Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - kuinka yleisiä isot penikset TODELLISUUDESSA ovat?

Vierailija
05.01.2014 |

Tuossa alla olevasta anaalikeskustelusta tuli mieleen tiedustella naisilta, joilla on paljon kokemusta eri kumppaneista, kuinka yleisiä oikeasti isot penikset ovat?

Itselläni on ollut n. 20 kumppania ja vain yhdellä on ollut oikeasti iso (tyyliin HK blöö). Etsintä jatkukoon....

Kommentit (230)

Vierailija
161/230 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä ja pehmeistä oikeasti alkaa vaan ällöttämään koko seksi. Tuntuu kuin joku minimakkara pökkis vähän sisälle. 

Vierailija
162/230 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 17.5/13.. onko se ihan onneton

M23

Oikein hyvä se on. :) Itse olen tykännyt eniten suunilleen kokoluokasta 16-20cm. Lyhyempikin tosi hyvä jos paksuutta riittää. Tykkään täydestä tunteesta ja venytyksestä jonka vain riittävän iso penis tuottaa hyvin. Keskiverto ja siitä ylöspäin, mutta ohut ja yli 20cm ei ole hyvä kovaan kyytiin.

Kamalan kuuloiset kriteerit, kun ääneen sanoin. Onneksi on jo kaikin puolin hyvä mies. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/230 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää takaisin kouluun kirjoitti:

Hesarissa on ollut tuorein tutkimus, että peniksen keskipituus Euroopassa oli joku 13.2cm. Ja maailman suurin kondomivalnistaja Rfsu on tutkinut paksuudeksi keskimäärin 10cm ympärys. Suosittelen; tarkistakaa mitat ja mittaustekniikat, kun siitähän tämä ristiriita johtuu.

Keskivertokoko ei tarkoita sitä, että kaikilla on sen kokoinen. Löytyy pienempiä ja isompia myös.

Vierailija
164/230 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole piukka enkä pihi, ehkä kokemuksia noin kolmekymmentä. Muutama pienehkö, valtaosa samanmoisia, mutta yksi melko pitkä ja yksi reilun kokoinen ja päästä muita vahvempi. Vahva tuntuu hyvältä kun paikat liukkaat liukkaat ennen aloitusta. Pitkän omistaja tiesi lahjakkuutensa ja pystyi seisaalta hyvin panemaan.

Vierailija
165/230 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kumppania, 0 sellaista, joita itse kuvailisin isoksi. Iso = selvästi keskivertopenistä isompi.

Vierailija
166/230 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla n.15 miehen otanta. Rehellisesti sanottuna n.16cm pisin penis ja se oli aika ohut niin näytti pitkältä.

Vierailija
167/230 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä poistetaan taas viestejä. Ehkä johonkin pikkupipuliin sattui, että nainen tarvitsee isoa ja paksua.

Vierailija
168/230 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tarvitsen. Tykkään sen muodosta, koosta kädessä, tuntumasta mun sisällä. Tykkään miten se heiluu löysänä miehen kävellessä ja erektioon jäykistyessä alkaa vaappua puolelta toiselle. Tykkään levitellä jalkoja hänelle. Hän haluaa heti, työntyy vähitellen, aloittaa rytmikkäät työnnöt hitaasti koska mä totuttelen aina vähän aikaa ja hän on itsekin herkkä. Tulee ihanan paineinen tunne että on täynnä.

Vierailija
169/230 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin tarvitsen. Tykkään sen muodosta, koosta kädessä, tuntumasta mun sisällä. Tykkään miten se heiluu löysänä miehen kävellessä ja erektioon jäykistyessä alkaa vaappua puolelta toiselle. Tykkään levitellä jalkoja hänelle. Hän haluaa heti, työntyy vähitellen, aloittaa rytmikkäät työnnöt hitaasti koska mä totuttelen aina vähän aikaa ja hän on itsekin herkkä. Tulee ihanan paineinen tunne että on täynnä.

Tämä. Kokemusta mulla vain yhdestä, teiniaikojen poikaystävästä tuli puoliso myöhemmin. Aina oon rakastanut hänen elintään. Se on iso ja sattuu mua muutaman ekan työnnön ajan, jos hän on liian innokas.  Ei väliä miten kostea olen. Mies oppi tuohon vähitellen, miten mua rakastellaan. Mä puhuin asiasta ja hän kuunteli. Nykyään on tosi taitava ja malttaa aluksi panna hitaasti. Tuntuu todella täydeltä. Käsihoidon antaminen on taivaallista, en saa tarpeekseni seisokin koskettelusta ja hyväilystä. Se vaappuu miehekkäästi esim. suihkusta tullessa joka kerta, vaikka olisi just ollut pitkä yhdyntäsessio.

Vierailija
170/230 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otos 8 miehestä, yhdellä selkeästi iso, hän on aviomieheni. Enkä valinnut aviomiestä koon takia eivätkä ne muut säädöt/suhteet kaatuneet varustuksen kokoon vaan muihin asioihin

Vierailija
171/230 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 45 partneria, kaksi oikeasti isoa, ehkä 8 sellaista joilla hyvä koko (mukaanluettuna nykyinen puolisoni) Noin viidellä aika pieni, mutta vain yhdellä ihan mikroskooppinen. Lopuilla keskitasoa. 

Vierailija
172/230 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus tuntuisi olevan harvinaisempi luonnonvara kuin pituus. Pitkiä on tullut useampia vastaan, mutta ei yhtään oikeasti paksua (ympärys yli 16 cm, jollainen on dildoni). Kumppaneita 17.

Vierailija
173/230 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain keskivertoja on tullut vastaan. Kaikki 5 kpl. Mutta siis niissä ei ole mitään vikaa.

Vierailija
174/230 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvinaisiahan ne ovat. Pari hyvänkokoista olen kohdannut, nyksällä sellainen, muttei se toimi. Ainakaan minun kanssani...

Paljon niitä jotain 13-senttisiä ja muutamia ihan minimallia on nähty. Siis sellaisia peukaloni mittaisia.

Vierailija
175/230 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohkolla otannalla lähemmäs 150 kuin 100.

Muistan isona yli 17 cm. Eli 2 käden munaa.

5-6. Yksi valtava pitkälti yli 20cm nähty ja koettu en pitänyn. Tuntuu useasti että isohkojen omistajat kuvittelevat sen riittävän. Kun taas mitä pienemmät vehkeet sitä enemmän panostetaan muuhun.

Vierailija
176/230 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vähättelevät peniksiään. On sitten kiva yllätys naiselle (tai jollekin muulle s-puolelle).

Vierailija
177/230 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harvinaisiahan ne ovat. Pari hyvänkokoista olen kohdannut, nyksällä sellainen, muttei se toimi. Ainakaan minun kanssani...

Paljon niitä jotain 13-senttisiä ja muutamia ihan minimallia on nähty. Siis sellaisia peukaloni mittaisia.

Minimallit ovat poikamaisen söpöjä ottaa suihin.

Vierailija
178/230 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 kokeiltu: 3 kpl n. 12 cm, 2 kpl 15-17 cm, 2 kpl 18-20 cm ja yksi 24 cm. Tuo viimeisin oli kyllä jo ihan liikaa..... :/ Nuo pienimmät olivat valitettavasti myös ohuita, paksussahan tuo pituus ei ole edes mitenkään tärkeä seikka :) Nykyisellä mukava 19 cm ja sopivan paksu... ;)

Onko sinulla aina mittanauha mukana?

Vierailija
179/230 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksuus tuntuisi olevan harvinaisempi luonnonvara kuin pituus. Pitkiä on tullut useampia vastaan, mutta ei yhtään oikeasti paksua (ympärys yli 16 cm, jollainen on dildoni). Kumppaneita 17.

5:llä 10 000 miehestä paksuus 16 cm tai yli. Ei välttämättä ihan heti tärppää. Mutta toisaalta, onhan noitakin Suomessa jokunen sata. Siinä jos yhtään alkaa "telineelle" asettamaan ulkonäkö-, ikä-, pituus-, hius-, luonne- jne kriteereitä, niin voi olla laiha saalis.

Vierailija
180/230 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 16 cm paksuustoive on sama kuin mies, jolla on sormen paksuinen (7,7 cm ympärys) toteaa, että yhtään tiukkaa ei ole tullut vastaan ja toteaa tiukkuuden olevan harvinaisempi luonnonvara.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän