Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä

Vierailija
27.04.2010 |

eli olemme muutaman kk seurustelleet uuden miehen kanssa nyt olemme yhteen jo muuttamassa.. nopeaa touhua itselläni on jo aikasemmasta pidemmästä suhteesta 3 vuotias lapsi kenen kanssa uusi mies tulee hyvin toimeen. nyt on niin että uusi testi näytti plussaa. ja itse olin asiasta ensiksi iloinen mutta kun asiasta uudelle miehelle kerroin hän ei niin innoissaan ollut. :/ ja puhuu abortista .. itse kun aloin miettii et kyllähän kaikki nopeasti on mennhyt mut olisinko abortin valmis tekemään vai käykö niin että olen kahden lapsen kanssa loppupeleissä kahden ja lapset eri miehiltä..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko muiden mielipide tuossa painaa? Sinun itse pitää punnita omat tunteesi ja vallitsevat tosiseikat. Loppupeleistä et vielä tiedä, olethan vasta alkuerissä. En väitä, että se olisi naiselle nykyisessäkään maailmassa erityinen etu olla kahden eri miehen lasten yksinhuoltajaäiti.

Kauanko sinulla on aikaa hankkiutua aborttiin ja mitä itse ajattelet siitä? Jos aborttiasialla ei ole ihan viikon tai kahden kiire, niin entäpä jos antaisit miehellesi aikaa sulatella asiaa.

Otan nyt miesnäkökulman, vaikka se varmaan satuttaakin. Jos miehellä on ollut hyvä syy olettaa ehkäisyn olevan kunnossa, ja yks kaks sinä ilmoitat olevasi raskaana, niin ei kai ole ihme että mies on vähintäänkin arvelevalla kannalla. Eri asia sitten on, jos hän on ollut yhtä huolimaton ehkäisyn suhteen kuin sinä. Ja jos taas sinä olet tahallasi sanonut käyttäväsi pillereitä ja muuta ehkäisyä, ja jättänyt ne pois, niin ymmärtäisin vaikka mies olisi suorasukaisempikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla