Onko teille kerrottu lapsen sukupuoli kakkosultrassa julkisella puolella?
Ja pitikö tämä ultraajan arvio lopulta paikkansa? Olisi kiva vielä jos kertoisitte mikä sairaala kyseessä.
Kommentit (28)
Molemmat veikkaukset meni nappiin :)
Mutta kaverilla on tapaus jossa veikattiin tyttöä ja olikin poika :)
Treen keskusäitiysneuvola täälläkin. Eikä kyllä itsekään tarvinnut jäädä miettimään "arviota", kun haaraväli syynättiin niin perusteellisen tarkkaan, ettei kyllä mitään tulkinnanvaraa jäänyt :D
mutta totuus paljastuu vasta parin kuukauden kuluttua :)
ja kyseessä oli Tampereen keskusneuvola,
mutta totuus paljastuu vasta parin kuukauden kuluttua :)
olisi kerrottu, jos ei olisi napanuora estänyt näkyvyyttä, ja myöhemmin tiiivis perätila.
olisi kertonut jos olisi näkynyt ja Mäntässä kerrottiin.
ja piti paikkansa. Poika tuli, hoitaja sanoi että 99% varmuudella poika, kun oli munuaisaltaat laajentunut. Pojilla kuulemma yleisempää kuin tytöillä. Tampereella todettu juttu.
ykkösestä olisi kerrottu mutta ei haluttu tietää, k-h ks 2008
kakkosesta ei näkynyt, eikö olisi haluttu tietää, k-h ks 2010
Tämä Päijät-Hämeen keskussairaalassa.
Sitä n. 20 viikon eli rakenneultraa joo.
Oulussa ja Tampereella. Aina (6 X) on piyänyt paikkansa.
Kerrottiin rakenneultrassa v. 2004, piti paikkansa. 2009 oli rakenneultrassa joku kyllästyneen oloinen mummeli joka sanoi ettei näy mutta ei edes yrittänyt katsoa. Synnytystapa arviossa (edellinen sektio ja iso vauva) rv. 30 jotain kuitenkin kerrottiin ja piti paikkansa. :)
katsonut, kun heti sanottiin, että odotetaan synnytyssaliin :) Totes sitten vaan, että se on vaan arvaus, ihan varmaks sen tietää vasta ku syntyy. neljäs lapsi, ensimmäinen rakenneultra, johon pääsin. K-S KS
Minä olen menossa ultriin Naistenklinikalle, ja olen kuullut että välillä siellä katsotaan sukupuolta kovastikin ja välillä tulee todella tylyä kommenttia ettei ole aikaa keskittyä epäolennaiseen tms... Jännittää, miten meidän kohdalla käy. Tuntuu ikävältä että noin eriarvoista kohtelua. Olisi kiva kuulla lisää kommentteja NKL:lla käyneiltä!
ja pitänyt joka kerralla paikkansa :)
Ovat olleet selviä tapauksia - ei arvauksia, ja ihan omin silminkin olen voinut todeta.
Oliko edellinen olevinaan hauska..?
Meilläkin edessä ultra Naistenklinikalla ja olisi kiva kuulla kokemuksia!