Järisyttävä huhu liikkeellä Ruotsin Madeleinesta. HUI!
Otsikko on täysin fiktiivinen.
Mietin vain sitä, miksi tällä palstalla omia viestejään täytyy "myydä" saadakseen huomioarvoa? Sen näkee jo luvusta, joka kertoo viestin lukusuosiosta. Jos otsikossa on joku julkkis tai ylisanoja (järisyttävä, järkyttävä, kammottava jne.), viestiä luetaan paljon enemmän.
MIKSI? Täällä huomiota saa vain extremeihmiset?
Ja olen melko varma, että otsikon takia tätäkin viestiä luetaan ihan liikaa.
Kommentit (20)
Nii. Ehdotan että otat töistä vuorotteluvapaata että voit rauhassa miettiä tätä mielettömän vaikeaa älyllistä pähkinää.
että tämän palstan parasta antia on täysi sonta. Järkyttävän huonot provot ja ihan tuulesta temmatut juorut joista väki vääntää vaikka väkisillä ihan kummallista juttua.
En halua lukea perhepedistä enkä kurahousujen väreistä =)
Aivot narikkaan ja sillä selevä!
Tälle palstalle tulee niin paljon avauksia ettei niitä kukaan kaikkia jaksa kahlata. Siispä ihmiset lukee ne otsikon perusteella kinnostavimmilta vaikuttavat. Ja ne tulee avattua jotka jotenkin herättävät huomion.
Muuten tuo sana "järisyttävä" teki ainakin mulle vaikutelman ettei itse viestssä mitään oikeaa huhua ole, avasin tämän just siitä syystä etten otsikon perusteella osannut arvata mitä viesti sisältää. Siksi piti avata ja tarkistaa :)
Mä alan kiinnittää huomiota mun otsikoihini, koska niihin ei yleensä kukaan vastaa. Ainakaan niin moni, kuin haluaisin.
Tätä tähän mennessä muutamassa minuutissa lukenut puolitoistasataa ihmisistä :O
Siksipä en ehkä ole saanut apua :D
Onko täällä näin monta palstailijaa (jo yli 200 lukenut tämän viestiketjun!) vai avaako monet tämän monta kertaa?
Mitäs jos se menikin niin päin, että Madeleinella oli joku tyyppi jossain, jäi kiinni ja Jonas maksettiin hiljaiseksi (sai vielä kiksaista sitä norjalaista kaupan päälle!)?
toki keskustelu on usein kiihkeää, mutta silti.
Miettii varmaan lopun ikäänsä mitä menetti.
muista otsikoista. Tämänkaltaisiin aloituksiin olisi hauska lähteä provoilemaan. Sääli että ap:n otsikon takaa paljastuikin vain hiukan ylimielinen ja lapsellinen tempaus.
Lööpeillä myydään iltapäivälehtiä, otsikoihin panostetaan kaikkialla. Perusviestintää.
mitään kauhean kiinnostavaa palstalla tällä hetkellä ja kiinnostaa mitä täällä riidellään :D. Madeleine nyt ei mua erityisemmin kiinnosta, voisko joku referoida että miksi ne ylipäänsä on eroamassa?
Minä en todellakaan seuraa Madeleinen puuhia, mutta johoan kaikki selviää jo ruokakaupan kassalla iltapäivälehtien lööpeistä.
Jonas petti Madeleinea jonkun norjalaisurheilijan kanssa. Tuo norjalaisuhreilija päätti kertoa syrjähypystä koko maailmalle ja Madeleine erosi Jonaksesta.
Ei kuitenkaan tietoa (eikä kiinnosta) johtuiko ero tuon norjalaistypykän ilmiannosta via muuten.
Kun itsellänikään ei juuri nyt ole mitään pari(kolmio)suhdedraamaa meneillään.
nettilehdissäkin. Kohuotsikot klikataan auki todennäköisimmin. Siksi mm. Hesarikin suoltaa nykyisin kaiken maailman viihde"uutisia".
Tähän on maailma mennyt.
minä kun luulin, että joku oli oikeasti saanut sen jutun selville. Onneksi osoittautui uutisankaksi...
35 lukijaa pelkän otsikon vuoksi. Elättekö te Seiskalla ja BB:llä?