Argh tota mun ukkoa !!
Tämä tapahtui siis eilen ja on aiemminkin tapahtunut. Meillä nykyisin siis käytäntö, että minä saan nukkua sunnuntaisin aamulla pitkään ja mies herää vauvan kanssa. Joka kerta kun olen noussut sängystä, n. 2 tuntia miehen ja vauvan heräämisen jälkeen, vauva on edelleen ollut yövaipassa ja yökkärissä. Eilen oli aamulla maidon antanut, muttei puuroa, vaikka tietää, että vauva saa puuron aamuisin. Edellisenä iltana olin hänelle näyttänyt, miten puuro laitetaan ennen kuin olin lähtenyt tyttökaverin kanssa käymään parilla ja mies oli sen puuron sitten tarjonnut iltapalaksi vauvalle, muttei aamulla ollut saanut aikaiseksi itse tehdä. TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ ! Olen mieheltä monesti kysynyt, että mitenköhän pärjäisit, jos mulle jtn kävisi ja vastaus on vaan, että no kyl mä nyt sit !!!
Toinen juttu on, että ukolla on joka toinen viikko iltavuoro, nyt ollut useammin, minä joudun aina heräämään öisin vauvan kanssa, mies ei koskaan ja nukkuu iltavuoro aamuina 10 asti ja ei herättyään auta mua yhtään vauvan hoidossa. Vaihtaa vaipan ehkä kerran kuussa jos en pakottamalla pakota vaihtamaan useammin. Leikkii kyllöä lapsen kanssa ja puhuu aina, miten kiva on naurattaa vauvaa ym ym, mutta kyl mä nyt muutakin hoitoapua kaipaisin. Nyt kävin siis ekan kerran jonkun tyttökaverin kanssa ulkona synnytyksen jälkeen.....