Mihin mun seksihalut ovat hävinneet?
Ennen olin todella aktiivinen seksin suhteen.Halusin aamulla, päivällä, illalla ja yöllä ja joka päivä (ja sainkin). Aloitin laihiksen vuosi sitten ja olen laihtunut noin 20kg. Olen myös huomannut, että tämän vuoden aikana seksihalut ovat tippuneet sadasta nollaan. Mistä voi johtua? Onko muilla vastaavaa?
Kommentit (4)
oli aiemmin ketju, jossa naiset kertoivat laihtuessaan seksihalujen hävinneen. Syitä oli esim. ei sinut kroppansa kanssa, mies piti enemmän pulleasta olemuksesta, riippu tissit, yleinen häpeä kropasta ym. en saa enää nostettua tuota ketjua, mutta kuulosti samalta tuo kirjoituksesi.
normaalia, että halut lähtevät, kun laihtuu. Mulle ja parille kaverilleni kävi myös niin. Kyllä ne halut palaavat, kun opit tuntemaan uuden kutistuneen vartalosi. Mä kanssa häpeilin laihtunutta varttani pitkään, mutta ajan myötä opin nauttimaan siitä ja taas seksistä.
hävisi myös kun laihduin. Kroppa ei tuntunut enää omalta. Häpeän nahkalapputissejäni ja roikkuvaa löysää peppuani. Ennen niissä oli sentään täytettä :( en kehtaa edes käydä mieheni kanssa saunassa kuten ennen!