Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakun väliin suklaamousse-mikä toinen mousse sopisi toiseen kerrokseen?

Vierailija
28.04.2010 |

kävisikö vadelma? taikka sitten ajattelin kinuski noussea ja vadelmamousse,millä kuorrutan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin yksissä häissä, jossa oli tehty kakkupohja kaakolla (eli siis se oli tumma ja maistui suklaalle) ja välissä oli valkosuklaa vaahtoa. SE oli hyvää =) Voisi siis sopia tuohonkin.

Toinen vaihtoehto voisi olla joku raikas hedelmä, esim appelsiini. Myös marjat kuten vadelma tai lakka voisi toimia.

Ja jos sattuu kookoksesta tykkäämään (ja tietää että vieraatkin tykkää, koska jotkut tosiaan vihaa kookosta) niin sekin voisi sopia tai sitten ihan perus vaniljavaahto.

Vierailija
2/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on puolukkamousse. Vastaava kirpeä ja raikas sopii todella hyvin. Ei mitään tunkkaista makua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mousset ovat todella makeita. Kannattaa siis miettiä laittaisitko toiseen väliin jotain mikä ei ole niin makeaa.

Itse olen tehnyt muutaman moussekakun ja kerran väleissä oli maitosuklaa- ja valkosuklaamousseja ja toisella kerralla molemmissa väleissä oli maitosuklaamoussea ja yhden kerran tein suklaamoussen kaveriksi vadelmamoussea. Hyvin ovat aina tehneet kauppansa :)

Vierailija
4/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaallisen hyvä! Mustaherukka tuo vähän kirpeyttä muuten makeaan kakkuun ja siitä saa ihanan moussen.

Vierailija
5/5 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ensin aprikoosimarmeladia tai pyrettä ja sen päälle moussea ja sama molempiin väleihin. On hyvää.

Päälle suklaakuorrutus. Aprikoosi antaa raikkautta kakulle. Voit ostaa aprikooseja sokeriliemessä ja valuttaa liemen pois ja pistää puolikkaat soseeksi sauvasekoittimella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme