Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin lapsen äiti käyttää hyväksi

Vierailija
24.04.2010 |

Meillä on tämä tilanne:

Naapurissa asuu tyttäremme ikäinen tyttö. Nämä kaksi leikkivät jatkuvasti yhdessä, ja luonnollisesti tulevat siis meillekin usein.

Viime aikoina lapsi on alkanut pyytää päästä yökylään. Hän onkin ollut meillä jo viisi ( ! ) kertaa kolmen kuukauden aikana.

Olen silloin jutellut tyttöjen kanssa ja kysellyt vähän asioita, sillä olen alkanut epäillä, ettei tytön vakavasti ylipainoinen äiti yksinkertaisesti jaksa hoitaa omaa lastaan. Tytön mukaan kotona on " tylsää ja pelkkää telkkarin/dvd:n kattomista" Äiti polttaa tupakkaa olkkarin sohvalla ja haisee. Ei käy tietääkseni töissä.

Tyttö syökin meillä usein kun ei kuulemma kotona ole aina edes ruokaa. Tuntuu siltä, että tämä läski ämmä käyttää meitä törkeästi hyväksi, kun tietää kuinka kilttejä olemme. Itse olen kasvattanut kotona 4 lasta ja meillä kyllä aina lämmin ateria pöydässä ja välipalaa koululaisille. Jos olisin tämä kyseessä oleva ryhävalas, häpeäisin.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kieltäisit tyttöä tulemasta enää yökylään ja lakkaisit antamasta hänelle ruokaa, niin tod näk äiti ei tytölle edelleenkään ruokaa antaisi ja tyttö homehtuisi kotiinsa dvd- levyjen keskelle. Et voi kostaa tytölle sen äidin toimintaa- tee ls- ilmoitus.

Vierailija
2/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja helpommalla pääsisin jos ei kävisi yövieraita- petaamista, ruuanlaittoa, VASTUU vieraista- lasten takia kutsun---

t. ei sama naapuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jotain kautta onkia tietoa kaverin perheestä. Missä isä on? Jos vaikuttaa siltä että lapsesta ei huolehdita kunnolla niin tarjoudu vaikka itse huolehtimaan maksua vastaan. Tai mikä parempi, tee lastensuojeluilmoitus.

Vierailija
4/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidanpa olla tämä kyseinen ryhävalas.

anteeksi vain, mutta lapselleni ei kelpaa tekemäni ruoka ja ovat kuuelmma niin hyviä kavereita P:n kanssa, että haluavat koko ajan olla yhdessä . ystävyys korut ja kaikki.

No tästä lähtien saa olla kotona.

Meillä se en ole minä joka polttaa vain uusi mies ystäväni. Olen sanonut että menisi parvekkeelle, mutta teidän parveke siinä vieressä niin alkaisit kai valittaa savusta.

ja yökylää ihan sen takia kun luulin sen teille olevan ok. Ainakin matto telineellä esität mukavaa että voi kun kiva kun teidän J oli meillä taas yötä ja millos tulee uudelleen. Ja minulla ollut raskaus pahoinvointi kuten tiedät tilanteen. töissä sen takia en oo voinut käydä.

sinä olet täydellinen niiden neljän lapsen kanssa mutta se ei tarkoita etten minä olisi hyvä äiti omilleni ja toiselle tulevalle.

p.s en ole niin lihava kuin väitit suurentelet asiaa.

Vierailija
5/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole laiminlyöntiä, jos lapset on hoidettu

Vierailija
6/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä muutaman viinilasillisen jälkeen olo onkin oikein mukava kun teidän " J" ei enää meillä sitten käy tulevisuudessa:-)

Vierailija
7/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta mitä hyväkskäyttöä!

Enemmän mä kyllä ihmettelen aikuista joka ei osaa sanoa ei ja sen takia tulee tänne narisemaan!

Vierailija
8/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset tuntuu ajattelevan lastensuojelua jonain virallisena kiustantekona vanhemmille, mutta jos itse et olisi saanut lapsena aina ruokaa tarvitessasi etkä mitään virikkeitä, niin etkö olisi toivonut, että joku puuttuu asiaan?

Vierailija
9/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko sanoa tälle uudelle miesystävällesi, että khat -huumeen jatkuva käyttö on rikos :)

Vierailija
10/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP!!!!!!!!!!!!

Mitä tiedät uudesta miehestäni tai minusta. Ja mitä tiedät siitä mitä mieheni käyttää ja mitä ei. varmistettakoon vielä että olethan vantaalta koska voi olla muuten sekaannus vaikka aika varma homma tämä on ja välit poikki.

Vierailija
11/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ, sieltä juuri.

Vierailija
12/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ, sieltä juuri.

sitten huomioon, että joku muu voi vastailla AP:n nimissä, ennen kuin välit katkot.

Vierailija
13/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee joka ilta puoli seitsemän maissa vuorohoitopäiväkodista (vai mikä sen nimi on) juuri tullut alakerran poika leikkimään tunniksi-puoleksitoista.

Vanhemmat on hyvin toimeentulevia yrittäjiä, huom. hoikkia! Vasta nyt ymmärsin, että kotona on varmaan jotain todella pielessä, eikä kyse olekaan siitä että tällä perheen ainokaisella on meille hinku siksi, että meillä on kolme lasta leikkikaveriksi.

Jos teen heistä nyt lastensuojeluilmoituksen, niin ollaan nyt reiluja ja kerrotaan, että tämäkin totaaliyhäri on tänään lasten nukkuessa käynyt kellarissa (!!!) saunassa (ei, ei edes itkuhälytin käytössä) ja on nyt ottanut jo kolme (3!!!) lasillista viiniä.

Huomenaamuna tää varmaan sanoo jommallekummalle isommalle lapselle, että käyttää pikkuveljen pöntöllä kun sillä kuitenkin on pisuhätä ensimmäisenä. Paskamutsi!

Vierailija
14/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Jos käykin ilmi, että tilanne kotona ei ole lapsen kuvailema, ei ilmoituksen tekemisestä kuitenkaan ole haittaa. Naapuri ei saa tietää, kuka ilmoituksen teki.

Vierailija
15/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis nää naapurukset ja ystävysten äidit täällä kirjoittelevat. Molemmat saisivat vähän katsoa peiliin, ei tuo ryhävalaaksi nimittely ollut kovin kivaa eikä kyllä tän toisenkaan hyökkäily.

Antakaa tyttöjenne olla ystäviä, pidä sinä ap yökylässä, helpommalla pääset, kun tiedät missä tyttösi on. Palkitsee ainakin murrosiässä! Ja toinen äiti, koita sinäkin pysyä aisoissa, tyttöjen etu varmaan on tärkein. Jos et saa 'kuriinä miestäsi, niin nöyrry kiittämään tätä toista äitiä, joka tarjoaa savuttoman kodin ja näköjään ruokaa ja virikettä. Jeesaa tätä äitiä sit jossain muussa, vie pullapussi kun leivot ens kerralla.

Vierailija
16/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyseessä oleva äiti. ainakin kaikki täsmää ja viestejä olen jo kirjoittanut tähän. ja vielä tuo vihje huumeesta. siis mieheni on kyllä somali mutta ei käytä mitään huumetta.

olen kanssa ollut yh:na pitkään koska ex mies ei pidä yhteyttä lapseensa ja ollut minun kontolla.

Vierailija
17/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos ihan oikeasti vastinparit ovat löytyneet eikä kysymys ole provosta.Siinä tapauksessa ihan oikeasti miettikää lastenne etua, jos lapset ovat hyviä ystäviä ja naapureita ei vanhempien keskinäinen kyräily saisi rikkoa suhteita. Paljon enemmän iloa teillekin on siitä, että hyvä kaveri löytyy ihan naapurista, kun siitä hetken ilosta, että pääsee anonyymillä palstalla päästelemään höyryä. Olkaa aikuisia ja sopikaa asia siellä kuuluisalla mattotelineellä ilman lasten ja miesten sotkemista asiaan. Harvoinkos sitä tulee itse kunkin sanottua harkitsemattomia asioita.

Vierailija
19/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kostako lapsillenne omia ongelmia,antakaa lasten olla ystäviä,Naiset järki käteen!!!! tehkää vaikka säännöt tai jotai!!!!

Vierailija
20/38 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen että se on yks ja sama ihminen joka kirjoittelee tätä "keskustelua" näiden naisten välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme