Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toi Madeleine on niin kaunis!

Vierailija
27.04.2010 |

Vaikka olen nainen niin kyllä toi prinsessa on niin kaunis, että olen sulaa vahaa. Hänen veljensä kuvaa en edes uskalla katsoa kun on niiiiiiiin komea!

huh

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanhemmat ja sisarukset tummia. On myös kasvonpiirteiltään ihan erinäköinen, kuin Vickan ja Juniori josta molemmista löytyy vanhempien piirteitä.

Vierailija
2/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanhemmat ja sisarukset tummia. On myös kasvonpiirteiltään ihan erinäköinen, kuin Vickan ja Juniori josta molemmista löytyy vanhempien piirteitä.

mutta kaunis on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madde on toki nätti jne,. mutta se on niin geneerinen ruotsalaisblondi, jolla on isänsä möhkälemäinen leukaperä ja jotenkin sellainen pissisilme koko ajan... Osa piirteistä on klassisen kauniita, mutta ei kokonaisuus.

Vierailija
4/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvonpiirteiltään. Isänsä siniset silmät ja ties mistä historian geneettisestä hämärästä vaaleahko hius (mitä sävyä toki Östermalmin kalliimmat hiusstudiot kahden viikon välein kirkastavat).

Vierailija
5/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit voi olla Bernadottejen peruja (Kalle-Kustaan neljä siskoa on vaaleita) tai sitten Silvian saksalaiselta isältä.

Silvian äitihän on brasilialainen ja hänen värinsä tulevat sieltä.

Minusta se on nyt jo sillä hilkulla, että rupsahtaa. Otsassa rypyt, paino-ongelmia...

Vierailija
6/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamassa näkyy nyt jo tosi paljon uurteita ja kulumista, vaikkei hän ole vielä edes 30 v.

Vierailija
7/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www2.pictures.zimbio.com/bg/Princess+Madeleine+white+hot+not+j0b…

kasvoiltaan kyllä ihan nätti. Vatsa roikkuu enemmän kuin minulla 2 lasta synnyttäneellä. En kyllä itse tykkäis että olis omia kuvia netissä kaikkien arvosteltavana..

Vierailija
8/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin tuollaisen vatsan tän omani tilalle :-D

Mut mä en olekaan 28-vuotias prinsessa, jolla on PT ja oma ravintoterapeutti.

Vierailija
9/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin sen kuvaa täällä kopoit. Surkimus.

Vierailija
10/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella tyttömäisellä tavalla ja joka ei yleensä vanhene kauniisti. Isosiskonsa taas kaunistuu edelleen, ja oikeasti on tosi viehättävän näköinen isoine silmineen (olen tavannut luonnossa)

Vierailija
11/11 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...herranjestas. mä en nää tossa kropassa mitään vikaa. vaihtaisin vaikka heti! terveen näköinen! :)