Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö tällaisen naisen?

Vierailija
26.04.2010 |

Hän on tuntenut miehesi jo paljon ennen kuin sinä olet hänet tavannut. Myös sinä tutustut häneen jossain vaiheessa, mutta et kuitenkaan kovin hyvin. Muutaman vuoden päästä alat ihmetellä naisen käytöstä miestäsi kohtaan. Puhtkin siitä miehellesi ja miehesi sanoo, että kyllä se nainen ihan suoraan yritti häntä iskeä. Mies kuitenkin sanoi naiselle olevansa yhden naisen mies ja se nainen on hänen puolisonsa. Sinä olet tyytyväinen tilanteeseen. Kuitenkin säännöllisin väliajoin tämä nainen lähettelee miehellesi viestejä, ehottaa tapaamista yms. Mies kertoo kaikista yhteenotoista sinulle. Keskustelette asiasta ja sovitte, että sinä et sotkeennu asiaan vaan mies yrittää saada tämän naisen tajuamaan että ei halua häneltä mitään.

Olette miehen kanssa molemmat sitä mieltä, että nainen haluaisi sinun puuttuvan asiaan. Ja saada sinut riitoihin miehesi kanssa.

Kuulet myös muualta ettei ole ensimmäinen parisuhde johon tämä nainen yrittää luikerrella.

Mietin vain että miksi sen naisen nyt pitää iskeä? Miksei ole voinut käyttää tilaisuutta hyväkseen silloin kun minä en ole ollut kuvioissa? Enkä todellakaan aio antaa hänelle sitä haluamaansa huomiota. Mitä tämä nainen yrittää todistaa itselleen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita yhdessä sen jälkeenkin kun erosimme.

Pysyimme siis ystävinä eromme jälkeenkin. Molemmilla oli jo ollut uusia kumppaneita ennekuin tätä nykyistä.

Tämän nykyisen tultua kuvioihin emme enää ole voineet tavata tai edes keskustella puhelimitse.

Vierailija
22/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätyi naisen kanssa sänkyyn. Kyseinen nainen on nyt soitellut miehelleni ja kysellyt kuulumisia...vittuako se sille naiselle kuuluu, mitä miehelleni kuuluu? Olen jo muutenkin rikki asian kanssa, niin en enää jaksaisi näitä puheluita. Ensimmäisestä puhelusta mies ei kertonut ollenkaan, jäi siitä kiinni, kun tutkin mieheni kännykän. Nainen siis oli soittanut miehelleni sen jälkeen kun olivat olleet sängyssä...aikaa oli mennyt kolme viikkoa.

Miehen käytös on muuttunut, ei ole enää niin halukas sängyssä jne...tosin väittää rakastavansa minua ja vannoo että se oli erehdys..mutta mene ja tiedä sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätyi naisen kanssa sänkyyn. Kyseinen nainen on nyt soitellut miehelleni ja kysellyt kuulumisia...vittuako se sille naiselle kuuluu, mitä miehelleni kuuluu? Olen jo muutenkin rikki asian kanssa, niin en enää jaksaisi näitä puheluita. Ensimmäisestä puhelusta mies ei kertonut ollenkaan, jäi siitä kiinni, kun tutkin mieheni kännykän. Nainen siis oli soittanut miehelleni sen jälkeen kun olivat olleet sängyssä...aikaa oli mennyt kolme viikkoa.

Miehen käytös on muuttunut, ei ole enää niin halukas sängyssä jne...tosin väittää rakastavansa minua ja vannoo että se oli erehdys..mutta mene ja tiedä sitten...

Tämä on juuri se syy miksi itse tulee epäluuloiseksi vaikka ei tahtoisikaan. Ja koska mieheni on ollut näistä yhteydenotoista ehdottoman rehellinen minulle niin ei minulla ole syytä epäillä miestäni. Koen kuitenkin tämän naisen uhkaksi. Onneksi välilämme on etäisyyttä 300km, ei siis ole ihan jokapäivä maisemissa.

Vierailija
24/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kertomassani tapauskessa tämä nykyinen nainen ei ole mitenkään erikoisen hyvännäköinen. Minä ja mies taas olemme aika vetäviä.

Vierailija
25/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kertomassani tapauskessa tämä nykyinen nainen ei ole mitenkään erikoisen hyvännäköinen. Minä ja mies taas olemme aika vetäviä.

Mutta järjen rajoissa. En kiellä miestäni kulkemasta enkä hyökkää väliin jos hän juttellee ja toisille naisille. Mieheni käy viihteellä myös ilman mina. En ole myöskään pitänyt puhuttelua tälle vampille joka mieheni kinpussa aika-ajoin on. Koen että mieheni tehtävä on pitää tämä nainen poissa elämästämme.

Mielestäni mustasukkaisuuteni kertoo sen että minä välitän, mutta en kahlitse. Loppupeleissä en voi mitään sille jos mieheni haksahtaakin tähän vamppiin tai johonkin muuhun naiseen. Sen verran tajuan ettei ketään voi omistaa.

Vierailija
26/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiiän monta...nykyselläni on ns. kavereina nää vosut...mut miks salaa sit kirjotellaan ja ovatpa välil laittanu ett ois kiva nähä:0

Vierailija
27/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pultteja. Mitä väliä sillä on, jos joku joskus ottaa yhteyttä. Voihan sitä kuulumisia vaihtaa silloin tällöin ihan kenen kanssa vaan.

En ymmärrä tuollasta, että niitä uhkia nähdään joka puolella.

Vierailija
28/28 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätyi naisen kanssa sänkyyn. Kyseinen nainen on nyt soitellut miehelleni ja kysellyt kuulumisia...vittuako se sille naiselle kuuluu, mitä miehelleni kuuluu? Olen jo muutenkin rikki asian kanssa, niin en enää jaksaisi näitä puheluita. Ensimmäisestä puhelusta mies ei kertonut ollenkaan, jäi siitä kiinni, kun tutkin mieheni kännykän. Nainen siis oli soittanut miehelleni sen jälkeen kun olivat olleet sängyssä...aikaa oli mennyt kolme viikkoa. Miehen käytös on muuttunut, ei ole enää niin halukas sängyssä jne...tosin väittää rakastavansa minua ja vannoo että se oli erehdys..mutta mene ja tiedä sitten...

Tämä on juuri se syy miksi itse tulee epäluuloiseksi vaikka ei tahtoisikaan. Ja koska mieheni on ollut näistä yhteydenotoista ehdottoman rehellinen minulle niin ei minulla ole syytä epäillä miestäni. Koen kuitenkin tämän naisen uhkaksi. Onneksi välilämme on etäisyyttä 300km, ei siis ole ihan jokapäivä maisemissa.

Siis miksi? Sehän on kaukana ja ollut jo pitkään miehesi tuttu. Eiköhän jotain olisi jo tapahtunut aikoja sitten jos olisi tapahtuakseen.