Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huijaan muita vappujuhlijoita? OV

Vierailija
29.04.2010 |

Vappuna on pakko mennä sukulaisen juhliin. Olen ihan alussa raskaana ja ennen en ole sylkenyt lasiin. Nyt pitäisi äkkiä keksiä miten huijaan ihmisiä, kun en tod halua alkoholia juoda, enkä vielä raskautta paljastaa. Onko esim holittomia siduja tms kaupoissa, joista ei kyljestä helposti huomaa alkoholittomaksi?

Toivon hyviä huijausideoita! :D

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrität salailla alkoholittomia juomia, voit jäädä kiinni ja asiasta tulee kohtuuttoman iso. Sanot vain, että sinulla on kuuri päällä, et kerro mikä vaiva tai, jos on inttäviä moukkia paikalla, niin sano keuhkoputkentulehdus.

Tuskin sinun juomisesi on vappujuhlienne keskeinen ohjelmanumero. Jos itse suhtaudut raittiuteesi luontevasti muutkin tekevät niin.

Vierailija
2/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeastikin hyvää ja pullo samanlainen kuin holillisessa versiossa.

Itse olin joskus samankaltaisessa tilanteessa, tosin olin kenttäkurssilla ja niillä usein istutaan iltaa pitkäänkin. Ostin pari siideripulloa etukäteen, mies joi ne ja täyttelin niitä sitten simalla tai limsalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laskenut sen varaan, että muut on niin huppelissa, ettei ne edes huomaa omaa tilaani.

Sen verran juhlavieraita tunnen ja voin sanoa että ainoa ongelma on se että jos joku haluaa maistaa drinkkiäni... Toivottavasti niin ei kuitenkaan käy. Ajattelin pyytää äidiltäni tyhjiä sidupulloja ja täyttää ne limpparilla/mehulla. Toivottavasti löytyy pulloja, joissa ollut ihan perus päärynä- tai omenasidua, niin ei kukaan halua maistaa :D

Jos joku vieraista hoksaa laskea että kun "join" vappuna ja la on silloin ja silloin, niin mikseivät he uskoisi, kun sitten myöhemmin kerron asian oikean laidan? Ei mulla muuten ole tapana huijata, mutta tää "tosikko" on niin alussa vasta. :)

Ap

Vierailija
4/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka alkoholia ottaakin, niin täytyykö vetää niin kovat perseet, että oma käytös muuttuu?

T: Ap, jolla ei tarvetta juopotella niin että käytöstä saisi hävetä.

Vierailija
5/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljet vaan se lasi kädessä ja sitten kaadat viemäriin sitä mukaa kun kukaan ei katsele, tai vaihdat vaivihkaa lasia miehesi kanssa. Alkuilta on hankalampi, mutta loppua kohden helpottaa, kun muiden tarkkaavaisuus pettää. Näin oon hoidellut homman jo kolme kertaa ja aina on mennyt ihan täydestä.

Vierailija
6/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten juoda alkoholia jos ei hae sitä rentoutumista ja jännityksen poistamista kuten minä? Musta tulee kivan puhelias kun muuten olen aika arka.

Miksi limsa ei käy?

Vierailija
7/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksen muuttuminen = hävettävän kännin vetäminen siis ap:n mielestä.

Okei, olkoon sitten niin.

Vierailija
8/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuollaisia tarvitsee pohtia? JOs aikuinen ihminen ei ota alkoholia niin muut alkavat epäilemään? Pitää huijata muita kaatamalla juoma pois tms? Kuulostaa ihan teinimeiningiltä =)

Vierailija
9/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä keskenmenoa kokeneena, en halua kailottaa heti raskaustestin tehtyäni kaikille taas uudesta raskaudesta.

miksi raskaus on joku salaisuus tai miksi pitää mennä juhliin jos siellä täytyy valehdella. Miksi ei voi pysyä kotona ja nauttia hiljaisuudesta.

Ap:lle minulta sama vinkki kuin muillakin ollut, alkoholitonta siideriä/olutta/kuoharia lasista.

Itse olin muutaman vuosi sitten pikkujouluissa baarissa (silloin rv 6) ja pyysin baarimikkoa tekemään samannäköisiä drinkkejä kuin muillakin, mutta alkoholittomana.

Uudenvuodenjuhlissa taas minulla oli mukana kaksi tölkkiä alkoholitonta siideriä (Kopparberg). Tölkissä luki kyllä "alkoholiton", mutta hieman humalaiset ystävät eivät sitä huomanneet. ;)

Vierailija
10/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin millaisia porukoissa?

Jos on tottunut siihen että joku ottaa aina viiniä juhlissa niin tottakai ihmetyttää jos joskus ei ota. Mua ainakin.

Toisilla on bileitä niin harvoin että silloin kun on mahdollisuus, tulee otettua alkoholia.

Vierailija
11/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla syynä oli vaikea raskautuminen (kesti yli vuoden) ja aikaisempi keskenmeno. joten en halunnut onneamme jakaa juuri kenenkään kanssa, varsinkin kun kaikenlaista pientä raskauden kulussa oli ja itseä huoletti kovasti. lähisukulaisillekin kerrottiin vasta rakenne-UÄ:n jälkeen.

kaikesta sosiaalisesta elämästä ei kannata kuitenkaan raskaudenkaan aikana luopua. itse käytin syynä juomattomuuteen migreenin estolääkitystä, joka ei tuolloin ei ollut kuitenkaan päällä, mutta jota aikaisemmin olen käyttänyt. ja alkuraskaudessa migreenit minua todella vaivasivat.

miksi raskaus on joku salaisuus tai miksi pitää mennä juhliin jos siellä täytyy valehdella. Miksi ei voi pysyä kotona ja nauttia hiljaisuudesta.

Vierailija
12/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ilman alkoa reilu neljä vuotta. Ei tee mieli ottaa niin en ota. Ympäristölle tämätuntuu olevan vallan kamalaa. Jatkuvasti tentataan syytä miksi minulle ei maistu. Tällä hetkellä minulla on pieniä lapsia joten lopulta kysyjät selittävät itselleen juomattomuuteni pienten lasten syyksi. Huvittavaa! Nyt huomaa kuinka tämän yhteiskunnan kaikki juhlat pyörivät alkoholin ympärillä. Jos et ota niin et voi millään nauttia juhlistakaan...

Vierailija
13/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuollaisia tarvitsee pohtia? JOs aikuinen ihminen ei ota alkoholia niin muut alkavat epäilemään? Pitää huijata muita kaatamalla juoma pois tms? Kuulostaa ihan teinimeiningiltä =)

Vierailija
14/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sosiaalinen ja puhelias selvinkin päin, siihen en tartte alkoa ollenkaan. Saat mun puolesta juoda vaivaan kuin vaivaan, ei oo multa pois.

Eipä ollut äidillä sidupulloja. Juhlissa taidan pistää mieheni täyttämään lasia lantringeillaan... Ainakin juomamme ovat sitten samannäköisiä.

Ap

Vierailija
15/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse salaan raskauteni juomalla alkoholitonta olutta normipullosta.

Vierailija
16/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisin? Ja ensiviikolla soittelisin kaikki läpi ja sanoisin et keskenmeno tuli? Blaaaah...

ap

Vierailija
17/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä koko ajan jotain juomaa kädessä. Miehesi voi juoda salaa sun juomia, tai sitten kaadat niitä salaa pois.

Voit olla myös siemailevinasi. Älä kieltäydy juomista, mutta jätä lasi jonnekin toiselle pöydälle.

Juo "paukkuja", esim. kossukolaa, eli kukaan ei tiedä, onko seassa kossua.

Huijaukseen ei tarvitse paneutua kuin alkuillasta noin tunti, sen jälkeen muut alkavat olla sen verran kännissä, etteivät kiinnitä enää huomiota niin paljoa juomiseesi.

Voit myös jo paikalle tullessasi väittää, että olet aika hiprakassa, koska tulitte baarin kautta.

Hyvää vappua!

Vierailija
18/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka aikana et voi juoda!

Vierailija
19/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/36 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan osta vahingossa alkoholitonta. :) Helpoin kikka on pitää täyttä lasia kädessä koko illan ajan. Ota välillä "siemaus" ja käy välillä kippaamassa juomaa lavuaariin. Tärkeintä siis, että kädessä on pitkin iltaa jotain juomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän