Kysymys kaikille joiden mies on lihonut tai laihtunut...
Onko paino vaikuttanut miehesi erektioon?
Voisiko erektiohäriö ainakin lieventyä jos pääsisi edes lähelle normaalipainoa?
Ei siitä painonpudotuksesta kai muutenkaan haittaa olisi, mutta saisihan se uutta pontta...
Kommentit (5)
mutta en ole huomannut että olisi ollut vaikutusta erektioon. On kuitenkin edelleen uskoakseni aika lähellä normaalipainoa, tarkkoja painorajoja tietämättä arvioisin hänet lievästi ylipainoiseksi.
mutta jos itselleni ilmoitettaisiin että mun pitää laihtua jotta meidän seksielämä parantuisi niin loukkaantuisin siitä niin paljon se aivan varmasti lisäisi mun kaikkia mahdollisia seksiin liittyviä ongelmiani.
mutta jos itselleni ilmoitettaisiin että mun pitää laihtua jotta meidän seksielämä parantuisi niin loukkaantuisin siitä niin paljon se aivan varmasti lisäisi mun kaikkia mahdollisia seksiin liittyviä ongelmiani.
Varsinkin tuollainen selkeä ongelma, eli erektion puute, joka tiedetään ihan fysiologiseksi(kin) jutuksi. Elintavat, ylipaino ja stressi vaikuttavat.
Olisi vähän eri juttu sanoa, että olet läskinä niin h%&tin ruma, ettei paneta ;) Naisen ylipaino ei yleensä vaikuta muuhun kuin oman minäkuvan kautta tai sitten joskus hedelmällisyyteen.
ole ollut mitään vaikutusta. Mä suosittelen myös ehdottomasti lääkäriin menoa!
Että kannattaa miehen käydä lääkärissä!
3- kymppisenä alkaa ihan luontasestikin miehellä vireys putoamaan.
Itselläni (naisena siis) himot on lisääntynyt painon pudotessa mutta epäilen että toi auttaa erektiohäiriöön. Mää veikkaan että himot saattaa miehelläkin lisääntyä kun paino putoaa mutta tuskin suoritus paranee sillä.
Lääkärissä käyntiä ei kannata hävetä! Luulen että henkilö joka saa hepin toimintaan ei sitä harmittele niinkään kuin henkilö joka pähkäilee mahdollisesti vuosia ongelman kanssa?