Toi Madeleine on niin kaunis!
Vaikka olen nainen niin kyllä toi prinsessa on niin kaunis, että olen sulaa vahaa. Hänen veljensä kuvaa en edes uskalla katsoa kun on niiiiiiiin komea!
huh
Kommentit (11)
vaikka vanhemmat ja sisarukset tummia. On myös kasvonpiirteiltään ihan erinäköinen, kuin Vickan ja Juniori josta molemmista löytyy vanhempien piirteitä.
mutta kaunis on
Madde on toki nätti jne,. mutta se on niin geneerinen ruotsalaisblondi, jolla on isänsä möhkälemäinen leukaperä ja jotenkin sellainen pissisilme koko ajan... Osa piirteistä on klassisen kauniita, mutta ei kokonaisuus.
kasvonpiirteiltään. Isänsä siniset silmät ja ties mistä historian geneettisestä hämärästä vaaleahko hius (mitä sävyä toki Östermalmin kalliimmat hiusstudiot kahden viikon välein kirkastavat).
Värit voi olla Bernadottejen peruja (Kalle-Kustaan neljä siskoa on vaaleita) tai sitten Silvian saksalaiselta isältä.
Silvian äitihän on brasilialainen ja hänen värinsä tulevat sieltä.
Minusta se on nyt jo sillä hilkulla, että rupsahtaa. Otsassa rypyt, paino-ongelmia...
Naamassa näkyy nyt jo tosi paljon uurteita ja kulumista, vaikkei hän ole vielä edes 30 v.
http://www2.pictures.zimbio.com/bg/Princess+Madeleine+white+hot+not+j0b…
kasvoiltaan kyllä ihan nätti. Vatsa roikkuu enemmän kuin minulla 2 lasta synnyttäneellä. En kyllä itse tykkäis että olis omia kuvia netissä kaikkien arvosteltavana..
jos saisin tuollaisen vatsan tän omani tilalle :-D
Mut mä en olekaan 28-vuotias prinsessa, jolla on PT ja oma ravintoterapeutti.
Itse kuitenkin sen kuvaa täällä kopoit. Surkimus.
Sellaisella tyttömäisellä tavalla ja joka ei yleensä vanhene kauniisti. Isosiskonsa taas kaunistuu edelleen, ja oikeasti on tosi viehättävän näköinen isoine silmineen (olen tavannut luonnossa)
...herranjestas. mä en nää tossa kropassa mitään vikaa. vaihtaisin vaikka heti! terveen näköinen! :)
vaikka vanhemmat ja sisarukset tummia. On myös kasvonpiirteiltään ihan erinäköinen, kuin Vickan ja Juniori josta molemmista löytyy vanhempien piirteitä.