Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - kuinka yleisiä isot penikset TODELLISUUDESSA ovat?

Vierailija
05.01.2014 |

Tuossa alla olevasta anaalikeskustelusta tuli mieleen tiedustella naisilta, joilla on paljon kokemusta eri kumppaneista, kuinka yleisiä oikeasti isot penikset ovat?

Itselläni on ollut n. 20 kumppania ja vain yhdellä on ollut oikeasti iso (tyyliin HK blöö). Etsintä jatkukoon....

Kommentit (230)

Vierailija
181/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun tulee perinteisesti vastauksia, että omalla aviomiehellä on se 20-senttinen. Av:n perussettiä.

Enkä ole "kateellinen", en ole nimittäin koskaan mitannut kenenkään seksikumppanini penistä, enkä osaa arvioida mitään pituuksia muutenkaan. Joten sitä korttia on turha käyttää. Tilastot vaan puhuvat 14 sentistä keskivertona, mutta av:lla keskiverto on se 20 senttiä. Aina ollut ja tulee aina olemaankin. Samoin kun 75J-kuppi, jota pidetään pienehkönä.

Näin se on eikä muuksi muutu. Palstakoko on aina suurempi kuin tosiasiallinen koko. Mulla on 14cm eikä ole naiset valittaneet.

Vierailija
182/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut lähemmäs 100 miestä joista n 5 on omanneeet tosi ison munan. (yli 20cm)

Muutama ihan mini kokoinen ja useimmiten just se perus 13cm.

Ison munan mittarina pidän sitä etten saa mitenkään otettua sitä kokonaan suuhuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut lähemmäs 100 miestä joista n 5 on omanneeet tosi ison munan. (yli 20cm)

Ison munan mittarina pidän sitä etten saa mitenkään otettua sitä kokonaan suuhuni.

Kokeilin mielenkiinnosta, dildosta joka on 19cm ja ympärysmitta 14cm meni sujuvasti vain 8cm suuhun. Oiken yrittämällä olisi ehkä mennyt 2cm enemmän. Toisin sanoen vielä n 10cm jäi suun ulkopuolelle. Joten vartaa pystyy vielä kädellä runkkaamaankin jos kalulla on mittaa saman verran.

Vierailija
184/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camping

Vierailija
185/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin mielenkiinnosta, dildosta joka on 19cm ja ympärysmitta 14cm meni sujuvasti vain 8cm suuhun. Oiken yrittämällä olisi ehkä mennyt 2cm enemmän. Toisin sanoen vielä n 10cm jäi suun ulkopuolelle. Joten vartaa pystyy vielä kädellä runkkaamaankin jos kalulla on mittaa saman verran.

Anna mä arvaan olet mies? ;)

Sanotaanko nyt vaikka niin että vuosien harjoittelulla ja pään asennolla on merkitystä myös siihen miten syvälle kukakin saa munan suuhun otettua. Itselläkin vaihtelee vähän päivästä.

t.edellinen

Vierailija
186/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksuus 16cm, mutta en ole koskaan ajatellut että on noin harvinaista? Isot kondomit tulleet tutuksi pitkän parisuhteen jälkeen.

Vierailija
187/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-15cm normi. Isommat poikkeuksia.

Vierailija
188/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut n. 3 isoa, yksi jätti ja nykyisellä iso ja paksu hälläkin,  ei olla paksuutta mitattu, mutta 2 kättä varresta otteen kuin pesismailasta.

Mutta tärkeintä on sen miehen käyttö , ei edes sen kullin. Parasta se on suussa. kun se tunne on iso. Muutoin osaa käyttää taitavia sormiaan niin, että vaivun ekstaasiin, aina vaan.

Muut noin 20 tai yli  pieniä puikkoja.

Vierailija
189/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen synnytyksen jälkeen ei ole isoa saanut....

Vierailija
190/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan lapsen synnytyksen jälkeen ei ole isoa saanut....

Minun naisystävä on synnyttänyt ja hänellä on tiukempi ja eläväisempi se kuin 20-v tytöillä. Voin sanoa, että on ollut kuin mustaan aukkoon panisi, kun nussinut 20-vuotiasta, mutta kun panen tätä 40-v yhden lapsen äitiä, olen kuin taivaassa. Se pil...lu on sykkivä, eläväinen, lämmin ja vastaanottava. Sen tietää sitten, kun on kokenut.

Vierailija
191/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta mieheltä kysyin tänään juuri, kun siitä tää sauhutaan, että montako sormea mahtuu. No 2 sanoi, ja 2 lasta tehty , tosin kauan sitten, mutta päivittäin silti ollaan yhdessä...Ja kyllähän mies laukee vieläkin hyvin.

Onkohan tämä miesten päässä joku juttu vaan? Alan epäillä kyllä.

Vierailija
192/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käsitystä 🤔

Vierailija
193/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on sikäli järjetön, että vaikka naiset ovat ihania, upeita, fiksuja ja taitavia, he eivät jostain kumman syystä osaa arvioida esineiden mittoja paljaalla silmällä. Enkä ole yhtäkään tavannut, joka huviksensa mittaisi kumppanin munan jollakin välineellä.

Vierailija
194/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta kymmenestä, jotka kaikki ovat olleet ihan tavallisia. Varmaan pari vähän pienempää ja ainakin yksi aika pitkä.

Vierailija
195/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtä väliä millään mitoilla on, jos toista rakastaa? Minulle on miehenä ihan sama, onko naisella pienet vai isot tissit. Jos rakastan häntä, minä rakastan häntä. Uskon, että tämä pätee myös toiseen suuntaan. Yleensäkin älyllä ja lempeydellä on merkitystä. Jotkut ihmiset ovat henkisesti niin täysin sairaita, että en halua heitä lähellekkään. Sen näkee näistä tämän palstan kirjoituksistakin. Myös sen näkee, että on hyvin suloisia ihmisiä, joita puolustan ja rakastan.

Vierailija
196/230 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan olet mies? ;)

Sanotaanko nyt vaikka niin että vuosien harjoittelulla ja pään asennolla on merkitystä myös siihen miten syvälle kukakin saa munan suuhun otettua. Itselläkin vaihtelee vähän päivästä.

t.edellinen

Joo mies. Kokeilin ihan mielenkiinnosta vaimon dildolla, kun kaluni on vielä vähän pidempi ja paksumpi. Kaluni ei taivu seisokissa yhtään sen enempää kuin dildokaan, eli käytännössä ei yhtään.  Halusin arvioida paljonko vaimoni saa suuhunsa. Siksi en ole koskaan edes yrittänyt painaa, vaan antanut vaimon ottaa sen mitä ottaa. Aika anakonda saisi olla, että nielu avautuisi tarpeeksi syväkurkkuun.

Vierailija
197/230 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pieni 157/47. Miesystäväni on isohko 187/95. Penis on (mitattu on ihan uteliaisuuden vuoksi) 18 cm pitkä ja ympärys terskassa 16 cm, sen takaa 14 cm ja juuresta 17 cm, se kun on kasviopin termein kuin porkkana, jossa on iso tatti. Kyllä se 15 minuutin esileikkien jälkeen on ihan passelin kokoinen minulle. Hän ei työnnä sitä ihan kokonaan sisääni, sillä hän käyttää päällä ja takana ollessaan pehmeää silikonidonitsia. Sellaisia myydään seksiliikkeissä. Ja kun minä olen päällä, saan valita syvyyden, rytmin ja lantion pyöritykseni ihan itse. Miksi sitä pitäisikään survoa kokonaan sisään, kun sekä miehen, että naisen tuntoherkimmät paikat ovat ne ensimmäiset 10 senttiä? Silti senttiäkään en ottaisi siitä pois.

Vierailija
198/230 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on sikäli järjetön, että vaikka naiset ovat ihania, upeita, fiksuja ja taitavia, he eivät jostain kumman syystä osaa arvioida esineiden mittoja paljaalla silmällä. Enkä ole yhtäkään tavannut, joka huviksensa mittaisi kumppanin munan jollakin välineellä.

Tää on kyllä ihan totta 😂😂😂

Pyydäppä naista näyttämään ,10cm sormen välillä 😂. Usein on 5-6 tai 15-16cm..

Oma muija oli hyvä kun mittas viivottimel mun kullin.. juteltiin niin arvioi et olis 19-21cm.. no ei ihan olllu 15.5 😂😂

Vierailija
199/230 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin joskus vuosia sitten ilmon nettiin, jossa naiseksi tekeytyneenä hain ison omaavaa (vaatimus yli 20cm) miestä panohommiin. Sain kahdessa päivässä muistaakseni 139 vastausta, joista aluksi 20 ilmoitti työkalunsa mitaksi yli 20 cm. Pisin oli 25 cm. Pyysin uskottavaa kuvaa. Kahdelta tuli ja nämä kullit oli todella helppo todeta noin 16-18 cm vähän normia suuremmiksi kaluiksi.

Hauskaa oli, että mukana oli muutamia miehiä, jotka sanoivat mm ettei ole yli 20 cm kalua, mutta tuntuu kuulemma ainakin 25 cm kalulta. Tai joku sanoi, että on 15 cm, mutta niin hyvä sängyssä, että on pakko kokea.

Totuus noista yli 20 cm kaluista on aika karu. Tuhannen otokseen ei mahdu montaakaan ja jos laitetaan vaatimukseksi siis suuri koko eli tilavuus, niin tarvitaan 10 000 miestä, että joukkoon mahtuu muutama oikeasti ison omistava.

Vierailija
200/230 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä jatkaa, että monet naiset ovat sanoneet, että koskaan eivät ole näin isoa saaneet ja arvioineet omani ainakin 25 cm ja 6 cm paksuksi. Totuus on 19x5,5. Eli naisten ja miksei miestenkin kyky arvioida silmämääräisesti kulleja on puuttellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän