Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halunnut häistäni parisuhdeviikonloppua!

Vierailija
27.04.2010 |

Halusin ihmisten muistavan ne meidän häinämme, ei minään parisuhteenvoitoviikonloppuna, jollaiseksi lapsettomat häät ovat hiljalleen muodostuneet. En halunnut väkeä paikalle rentoutumaan ilman lapsia ja nauttimaan toisistaan vaan - hitto soikoon - juhlistamaan minun ja mieheni avioliittoa!

Turhan usein ne lapsettomat häät ovat räittpoikkiväsyneiden ja toisiinsa tympääntyneiden pariskuntien irtiotto arjesta, jossa morsiuspari jää kokonaan sivuseikaksi. Pareilla on "pakko olla kivaa" kun vihdoinkin on päästy kauas lapsista. Ihmeen moni pariskunta äityy jatkoilla riitelemään ja kiitos runsaan alkoholin, nykyhäissä tuntuu syntyvän enemmän eroja kuin uusia parisuhteita.

Jokainen juhlikoot miten tahtoo: minä en halunnut parisuhdeviikonlopun järjestäjäksi. Hoitakoot jokainen omaa avioliittoaan miten haluaa, kunhan ei tule minun juhliini sitä tekemään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissäkään ei ole vedetty övereitä, ei tapeltu eikä erottu. Kaikissa häissä morsiuspari on ollut juhlan keskipiste - oikeutetusti.

Meillä taitaa olla av-mittapuun mukaan harvinainen ystäväpiiri. (Ihan kamalasti tekisi mieleni kirjoittaa jotain tylsästä akateemisuudesta, mutta taidan pitää näppini kurissa.)

Vierailija
22/22 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa IHAN muuta, kun jonkun häitä! Ei sillä, tykkään häistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän