Miten huijaan muita vappujuhlijoita? OV
Vappuna on pakko mennä sukulaisen juhliin. Olen ihan alussa raskaana ja ennen en ole sylkenyt lasiin. Nyt pitäisi äkkiä keksiä miten huijaan ihmisiä, kun en tod halua alkoholia juoda, enkä vielä raskautta paljastaa. Onko esim holittomia siduja tms kaupoissa, joista ei kyljestä helposti huomaa alkoholittomaksi?
Toivon hyviä huijausideoita! :D
Kommentit (36)
koska raskaus on niin alussa ja haluan tämän toisen lapsen kohdalla odottaa että suurin keskenmenovaara on ohi ja varmistua ettei ole kohdunulkoinen. Esikoisesta kerroin heti, mutta nyt en halua.
Hei kiitti vinkeistä! ;)
huijari-ap :D
pidä ne tölkit piilossa, koska niissä lukee alkoholiton, mutta muuten näyttävät täysin samoilta. kaadat vaan lasiin ja nautit "siideristä".
ostat alkoholitonta viiniä tai kuoharia ja kaadat sen normaaliin viini tai kuoharipulloon =D
miksi raskaus on joku salaisuus tai miksi pitää mennä juhliin jos siellä täytyy valehdella. Miksi ei voi pysyä kotona ja nauttia hiljaisuudesta.
joten minun mielestäni KUULUUKIN olla kailottamatta sitä kaikille. Saahan siitä itse nauttia ja toivoa, että kaikki menee hyvin.
Raskaus ei ole mikään sairaus, että pitäisi olla 4 seinän sisällä ja hiljaisuudesta ei tarvitse nauttia 24/7 koko 9 kuukautta.
itse kun olin raskaana "huijasin" muita esim. "kopperin" sidulla. Aivan samanlainen kuori ja aika huomaamattomasti lukee alkoholiton.
Pullo kädessä heiluin koko juhannuksen. Sama pullo, jonka juotuani, join siitä sitten omenamehua, samanväristä kuin siideri.
Pääasia, että olet lasi/muki kädessä, vaikka lasissa olisi pelkkää vettä.
Itselle sattui kahdet tupaantuliaiset samalle viikonlopulle kun raskaus oli ihan alussa, enkä halunnut siitä vielä kaikille kertoa. Toisissa join alkoholitonta kopparia, kun laittoi lasiin ei kukaan huomannut. Toisissa olin taas kuskina, mikä on ihan luonnollinen selitys etenkin jos juhlat ovat vähän kauempana.
Mieluummin keksii jonkun hyvän selityksen miksi ei juo, kuin että joutuu selittelemään ja kestämään ihmettelyä koko illan.
Itse aikoinani juhannuksena esikoista odottaessa join valkkaria spriten kanssa. Kaveri oli jo ehtinyt kaatamaan lasiin valkkaria jota sitten laimensin limulla. Loppu illan pidin huolen että lasini oli kokoajan täynnä ettei sitä muut ehdi täyttämään. Yksissä juhlissa mieheni joi lasini tyhjäksi kun anoppi ei huomannut.
Mukavia vappujuhlia!
vaivihkaan tyhjensin oman lasini miehen lasiin. Haittapuolena oli, että mies aika jurrissa loppuillasta. Onneksi osaa kuitenkin käyttäytyä kännissäkin.
Ihmiset alkaa laskemaan ja tulevat siihen tulokseen että ämmä veti viinaa vappuna ja oli jo raskaana.
Spritea, kossua ja persikkatäysmehua.
Jätin vaan kossun pois.
Kukaan ei huomannut mitään ja yks kaveri joka maistoi sanoi että on aika tujua. Okei, onhan se...
Ihanko totta tiedän kenenkään käytös ei muutu jos juotte alkoholia?
Mun mielestä tuossa huijaamisessa ei ole mitään vaikeutta jos ei tee asiasta ongelmaa. Voihan lasissa olla kaikenlaista holitonta josta ei mitenkään voi tietää onko holia vai ei.
Mutta kyllä ainakin mun käytös muuttaa kun otan alkoholia. Miten se feikataan?
Ihmiset alkaa laskemaan ja tulevat siihen tulokseen että ämmä veti viinaa vappuna ja oli jo raskaana.
Ihanko totta tiedän kenenkään käytös ei muutu jos juotte alkoholia? Mun mielestä tuossa huijaamisessa ei ole mitään vaikeutta jos ei tee asiasta ongelmaa. Voihan lasissa olla kaikenlaista holitonta josta ei mitenkään voi tietää onko holia vai ei. Mutta kyllä ainakin mun käytös muuttaa kun otan alkoholia. Miten se feikataan?
Ihanko totta tiedän kenenkään käytös ei muutu jos juotte alkoholia? Mun mielestä tuossa huijaamisessa ei ole mitään vaikeutta jos ei tee asiasta ongelmaa. Voihan lasissa olla kaikenlaista holitonta josta ei mitenkään voi tietää onko holia vai ei. Mutta kyllä ainakin mun käytös muuttaa kun otan alkoholia. Miten se feikataan?
itse kun olin raskaana "huijasin" muita esim. "kopperin" sidulla. Aivan samanlainen kuori ja aika huomaamattomasti lukee alkoholiton.
Oluista esim. Nikolai, Holster, yms. ja pullossa saatava Eggenberg.
Tai tee alkoholiton juomasekoitus valmiiksi pulloon.
Lääkekuurikin on yks hyvä vaihtoehto....