Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viihtyisitkö työpaikassa josa on 100 miestä ja 3 naista?

Vierailija
28.04.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen viihtyvyyteen muut asiat minulla enemmän vaikuttavat kuin sukupuolijakauma...

t: Naispuolinen sähkövoimatekniikan insinööri

Vierailija
2/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että joku muukin on samaa mieltä kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin kavereita ja hyviä ystäviä, osan kanssa voisi tavata töiden ulkopuolellakin.

Nyt miesten kanssa töitä tehden, heidän kanssaan ei voi olla tekemisissä vapaa-aikana esim. kahdestaan, koska en halua huonoaoloa sen miehen vaimolle kotona.

Vierailija
4/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen naiselle susi.

Olen naisvaltaisella työpaikalla ja jestas miten siellä nokitaan niin että pyrstösulat heiluu ) :

Vierailija
5/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työpaikalla, jossa on suurin osa miehiä ja pari naista, naista kohdeltaisiin kuin kukkaa kämmenellä. En ole ilmeisesti tarpeeksi äijämäinen, mutta ollessani ainoa nainen työpaikalla, kaipasin naisseuraa. Miesten jutut eivät kertakaikkiaan aina jaksa kiinnostaa. He kun eivät puhuneet yleisistä asioista, vaan jauhoivat seksistisiä juttuja ja pelkkiä auto-, jääkiekkko ja formulajuttuja. En naistenkaan kanssa jaksa puhua vaan vaatteista, meikeistä ja lapsista. Kun sitten vaihdoin työpaikkaa ja sukupuolijakauma monipuolistui, oli juttuvalikoimakin asiapitoisempaa.

Huvittavaa oli, että jotkut naiset suorastaan kadehtivat minua kuullessaan, että työkaverini olivat pelkkiä miehiä.

Vierailija
6/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ilomielin pari naista lisää. Miehet ovat ihan mukavia, mutta en jaksa sitä jatkuvaa testosteronihöyryä ja puheita autoista ja tietokoneista. Kaipaan töihin jotakuta, jonka kanssa jutella vaikkapa siitä, miltä TUNTUU.

Älkää naiset ihannoiko miesvaltaisia työpaikkoja ja dissatko naisia. Paskapäisyys ei katso sukupuolta. Oman työpaikkani miehillä on rasittavaa kilpailua, pätemistä ja jopa loukkaavuuteen menevää yksioikoisuutta. Ja vaikka valtaosa miehistä on fiksuja suhteessa minuun naisena, niin muutamilta saan osakseni joko häirintään vivahtavaa flirttiä tai sitten sovinistista bullshittiä naisen asemasta sun muista.

Vierailija
7/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en allekirjoita tuota

Vierailija
8/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä lähes kaikki olivat miehiä ja vielä insinöörejä tai dippainssejä ;). Paremmin viihdyin kuin siinä paikassa jossa kaikki olivat naisia. Miehet eivät juoruile.

Vierailija
9/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen suunnilleen tuolla suhdeluvulla ollutkin.

Vierailija
10/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät välttämättä naisten kuullen.

t. insinööri miesten seassa

Vierailija
11/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huonoiten meni siellä työpaikassa missä vain 2 miestä ja loput naisia, ja parhaiten on mennyt miesvaltaisilla työpaikoilla. Allekirjoitan että nainen on naiselle susi.

t. koulutukseltaan insinööri minäkin

Vierailija
12/23 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta periaatteessa kyllä.

Vierailija
13/23 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 40 miestä ja 1 nainen (minä).

Viihtyisin kyllä ihan yhtä hyvin, jos joku toinenkin nainen tänne eksyis.

Vierailija
14/23 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin kuin nyt "nais" alalla :)

Vierailija
15/23 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on naiselle susi ja naisvaltaiset työpaikat kamalia.

Vierailija
16/23 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa, yleensä naisvaltaisissa työpaikoissa on huono ilmapiiri. Kateutta, kyräilyä, hiljaista kiusaamista yms. Miesvaltaisemmissa paikoissa en ole tähän niin törmännyt.

Vierailija
17/23 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 200 naista. Meidän osastolla olen ainoa nainen ja johtoryhmässä olen aina ollut ainoa nainen. viihdyn loistavasti

Vierailija
18/23 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viihtyisin paremmin naisten parissa. Jotenkin vaan synkkaa paremmin naisten kanssa, miesten kanssa on todella vaikea päästä samalle aaltopituudelle. Eivätkä miehet sitä paitsi olen sen rehellisempiä tai suorempia kuin naisetkaan, paskaa puhuvat ja selkään puukottavat, jos oma etu sitä vaatii...

Vierailija
19/23 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy myöntää, että viihdyn loistavasti! Ei ole ikävä naisvaltaselle alalle.

Vierailija
20/23 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 10 miestä ja 2 naista, nainen on naiselle kyllä susi.