyt olen raskaana viikoilla 10+6 ja tämä näkyi äärimmäisen himmeänä plussana 4+1 ja selkeä plussa tuli 4+4 eli hcg nousi hitaammin kuin keskenmenneessä. Ja ainakin tässä vaiheessa kaiken pitäisi olla hyvin. Eli ei se hcg:n nousuvauhti hirveästi kerro.

Aloittajalle tsemppiä! Kyllä nämä alkuviikot ovat piinaavia aina, mutta vielä karmeampaa se on keskenmenon jälkeen.