Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö tällaisen naisen?

Vierailija
26.04.2010 |

Hän on tuntenut miehesi jo paljon ennen kuin sinä olet hänet tavannut. Myös sinä tutustut häneen jossain vaiheessa, mutta et kuitenkaan kovin hyvin. Muutaman vuoden päästä alat ihmetellä naisen käytöstä miestäsi kohtaan. Puhtkin siitä miehellesi ja miehesi sanoo, että kyllä se nainen ihan suoraan yritti häntä iskeä. Mies kuitenkin sanoi naiselle olevansa yhden naisen mies ja se nainen on hänen puolisonsa. Sinä olet tyytyväinen tilanteeseen. Kuitenkin säännöllisin väliajoin tämä nainen lähettelee miehellesi viestejä, ehottaa tapaamista yms. Mies kertoo kaikista yhteenotoista sinulle. Keskustelette asiasta ja sovitte, että sinä et sotkeennu asiaan vaan mies yrittää saada tämän naisen tajuamaan että ei halua häneltä mitään.

Olette miehen kanssa molemmat sitä mieltä, että nainen haluaisi sinun puuttuvan asiaan. Ja saada sinut riitoihin miehesi kanssa.

Kuulet myös muualta ettei ole ensimmäinen parisuhde johon tämä nainen yrittää luikerrella.

Mietin vain että miksi sen naisen nyt pitää iskeä? Miksei ole voinut käyttää tilaisuutta hyväkseen silloin kun minä en ole ollut kuvioissa? Enkä todellakaan aio antaa hänelle sitä haluamaansa huomiota. Mitä tämä nainen yrittää todistaa itselleen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vissin jonkun mielestä tuommoinen nainen.. olen naimisissa ja mulla on lapsi, mutta olen joskus yhteyksissä eksiin. Joidenkin kanssa salaa koska nyksät ovat niin mustiksia musta, että ei saisi edes viattomasti kysyä kuulumisia.

Eksien kanssa ollaan joskus tapailtu, joskus päädytty seksiinkin, mutta seksiä on ollut vain kun kummatkin (tai ainakin mä) oon ollut sinkkuna.

En käsitä miksi olen niistä nyksistä niin uhkaava, en ole mikään vamppi, en mikään huippumalli. Aika tavallisen näköinen. Mun valtit on muualla, olen älykäs, luova ja hauska ja hyvää seksiseuraa.

Miehelleni on ok, että joskus käyn kahvilla jonkun eksän kanssa tai tekstaan tai meilaan. En petä ja hän tietää sen. Miksi en saisi olla ystävä ihmisen kanssa, jonka kanssa asuin 4 vuotta? Josta tiedän niin paljon? Siksikö että joskus on oltu rakastavaisia?

Mulla on myös naisystäviä, joten mikään naistenvihaaja en oo.

Vierailija
2/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en halua riitaa teidän ja miestenne välille, enkä ole se joka yksipuolisesti ottaa yhtettä. Miehennekin tekstaavat mulle tai meilaavat, tai soittavat.

En kannata olla niin mustis.

Mä olen vissin jonkun mielestä tuommoinen nainen.. olen naimisissa ja mulla on lapsi, mutta olen joskus yhteyksissä eksiin. Joidenkin kanssa salaa koska nyksät ovat niin mustiksia musta, että ei saisi edes viattomasti kysyä kuulumisia.

Eksien kanssa ollaan joskus tapailtu, joskus päädytty seksiinkin, mutta seksiä on ollut vain kun kummatkin (tai ainakin mä) oon ollut sinkkuna.

En käsitä miksi olen niistä nyksistä niin uhkaava, en ole mikään vamppi, en mikään huippumalli. Aika tavallisen näköinen. Mun valtit on muualla, olen älykäs, luova ja hauska ja hyvää seksiseuraa.

Miehelleni on ok, että joskus käyn kahvilla jonkun eksän kanssa tai tekstaan tai meilaan. En petä ja hän tietää sen. Miksi en saisi olla ystävä ihmisen kanssa, jonka kanssa asuin 4 vuotta? Josta tiedän niin paljon? Siksikö että joskus on oltu rakastavaisia?

Mulla on myös naisystäviä, joten mikään naistenvihaaja en oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kummastelen, ettei aikuinen, iso mies saa jotain häirikkönaista aisoihin?? Onhan se nyt vallan ihmeellistä, että ei aikuinen nainen puhetta usko, vaan jatkaa yhteydenpitoa. Suosittelisin miestä olemaan millään tapaa vastaamatta naisen yhteydenottoihin. Eiköhän se ole jo selvä mitä hän haluaa, ja jos miehesi ei halua tätä naista niin hyvä, ei sitten tarvi vastatakaan jos soittaa tai tekstaa. Ja jos ei nainen muuten usko, niin ilmoitatte poliisille häiriköinnistä!

Toisin kun ap:sta itsestään, must ei ole pelkästään hyvä asia, että mies kertoo sulle kaikista yhteydenotoista rehellisesti. Siis periaatteessa on tietysti hyvä olla rehellinen, mutta etkö huomaa, että tällä mies saa itselleen rehellisen, puhtoisen ja hyvä olon, mutta pahentaa sun oloa? En ymmärä, miksei mies itse hoitaa ongelmaa pois? Ja miksi sun pitää kaikesta yhteydenotoista kuulla? Vai onko niin, että naamioituna "hyväksi rehelliseksi mieheksi", hän oikeasti haluaakin tehdä sua tahallaan mustasukkaiseksi? Se on alhaista! :-(

Must on aivan naurettavaa, että sinun pitäisi toiselle naiselle jotain tehdä! Siinähän mies saa oikeen itsetunnon pönkitystä, että naiset hänestä tappelee. Kyllä se on miehen asia osoittaa sulle, kuinka mies hän on ja kuinka hän haluaa vain sinut näyttämällä sille toiselle naiselle myös kuinka asiat oikeasti ovat!

Sellaisia naisia ja miehiäkin on kyllä, jotka oivaltavat mitä heillä oli, vasta kun se on menetetty. Eikä sitä millään enää saa takaisin. Sellaista se elämä on. Ja miehesi kuuluu tämä asia tehdä kerralla selväksi toiselle naiselle. Hankkikoon oman elämän.

Vierailija
4/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat pitää yllä jonkinlaista flirttia exien kanssa joka tahallisesti tai tahattomasti. Jotkut eivät vaan tajua, että kokeilevat alitajuisesti "vieläkö kelpaisin" tai "olenko parempi kuin nykyisesi" ja osa tekee tätä ihan tahallaan. Huono itsetunto kun on. "Jos ei muut miehet ole kiinnostuneita, niin se ainakin silloin joskus oli." Tällaiset naiset saavat automaattisesti toiset naiset varpailleen, eikä ihme. Heidän tarkoituksensa onkin olla haluttavampia kuin muut. Todella moraalitonta puuhaa, mutta ikävää myös niille, jotka eivät omaa käytöstään havaitse. Tyhmät miehet menevät tällaiseen lankaan.

Vierailija
5/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pidätte tätä naista uhkana. Totuus on se, että oma mies on se pahin uhka. "Mun mieheni meni lankaan" -tyyppinen ajattelu on niin kovin naivia. Kukaan mies ei vahingossa toista naista nusase.

Vierailija
6/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei pitänyt mitään yhteyttä mieheen vuosiin eron jälkeen, mutta samantien, kun aloimme tapailla enemmänkin ja tutustua toistemme ystäväpiireihin ja perheisiin, eksä alkoi soitella ja joko kysellä kuulumisia tai pyytää apua siinä ja tässä ja tuossa.

mieheni ilmoitti hänelle, että koskapa heidän yhteiselonsa loppuaika tai ero ei olleet mitenkään erityisen auvoisia, hän ei ymmärrä miksi nyt pitäisi esittää, että erosimme ystävinä ja voimme silloin tällöin käydä yhdessä drinksuilla. muutama todella vihainen tekstari tuli tuon jälkeen, mutta koska mies ei niihin vastannut, nekin loppuivat aikanaan.

Vierailija
7/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen miten ukot ei saa aisoihin näitä exiään.sanois vaan rumasti jos ei nätillä usko ja vaihtaa vaikka numeron jos oikeen häiriöks on. jättää vastaamatta..vaikeaa?

Vierailija
8/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nainen oikeasti puolustele miestään: "mieheni meni lankaan", vaan pointtina se edellisellä, että tyhmät miehet ovat otettuja tällaisesta käytöksestä, vaikka oikeastaan nainen toimii näin muiden syiden kuin miehen verrattomuuden takia. Mies saattaa ajatella, että tuo nainen se on valmis tekemään mitä vain takiani.

Totuus on että tyhmä mies meni lankaan, mutta vika todellakin on täysin miehen, ei sen miestennielijän. Mies on ainut joka on velvollinen jollekin muulle. Vamppi tosin on mielestäni silti käyttäytynyt moraalittomasti vaikka ei suhdevelvollisuuksia olekaan.

Vierailija
9/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä nainen oli haukkana vaanimassa miestäni ja jollain keinolla vamppasikin hänet.

Sitä keski ehkä 3v, ovat nyttemmin eronneet hekin.

Nainen kovaan ääneen kuulutti että hänestä on outoa kuinka (silloisella) miehelläni ja minulla on lapsia, kun hän (tämä nainen) aina ajatteli saavansa lapsia mieheni kanssa...

Vierailija
10/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset naiset voi kokea uhkana vain jos miehen käytös sen sallii. Varmasti mies osaa sanoa tarpeeksi ikävästi että häirikkönainen lopettaa, jos mies sitä oikeasti tahtoo. Ei ole yllätys jos ap kokee naisen uhkana kun mies on ainakin tässä asiassa täysi vätys tai sitten onkin kovin otettu naisen käytöksestä. Jos naista häiriköisi joku mies niin kaikki ehdottaisivat viime kädessä yhteydenottoa poliisiin.

Vierailija
11/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha sit kenenkää ihmetellä kun olen välinpitämätön ihmisiä kohtaan.olkaa vaa nyksät ja eksät ja mitkä vitun vosut yhteyksissä ja yhdynnäs kenen kaa ootte.mä en välitä.

voitte ton ukon korjata nurkkiinne.jos se nyksänne huolii.nussikaaaaa

Vierailija
12/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät siis koskaan varsinaisesti seurustelleet mutta jotakin säätöä heillä oli. Käsitykseni mukaan nimenomaan tämä nainen oli sanonut miehelleni, ettei häntä kiinnosta mikään sen vakavampi, ja tuota säätöä kesti kuitenkin melkein vuoden verran. Sitten me aloimme seurustelemaan, ja kyllä se oli kuin haukan syöksylento mieheni kimppuun, kun tämä nainen ilmestyi piirittämään miestäni uudelleen. Soitteli, laittoi viestiä, pyyteli syömään, luokseen käymään ja oli tunkemassa kylään meille (mutta vain, jos minä olisin pois paikalta). Lopulta tuo nainen sanoikin miehelleni ihan suoraan, että haluaisi seurustella mieheni kanssa, hän ei kuulemma ollut edes tajunnut aiemmin miten tärkeä mieheni on hänelle ja miten hän onkaan rakastunut mieheeni. Tässä vaiheessa mieheni totesi, että okei, nämä tapaamiset päättyi tähän, eikä tarvi soitella tai ottaa yhteyttä muutenkaan enää, mieheni on nyt mun kanssani eikä enää millään tavalla kiinnostunut tästä naisesta. Muutamia soittoja ja tekstiviestejä tuli vielä sen jälkeen, mutta sitten se loppui, eikä tuosta naisesta ole kuulunut moneen vuoteen.

Kyllä minä olin todella mustasukkainen silloin, kun tuo nainen pyöri mieheni kimpussa. Meidän suhteemme oli aika tuore, joten senkin vuoksi oli tosi epävarma, en tiennyt voisinko luottaa mieheen ja hänen sanomisiinsa, ja toisaalta olin epävarma myös itsestäni, en oikeasti ollut yhtään varma, että mies pysyisi mun kanssani ja pelkäsin tosissani, että hän vaihtaa mut lennossa tuohon toiseen. Itse en kuitenkaan ollut mitenkään tekemisissä tuon naisen kanssa, en yrittänyt soittaa tai käynyt häntä tapaamassa. Kerran tuo nainen tuli kaupassa vastaan, ja hän yritti jutustella jotakin mukavia, mutta sanoin suoraan, ettei mulla ole hänelle mitään sanomista enkä halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Me emme ole ystäviä eikä meistä tule sellaisia koskaan, joten parempi, jos ollaan kuin ei toisiamme tunnettaisikaan. Sen jälkeen niin olikin, kumpikaan ei toista tervehtinyt eikä edes vilkaissut toista kertaa vastaan tullessa.

Vierailija
13/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätyi naisen kanssa sänkyyn. Kyseinen nainen on nyt soitellut miehelleni ja kysellyt kuulumisia...vittuako se sille naiselle kuuluu, mitä miehelleni kuuluu? Olen jo muutenkin rikki asian kanssa, niin en enää jaksaisi näitä puheluita. Ensimmäisestä puhelusta mies ei kertonut ollenkaan, jäi siitä kiinni, kun tutkin mieheni kännykän. Nainen siis oli soittanut miehelleni sen jälkeen kun olivat olleet sängyssä...aikaa oli mennyt kolme viikkoa. Miehen käytös on muuttunut, ei ole enää niin halukas sängyssä jne...tosin väittää rakastavansa minua ja vannoo että se oli erehdys..mutta mene ja tiedä sitten...

Tämä on juuri se syy miksi itse tulee epäluuloiseksi vaikka ei tahtoisikaan. Ja koska mieheni on ollut näistä yhteydenotoista ehdottoman rehellinen minulle niin ei minulla ole syytä epäillä miestäni. Koen kuitenkin tämän naisen uhkaksi. Onneksi välilämme on etäisyyttä 300km, ei siis ole ihan jokapäivä maisemissa.

Siis miksi? Sehän on kaukana ja ollut jo pitkään miehesi tuttu. Eiköhän jotain olisi jo tapahtunut aikoja sitten jos olisi tapahtuakseen.

Sitä olen miettinyt usein itsekin =) En ole löytänyt mitään järkevää syytä. Kai olen aikoinaan saanut sen verran pahasti siipeen, että se on jäljen jättänyt.

Vierailija
14/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kertomassani tapauskessa tämä nykyinen nainen ei ole mitenkään erikoisen hyvännäköinen. Minä ja mies taas olemme aika vetäviä.

ratkaisee jotain näissä asioissa?

Katsopa tuota Maddien ja Jonaksen kolmatta pyörää.

Vierailija
15/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne kuulumisten vaihot pitää tapahtua salamyhkäisesti niin ei oo kivaa.tunnen itseni kodinkoneeksi,muut saa ukosta sit hupia

Vierailija
16/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen en voi ymmärtää miksi kukaan haluaa kaveerata exän kanssa ja varsinkin jos on uusi suhde. Tuntuu keinotekoiselta yhtäkkiä vaan päättää että entinen intiimi suhde onkin vain poispyyhitty ja muuttunut kaveruudeksi.

Minä olen ainakin halunnut pestä käteni edellisistä suhteista ihan mieheni takia. Hän ei ole tätä pyytänyt tai ole mustasukkainen mutta minusta olisi kummallista olla kiinnostunut vuosien päästä ihmisistä joiden kanssa suhde ei toiminut. En kaipaa exän naamaa edes facebook-kaveriksi, vaikka mitään varsinaista suuttumusta tms. ei olekaan. Mennyt on mennyttä. Huolehditaan sitä paremmin nykyisestä.

Vierailija
17/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni on ollut yhtä he**ettiä useamman vuoden säännöllisin väliajoin.

nimi on H*****

Vierailija
18/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävi niin, että naisesta ei kuulunut vuosiin mitään ja sitten kun minä ja mieheni olimme jo olleet naimisissa n. pari vuotta niin naiselta tuli txtviesti "mitä kuuluu?". Kun mieheni ei siihen reagoinnut niin tuli uusi txt viesti " onko kaikki hyvin, olen huolissani sinusta". What?? Eli lepakko mikä lepakko. Hänellä itsellään on lapsi kuten meilläkin mutta ei se hänen menoaan haittaa, vähän väliä kuulen juttua että sillä on taas joku varattu mies kiikarissa. Jotkut ihmiset ei vaan jaksa omaa elämäänsä ja yrittävät sotkeutua toisten elämään. Itse en jaksa välittää, melko säälittäviä tapauksia, vielä kun ne itse sen tajuisivat..

Vierailija
19/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli exä ei oikein reagoi mitenkään yhteydenottoihini. Mun tapauksessa syynä on kyllä yli mustasukkainen vaimo, joka on lähetellyt mulle tekstareita ja kysellyt, että onko mies soitellut mulle tms. Itse siis odottelen että nainen lauhtuu, miehen mukaan siihen menisi noin vuosi... nyt on mennyt jo kuusi vuotta. Mies on kyllä pettänyt kaikkia exiään, minua myös, ja nykyistäänkin. Mutta mies on muuten mukava kaverina, joten harmi että tämä nainen estää sen.

Olen ollut yhteydessä muiden exieni kanssa myös ja ne, jotka on todella onnellisesti naimisissa vastaa viesteihini ja me vaihdetaan kuulumiset noin kolmen vuoden välein.

Luulisin, että nämä jotka ei osaa asiallisesti vastata on jotenkin vielä exän lumoissa tai sitten nykyinen on tosi mustis.

Vierailija
20/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä on yksi vähän erikoinen nainen, joka (aiemmin todella tehokkaasti, nykyään yhä jonkin verran) yritti pitää yhteyttä mieheeni, vaikka miestä ei kaveruus innostanut erikoisemmin. Sama nainen pisti toisenkin kaverini parisuhteeseen kapuloita mahdollisuuksiensa mukaan. Totesi joskus aikoinaan meidän suhteesta, että odottelee kyllä kunnes mies on taas sinkku.

En ole erikoisemman mustasukkaista tyyppiä, ja mies saa flirttailla naisten kanssa, mutta tuon naisen käytös on tympeää ja epäkunnioittavaa. Ei ole huomaavinaankaan minua, jos jossain häneen törmäämme, ja muutenkin näyttää pitävän muita naisia "vihollisinaan".