Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järisyttävä huhu liikkeellä Ruotsin Madeleinesta. HUI!

Vierailija
26.04.2010 |

Otsikko on täysin fiktiivinen.

Mietin vain sitä, miksi tällä palstalla omia viestejään täytyy "myydä" saadakseen huomioarvoa? Sen näkee jo luvusta, joka kertoo viestin lukusuosiosta. Jos otsikossa on joku julkkis tai ylisanoja (järisyttävä, järkyttävä, kammottava jne.), viestiä luetaan paljon enemmän.

MIKSI? Täällä huomiota saa vain extremeihmiset?

Ja olen melko varma, että otsikon takia tätäkin viestiä luetaan ihan liikaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 lukijaa pelkän otsikon vuoksi. Elättekö te Seiskalla ja BB:llä?

Vierailija
2/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Ehdotan että otat töistä vuorotteluvapaata että voit rauhassa miettiä tätä mielettömän vaikeaa älyllistä pähkinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämän palstan parasta antia on täysi sonta. Järkyttävän huonot provot ja ihan tuulesta temmatut juorut joista väki vääntää vaikka väkisillä ihan kummallista juttua.

En halua lukea perhepedistä enkä kurahousujen väreistä =)

Aivot narikkaan ja sillä selevä!

Vierailija
4/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle palstalle tulee niin paljon avauksia ettei niitä kukaan kaikkia jaksa kahlata. Siispä ihmiset lukee ne otsikon perusteella kinnostavimmilta vaikuttavat. Ja ne tulee avattua jotka jotenkin herättävät huomion.

Muuten tuo sana "järisyttävä" teki ainakin mulle vaikutelman ettei itse viestssä mitään oikeaa huhua ole, avasin tämän just siitä syystä etten otsikon perusteella osannut arvata mitä viesti sisältää. Siksi piti avata ja tarkistaa :)

Vierailija
5/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan kiinnittää huomiota mun otsikoihini, koska niihin ei yleensä kukaan vastaa. Ainakaan niin moni, kuin haluaisin.

Tätä tähän mennessä muutamassa minuutissa lukenut puolitoistasataa ihmisistä :O

Vierailija
6/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"osaako joku auttaa"...

Vierailija
7/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä en ehkä ole saanut apua :D

Onko täällä näin monta palstailijaa (jo yli 200 lukenut tämän viestiketjun!) vai avaako monet tämän monta kertaa?

Vierailija
8/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se menikin niin päin, että Madeleinella oli joku tyyppi jossain, jäi kiinni ja Jonas maksettiin hiljaiseksi (sai vielä kiksaista sitä norjalaista kaupan päälle!)?

Vierailija
9/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki keskustelu on usein kiihkeää, mutta silti.

Vierailija
10/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii varmaan lopun ikäänsä mitä menetti.

Vierailija
11/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista otsikoista. Tämänkaltaisiin aloituksiin olisi hauska lähteä provoilemaan. Sääli että ap:n otsikon takaa paljastuikin vain hiukan ylimielinen ja lapsellinen tempaus.

Vierailija
12/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lööpeillä myydään iltapäivälehtiä, otsikoihin panostetaan kaikkialla. Perusviestintää.

Vierailija
13/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita?

Vierailija
14/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään kauhean kiinnostavaa palstalla tällä hetkellä ja kiinnostaa mitä täällä riidellään :D. Madeleine nyt ei mua erityisemmin kiinnosta, voisko joku referoida että miksi ne ylipäänsä on eroamassa?

Vierailija
15/20 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan seuraa Madeleinen puuhia, mutta johoan kaikki selviää jo ruokakaupan kassalla iltapäivälehtien lööpeistä.

Jonas petti Madeleinea jonkun norjalaisurheilijan kanssa. Tuo norjalaisuhreilija päätti kertoa syrjähypystä koko maailmalle ja Madeleine erosi Jonaksesta.

Ei kuitenkaan tietoa (eikä kiinnosta) johtuiko ero tuon norjalaistypykän ilmiannosta via muuten.

Vierailija
16/20 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ap:n kiusaksi.

Vierailija
17/20 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/20 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itsellänikään ei juuri nyt ole mitään pari(kolmio)suhdedraamaa meneillään.

Vierailija
19/20 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettilehdissäkin. Kohuotsikot klikataan auki todennäköisimmin. Siksi mm. Hesarikin suoltaa nykyisin kaiken maailman viihde"uutisia".

Tähän on maailma mennyt.

Vierailija
20/20 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kun luulin, että joku oli oikeasti saanut sen jutun selville. Onneksi osoittautui uutisankaksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän