Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kannatatteko samaa puoluetta puolisonne kanssa?

Vierailija
28.04.2010 |

Tajusin että poikaystäväni on huomattavasti enemmän vasemmalla kuin minä; minun aatteet ovat hyvin kokoomusmaisia. Palveluja ja tavaroita pitää ostaa, jotta yhteiskunta pyörii. PY:n mielestä ei pidä ostaa mitään ja jos ostaa mahdollisimman halvalla. Toisaalta minä ajattelen ekologisesti että kulutuksen pitää olla kestävää. PY ei ajattele kuin mitä sillä hetkellä jää kukkaroon. Onko tässä kyse sellaisesta arvojen erosta, joka ei mahdu samaan hallitukseen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks me ollaan molemmat vahvasti vasureita.

Vierailija
2/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä äänestää. Kysyy ennen äänestystä, kenelle antaa äänensä, ja mä ehdotan sopivia mielestäni. Toimii hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös politiikan suhteen. Henkilömaku saattaa vähän vaihdella. Kokoomushenkisiä olemme.

Vierailija
4/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me jutella siitä, mitä puoluetta kannatetaan.

Vierailija
5/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perheessä vaalisalaisuus. Mielipiteistä päätellen tosin saatan arvata mitä hän äänestää.

Vierailija
6/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnallisista tavoitteista ja arvopohjasta.

Me taas pilkkaamme kaikkia puolueita tasapuolisesti ja pidämme koko porukkaa täysin kykenemättöminä johtamaan edes partion pullakestejä, ja äänestämässä käydään ehkä joka kolmansissa vaaleissa jos sää on loistava. En tiedä ketä mieheni on äänestänyt - todennäköisesti valinnat ovat kuitenkin olleet ironisia kuten itsellänikin.

Vierailija
7/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi jakaa elämääni oikeistolaisen kanssa.

Vierailija
8/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi äänestää ollenkaan.

Vierailija
9/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, joissa ei puolisolle kerrota ketä äänestää. Vaalisalaisuus perheen kesken?! Ettekö keskustele politiikasta ym.?

Mieheni kanssa puhumme paljon yhteiskunnallisista asioista ja politiikasta, ja tietenkin kannatamme myös samaa punavihreää aatetta.

Vierailija
10/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnallisista tavoitteista ja arvopohjasta.

Me taas pilkkaamme kaikkia puolueita tasapuolisesti ja pidämme koko porukkaa täysin kykenemättöminä johtamaan edes partion pullakestejä, ja äänestämässä käydään ehkä joka kolmansissa vaaleissa jos sää on loistava. En tiedä ketä mieheni on äänestänyt - todennäköisesti valinnat ovat kuitenkin olleet ironisia kuten itsellänikin.

Vierailija
11/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on jopa äänestänyt naisia usein.

Vierailija
12/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan niitä parjattuja vihreitä vasureita. Maapallonm tilan takia kulutusta pitäisi vähentää ja elintasoa laskea ja pyrimme siihen omalta osaltamme. Ja koska koen että hyvinvoivilla on velvollisuus auttaa heikompia, harjoitamme myös hyväntekeväisyyttä, maksamme mukisematta veroja jne jne.

Vierailija
13/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on niin vasemmisto kuin olla voi, minä huojun siinä demari-keskusta-välissä, ukkini 87-v. ortodoksi, on täysi kommunisti (vaikka kehuukin sodan aikaan tappaneensa muutaman ryssän), joka ei marxilaisuutta koskaan kyseenalaista- lukuunottamatta uskontoa.... Sisko on vihreä ja äiti ja isä kantoi aina punalippua vappumarssilla. Aika meheviä ja pitkiä väittelyitä me saadaan aikaan. Emmekä koskaa kerro ketä äänestimme,sillä se on mielestämme yksityisasia.

Kyse on vaan siitä tyylistä, millä ne keskustelut käydään! Pitää muistaa, että mielipiteitä saa olla, ja kunnioittaa sitä ja yrittää nähdä toisenkin kannalta asia, perustella oma kanta. Ei anneta ihmisten riidellä sen takia. .

Vierailija
14/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme eri mieltä monesta yhteiskunnallisesta asiasta, mutta ei se yhteistä arkea rassaa

Vierailija
15/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä äänestän aina vihreitä

Vierailija
16/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestää vihreitä.

Vierailija
17/17 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä äänestän aina tyypin mukaan, en kannata puoluetta (vaikka tiedän äänestäessäni antavani äänen myös puolueelle). Protestiäänet kai meillä vallalla..