Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tukea ystävää, joka menossa aborttiin vauvan sukupuolen takia?

Vierailija
27.04.2010 |

Hänelle on tullut ero miehestään. Ystävä odottaa luultavimmin poikavauvaa. Mies oli todella sika, ja ystävä ei kestä nähdä pojassa isäänsä. Hän haluaa unohtaa koko asian ja jatkaa elämää eteenpäin. Tytön olisi pitänyt.

En voisi itse tehdä aborttia sukupuolen takia, ja ystävyys mitataankin tässä. Ystävä varmisteli, että pysynkö hänen tukenaan vaikka tekeekin tuollaisen ratkaisun. Mä nieleskellen vastasin, että tietysti. Vaikka vaikealta tuntuu.

Miten ihmeessä voisin tukea ystävää ja sivuuttaa oman ahdistukseni asian suhteen. Ei auta, vaikka olen yrittänyt sanoa ettei sukupuolella ole väliä. Itsellä on poika, joka on hirveän rakas. Abortti on ensi viikolla. Viikkoja on nyt 20. Sosiaalisin syin sai abortin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin parhaiten tuet olemalla rehellinen. Kerro oma mielipiteesi asiasta äläkä paapo ja esitä. Ja kerro myös, että tosi moni odottaa jonossa adoptoidakseen sen kamalan poikavauvan.

Itsekin olen kerran aborttia vakavasti harkinnut melkein yhtä idiootista syystä. Onneksi tosiaan harkitsin enkä toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi