Mitkä e-pillerit kasvattaa tissejä?
Olisi kiinnostavaa tietää tämä kun tosi moni näin kehuu,itse aikoinaan käytin melina (?) ja yasmin pillereitä mutta tissit pysyi yhtä pieninä...hah hah :D Yasmineja tosin käytin vaan 2 laattaa kun muutuin hormonihirviöksi :/
Kommentit (14)
Tissit pysyivät kuppikokoa isompina. Enne Yasmineja söin Mercilonia viisi vuotta (ei vaikutusta rintoihin). Yasminien jälkeen olen syönyt minipillereitä ja käyttänyt nuvaringia. Niillä ei myöskään ole ollut vaikutusta rintojen kokoon.
Kehitysvaihekysymyskään tämä ei voi olla, koska oli yli 20-v. niitä syödessäni (rintani olivat kasvaneet edelliseen kokoonsa jo 14-vuotiaana). Eikä painonnoususta, koska pudotin tuona vuonna painoani 10kg..
Outoa, mutta mukavaa. :D
-2
kun lopetit pillerit niin palautuiko tissit takaisin vanhaan kokoon?
Olin tosin 17v. Olivat niin turpeat, kipeät ja kivikovat pallot yasmineiden aikana, että jouduin lopettamaan pillerit.
Mulla Diane Nova/Cypretyl...ei mitään vaikutusta tisseihin :(
Iho on sentään hyvä!
hah,pitäisiköhän ap:n vaihtaa kierukka yasminen pillereihin..miehellä saattaisi kyllä hermot mennä mun oikkuihin mutta olisi sentään tissit :D No ei vaiteskaan,pitää keskustella vakavasti lekurin kanssa ehkäisyn vaihdosta kun tämä kuparikierukka tuppaa noi menkat laittamaan 2-viikkoisiksi :)
-ap
No ei oo olemassa mitään tiettyä pillerimerkkiä joka kasvattais tissejä. Joillakin e-pillerit voi aiheuttaa rintojen turvotusta tai jos paino nousee niin rinnatkin voi suurentua. Yleensä rinnat palautuu entiselleen kun lopettaa pillerit.
Mulla ollut käytössä yasmin, yasminelle, mercilon, cilest, femoden ja microgynon. Mikään noista ei oo aiheuttanut mitään niin merkittävää muutosta rintojen koossa että olisi tarvinnut ostaa isommat rintaliivit.
Vierailija kirjoitti:
No ei oo olemassa mitään tiettyä pillerimerkkiä joka kasvattais tissejä. Joillakin e-pillerit voi aiheuttaa rintojen turvotusta tai jos paino nousee niin rinnatkin voi suurentua. Yleensä rinnat palautuu entiselleen kun lopettaa pillerit.
Mulla ollut käytössä yasmin, yasminelle, mercilon, cilest, femoden ja microgynon. Mikään noista ei oo aiheuttanut mitään niin merkittävää muutosta rintojen koossa että olisi tarvinnut ostaa isommat rintaliivit.
Voin kuvitella kuinka sua on pantu ihan kauheesti. Onneksi olkoon.
Mulla on ainakin rinnat kehittyneet vielä nuorena aikuisena painosta tai pillereistä riippumatta. Olen nyt samassa painossa kuin viisi vuotta sitten, mutta rinnat on paljon suuremmat (B->DD). Pillereitä olen käyttänyt satunnaisesti kuukautisia siirtääkseni. N30
Raskaus ja äidiksi tuleminen kasvattavat rintoja kaikista parhaiten. Ennen raskautta mulla oli AA-kuppi, synnytyksen jälkeen siitä tuli E-kuppi, lapsikin jo parikymppinen, eli valitettavasti näyttää pysyvältä haitalta.
Yasminet kasvatti rintoja. Muut merkit eivät ole tehneet samaa, tosin eivät myöskään pienentäneet rintojani.