Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1725)
Vierailija kirjoitti:
Panin Turkissa tuntihotellissa 15 vuotta vanhempaa irakilaista miestä. Jumalauta oli hyvät kyydit, tissit ja perse mustelmilla seuraavana aamuna :D Aaaaaahhhhh. N27
Hakkasko se sut siellä🤣
Kävin tällä viikolla maksullisella ja kotiin päästyä samat hommat jatkui.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikapanin (ei siis mitään rakastelua, mutta molemmat oli leikissä mukana) siskon kanssa murkkuiässä saunan jälkeen suihkussa, kun isosisko oli teini. Vain onni esti, ettei käynyt ns. vahinkoa.
Ei tuosta koskaan 20 vuoden jälkeenkään ole puhuttu ja molemmat olemme varmaan lopun ikämme kuin asiaa ei olisi tapahtunutkaan.
Sama juttu joskus neljäviisitoista vuotiaana oli viimeiset lääkärileikit. Aikaisemmin niitä oli joskus kymmenen vuotiaana ja se oli lähinnä molemmin puolista värkkien tutkiskelua ja kikattelua. Typeränä ideana murkku-hormonimyrkyssä tuli kun oltiin kahdestaan kotona ja päätettiin vielä kerran tutkia värkkejä hieman teini-ikäisempinä ja se päätyi siemensyöksynä systerin suuhun ja pimppiin. Eikä ollut mikään pikkuorgasmi vaan tuntui että pallit räjähtää ja mälliä vuoti kuin sonni olisi tullut.
Kuitenkin säikähdettiin asiaa ja lääkärileikit loppui siihen. Eikä asiasta tosiaan tuon jälkeen ole puhuttu.
Veljeni oli päässyt ripille sinä keväänä -87 ja koko seuraavan kesän tuo 15-vuotias isoveljemme nai kaksi vuotta nuorempaa sisartamme aina kun vanhempiemme silmä vältti. He tekivät jatkuvasti sitä kotona vanhempiemme ollessa töissä, metsässä asuinalueemme takana, naapurin vanhassa perunakellarissa, seisaaltaan autokatoksen takana ja missä hyvänsä. Aluksi vakoilin heitä salaa, mutta paljastuttuani muistan olleeni veljeni luvalla kontillani heidän vieressään ihmettelemässä, miten veljeni paksu, siskoni mehuista kiiltelevä ja kummasti kasvanut kikkeli liukui edestakaisin siskoni piukassa, punaisessa, miltei karvattomassa pimpussa sisaremme voihkiessa ja vikistessä ja miten veljemme sitten nopeasti vetäisi nytkähtelevän kikkelinsä ulos vain muutaman työnnön jälkeen niin, että ensimmäinen ruiskaisu osui siskomme pimpulle ja loput hänen vatsalleen ja kasvoilleen. Tuo kaikki sai aikaan oudon ja ennestään tuntemattoman kihelmöinnin vatsassani ja jalkovälissäni.
Veljeni oli harmissaan heidän seksikertojensa lyhyydestä ja yritti kerrankin testimielessä täysimittaisia työntöjä vetäen kikkelinsä kokonaan ulos niiden välillä ja laskien ääneen, mutta ensimmäisellä kerralla hän ei koskaan päässyt yli seitsemäntoista ennen kuin hänen täytyi kiireesti vetäistä ulos ja antaa nesteensä ryöpytä sisaremme päälle. En tuolloin edes ymmärtänyt, mitä se oli ja mistä oikein ollenkaan oli kysymys.
Täytettyäni heinäkuussa kymmenen vuotta veljeni yritti naida myös minua ja annoin sen tapahtua koska olin utelias nähtyäni hänen tekevän sen siskollemme kymmeniä kertoja. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään koska se sattui liikaa ja annoimme asian jäädä sikseen kun sisaremmekaan ei pitänyt ajatuksesta.
Elokuussa veljeni katosi moneksi kuukaudeksi ja jälkeenpäin olen saanut sellaisen kuvan, että isämme yllätti hänet sisaremme päältä ja hakkasi hänet toimittaen hänet sitten jonnekin lähes vuodeksi. Asiasta ei koskaan puhuttu perheessämme enkä vieläkään tiedä varmuudella mitä tapahtui.
Näin niitä persuja sikiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikapanin (ei siis mitään rakastelua, mutta molemmat oli leikissä mukana) siskon kanssa murkkuiässä saunan jälkeen suihkussa, kun isosisko oli teini. Vain onni esti, ettei käynyt ns. vahinkoa.
Ei tuosta koskaan 20 vuoden jälkeenkään ole puhuttu ja molemmat olemme varmaan lopun ikämme kuin asiaa ei olisi tapahtunutkaan.
Sama juttu joskus neljäviisitoista vuotiaana oli viimeiset lääkärileikit. Aikaisemmin niitä oli joskus kymmenen vuotiaana ja se oli lähinnä molemmin puolista värkkien tutkiskelua ja kikattelua. Typeränä ideana murkku-hormonimyrkyssä tuli kun oltiin kahdestaan kotona ja päätettiin vielä kerran tutkia värkkejä hieman teini-ikäisempinä ja se päätyi siemensyöksynä systerin suuhun ja pimppiin. Eikä ollut mikään pikkuorgasmi vaan tuntui että pallit räjähtää ja mälliä vuoti kuin sonni olisi tullut.
Kuitenkin säikähdettiin asiaa ja lääkärileikit loppui siihen. Eikä asiasta tosiaan tuon jälkeen ole puhuttu.
Veljeni oli päässyt ripille sinä keväänä -87 ja koko seuraavan kesän tuo 15-vuotias isoveljemme nai kaksi vuotta nuorempaa sisartamme aina kun vanhempiemme silmä vältti. He tekivät jatkuvasti sitä kotona vanhempiemme ollessa töissä, metsässä asuinalueemme takana, naapurin vanhassa perunakellarissa, seisaaltaan autokatoksen takana ja missä hyvänsä. Aluksi vakoilin heitä salaa, mutta paljastuttuani muistan olleeni veljeni luvalla kontillani heidän vieressään ihmettelemässä, miten veljeni paksu, siskoni mehuista kiiltelevä ja kummasti kasvanut kikkeli liukui edestakaisin siskoni piukassa, punaisessa, miltei karvattomassa pimpussa sisaremme voihkiessa ja vikistessä ja miten veljemme sitten nopeasti vetäisi nytkähtelevän kikkelinsä ulos vain muutaman työnnön jälkeen niin, että ensimmäinen ruiskaisu osui siskomme pimpulle ja loput hänen vatsalleen ja kasvoilleen. Tuo kaikki sai aikaan oudon ja ennestään tuntemattoman kihelmöinnin vatsassani ja jalkovälissäni.
Veljeni oli harmissaan heidän seksikertojensa lyhyydestä ja yritti kerrankin testimielessä täysimittaisia työntöjä vetäen kikkelinsä kokonaan ulos niiden välillä ja laskien ääneen, mutta ensimmäisellä kerralla hän ei koskaan päässyt yli seitsemäntoista ennen kuin hänen täytyi kiireesti vetäistä ulos ja antaa nesteensä ryöpytä sisaremme päälle. En tuolloin edes ymmärtänyt, mitä se oli ja mistä oikein ollenkaan oli kysymys.
Täytettyäni heinäkuussa kymmenen vuotta veljeni yritti naida myös minua ja annoin sen tapahtua koska olin utelias nähtyäni hänen tekevän sen siskollemme kymmeniä kertoja. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään koska se sattui liikaa ja annoimme asian jäädä sikseen kun sisaremmekaan ei pitänyt ajatuksesta.
Elokuussa veljeni katosi moneksi kuukaudeksi ja jälkeenpäin olen saanut sellaisen kuvan, että isämme yllätti hänet sisaremme päältä ja hakkasi hänet toimittaen hänet sitten jonnekin lähes vuodeksi. Asiasta ei koskaan puhuttu perheessämme enkä vieläkään tiedä varmuudella mitä tapahtui.
Eivätkös nimenomaan Virheet ole yrittäneet saada insestiä lailliseksi niin meillä kun Saksassakin?!
Epäilemättä niillä on omat intressinsä tuossa takana!
Vierailija kirjoitti:
Joskus 90 luvulla panin lehmää sieraimeen samalla kun se nuoli kiveksiä. Sen lisäksi että oli pervointa, on myös heittämällä paras seksikokemus.
Kaupungin kollina jäi tilaisuus ainut kertaiseksi.
Minulle kävi viriilinä 15-vuotiaana vähän samalla tavalla ihan vahingossa!
Aurinkoinen keskikesän iltapäivä, soratie, laidun, riukuportti.
Palailin kesätöistä hikisenä polkupyörällä ja seisahduin levähtääkseni hetken katsellen lehmiä laitumella. Pari lehmää vasikoineen tuli lähemmäs nähdäkseen, olisiko mitään herkkuja, kuten omenaa tai leivänpaloja tarjolla. Vasikat ovat aina olleet minusta söpöjä, niillä kun on niin kauniit, rauhalliset silmätkin pitkine ripsineen. Niinpä aloin jutella parille vasikalle, jotka vähitellen tulivat aivan portin vierelle.
Silittelin ja rapsuttelin heidän päitään ja rapsuttelin heitä myös leuan alta, kun toinen vasikoista lipaisi kielellään peukaloani todeten käteni tyhjäksi, mutta otti peukaloni suuhunsa imien sitä - vasikoillahan on sellainen refleksi, mutta sillon en tietänyt siitä. Sain päähäni tarjota paria, ojennettua sormeani vasikalle, joka otti ne suuhunsa imien niitä kuin emänsä tissiä ja tuo huvitti minua, mutta sitten iski piru kiimaisen, kokemattoman teinipojan mieleen, katselin tarkasti ympärilleni, astuin aivan riukuportin viereen, avasin farkkuni ja vedin ulos puolijäykän kullini tarjoten sitä vasikalle, joka pari kertaa nuolaistuaan ottikin sen halukkaasti suuhunsa. Melkein pelästyin, mutta vasikan kuumassa, märässä suussa kielen kiemurrellessa kullini ympärillä se jäykistyi oitis kovemmaksi kuin koskaan ikinä milloinkaan ja vasikan jatkaessa imemistä maiskuttaen ja kieltään liikuttaen alkoivat tähdet tanssia silmissäni ja polveni vapista niin, että minun oli otettava kaksin käsin kiinni portin ylimmästä riu'usta pysyäkseni pystyssä!
Ei kestänyt kauaakaan, kun sain räjähtävän orgasmin ruiskuttaen spermani valtavina ryöppyinä tuon suloisen vasikan kurkkuun. Hän ei kuitenkaan pitänyt sitä ollenkaan pahana vaan nieli kaiken katsellen minua kauniilla silmillään. Tuossa vaiheessa mieleeni iski ajatus, että mitä helvettiä minä olenkaan mennyt tekemään ja pälyilin ympärilleni nähdäkseni, oliko tapauksella näkijöitä!
Hyvästelin hätäisesti tuon kaunissilmäisen vasikan, jota aloin mielessäni kutsua Soileksi erään luokkani tytön mukaan sekä hänen äitinsä ja sisarensa ja jatkoin matkaani kotiin ajatusten pyöriessä päässäni ja saadessa pian aikaan uuden erektion. Erektio farkuissa haittasi ajamista ja jouduin purkamaan sen tienvarren pensaikossa vetämällä liikkuvat taakse kolme kertaa ja antamalla ylipaineen purkautua ryöppyinä kohti Aurinkoa. Kotona toistin saman vielä muutaman kerran illan mittaan.
Vaikka minulla ei muuten ole ollenkaan taipumuksia tuohon suuntaan rakastuin Soileen ja tapasimme loppukesän mittaan joka ilta. Soile kasvoi nopeasti ja osaltaan tähän varmastikin vaikutti hänelle tarjoamani ylimääräinen proteiini sekä muut herkut. Vein hänelle omenia, joista hän erityisesti piti ja hän tuli luokseni nähdessään minut laitumen aidalla antaakseen minulle sen, mitä me molemmat halusimme.
Minulla ei tuolloin ollut vielä mitään kokemuksia tytöistä, mutta tuo ensimmäinen, Soilelta saamani suikkari on edelleen paras koskaan keneltäkään saamani!
Vierailija kirjoitti:
M47
Mikä kaupunki, minkälainen oli, mitä pidit?
Minkälainen säätila?
18 vuotiaana miehenalkuna olin kesätöissä kirkko-oppaana paikallisessa kirkossa. 16 v tyttöystäväni kävi usein minua moikkaamassa, kun hänelle ei ollut kesätöitä ja hänellä oli tylsää. Siinä kiimoisamme tuli pantua useassakin paikassa siellä, kun oli hiljaista. Kuten sakastissa, urkuparvella ja kellotornin sisällä. Vuosia myöhemmin menin vielä samassa kirkossa naimisiin, mutta en tämän kyseisen naisen kanssa.
Yksi pervoin asia mitä on tullut tehtyä ex anopin kenkiin runkkaaminen. Olin tyttöystävän luona käymässä odottaen häntä kotiin. Anoppi oli pihalla ja minä yksin sisällä. Sain päähäni runkata hänen kenkiin yksin ollessa. Siinä oli koko ajan kiinni jäämisen tunne, ja en tiedä varmaksi aavistiko anoppi jotain kun tuli sisälle. Olin runkannut hänen korkokenkää ja kenkä jäi huonosti kaappiin. Hän huomasi sen ja kun istuttiin kahville, hän olevinaan vahingossa potkaisi minua pöydän alla.
Jos olisi ehdottanut jotain niin olisin kyllä suostunut mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkös nimenomaan Virheet ole yrittäneet saada insestiä lailliseksi niin meillä kun Saksassakin?!
Yksi vilkaisu Jani Mäkelää ja tajuaa millaista tuhoa sukurutsa teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47Mikä kaupunki, minkälainen oli, mitä pidit?
Minkälainen säätila?
Keskisuomi ja että millainen? No nuori ja ihana naapurintyttömäinen, tykkäsin kovasti mutta tykkäsin kyllä kotonakin :)
Sää aurinkoinen mutta viileä.
M47
Peruspaneskelu 39 vuotta nuoremman naisen kanssa tuntuu pervolta, vaikka pilden nuolennan ja suihinoton jälkeen pari tavallista perusvarvia vaan vedeltiin. Kyllä nykynuoret osaa ja kehtaa. M58
Tämä ei ole oma tekoni, mutta satuin oikeasti itse vahingossa näkemään, miten isoveljeni jo kolmetoistavuotiaana nussi venerannassa veneiden välissä muka piilossa samanikäisen, parhaan kaverinsa kanssa tuon kaverin pari vuotta nuorempaa, kikattavaa pikkusiskoa vuoron perään ihan lähetyssaarnaajana!
Pojat vaihtoivat vuoroa taajaan pyllyt paljaina ja shortsit puolitangossa ja silloin näin ensimmäistä kertaa seisovan pippelin. Tyttö oli varmaankin ollut yksin uimassa ja tilanne oli jotenkin lähtenyt alkuun vaikkapa uimapuvun vaihdosta ja kiusoittelusta - en ole siitä koskaan veljeltäni kysynyt.
En silloin vielä itse ymmärtänyt koko touhusta mitään ja vaikka ihmettelinkin heidän puuhiaan en välittänyt niistä sen enempää. Onneksi he eivät kiireiltään huomanneet minua, ties miten siinäkin olisi käynyt vaikka olin tuota veljeni kaverin pikkusiskoakin nuorempi!
Tuon seurauksena olen myöhemmin yrittänyt ymmärtää oman poikani ongelmia paremmin. Kolmetoistavuotiashan on äidin mielestä vielä ihan pikkupoika, mutta mielestäni on tärkeää ymmärtää jo senkin ikäisellä olevan ankara seksuaalinen paine ja kova kiinnostus seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Peruspaneskelu 39 vuotta nuoremman naisen kanssa tuntuu pervolta, vaikka pilden nuolennan ja suihinoton jälkeen pari tavallista perusvarvia vaan vedeltiin. Kyllä nykynuoret osaa ja kehtaa. M58
En näe tuossa yhtään mitään pervoa, veli hyvä!
Olen iloinen puolestasi! Kiinalaisten mukaan nuorempi rakastettu luovuttaa energiaa vanhemmalle ikäänkuin ladaten tämän akkuja ja itse olen todennut tuon teorian todeksi!
Hyvä seksi nuoren naisen kanssa sekä vaikuttaa fyysisesti että nostaa mielialaa ainakin viikon tai pari ja juuri mm. tästä syystä alan ammattilaiset ovat tarpeellisia, arvostettuja ja haluttuja! Pitäisin tuota jopa jos ei lääkinnällisenä niin varmasti ainakin kuntouttavana ja elämän laatua nostavana toimenpiteenä!
Nauttikaamme elämästä niin kauan kuin se mahdollista on ja kohottakaamme kolminkertainen eläköön-huuto kaikille kauniille, iloisille ja anteliaille tyttölöille!
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47Mikä kaupunki, minkälainen oli, mitä pidit?
Minkälainen säätila?
Keskisuomi ja että millainen? No nuori ja ihana naapurintyttömäinen, tykkäsin kovasti mutta tykkäsin kyllä kotonakin :)
Sää aurinkoinen mutta viileä.
M47
Kuulostaisi oikein mieleiseltä, mutta on liian kaukana kyselläkseni koordinaatteja!
Juuri näin tulee toimia! Jatkakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vilkaisu Jani Mäkelää ja tajuaa millaista tuhoa sukurutsa teettää.
Tässä hieman mallia vihervasemmistolaisista ja heidän äänestäkunnastaan Brittilässä.
Sinnehän on haalittu miljoonia nerabeja niin, että valkoinen englantilainen on jo vuosia ollut vähemmistössä omassa maassaan.
Etenkin pakistanilaiset ja muut nerabit, jotka ovat jo vuosisatoja ellei tuhansia harjoittaneet lähisukulaisten avioliittoja ovat muodostuneet valtavaksi taakaksi sikäläiselle yhteiskunnalle ja veronmaksajille! Juuri nämä äänestävät vihervasemmistoa, joka lupaa näille suurimman vappusatasen, mahdollistaen vihervasemmiston yhteiskunnanvastaisen ja maanpetoksellisen toiminnan! Katso ja nauti:
"When Cousins Marry"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus 90 luvulla panin lehmää sieraimeen samalla kun se nuoli kiveksiä. Sen lisäksi että oli pervointa, on myös heittämällä paras seksikokemus.
Minulle kävi viriilinä 15-vuotiaana vähän samalla tavalla ihan vahingossa!
Aurinkoinen keskikesän iltapäivä, soratie, laidun, riukuportti.
Palailin kesätöistä hikisenä polkupyörällä ja seisahduin levähtääkseni hetken katsellen lehmiä laitumella. Pari lehmää vasikoineen tuli lähemmäs nähdäkseen, olisiko mitään herkkuja, kuten omenaa tai leivänpaloja tarjolla. Vasikat ovat aina olleet minusta söpöjä, niillä kun on niin kauniit, rauhalliset silmätkin pitkine ripsineen. Niinpä aloin jutella parille vasikalle, jotka vähitellen tulivat aivan portin vierelle.
Silittelin ja rapsuttelin heidän päitään ja rapsuttelin heitä myös leuan alta, kun toinen vasikoista lipaisi kielellään peukaloani todeten käteni tyhjäksi, mutta otti peukaloni suuhunsa imien sitä - vasikoillahan on sellainen refleksi, mutta sillon en tietänyt siitä. Sain päähäni tarjota paria, ojennettua sormeani vasikalle, joka otti ne suuhunsa imien niitä kuin emänsä tissiä ja tuo huvitti minua, mutta sitten iski piru kiimaisen, kokemattoman teinipojan mieleen, katselin tarkasti ympärilleni, astuin aivan riukuportin viereen, avasin farkkuni ja vedin ulos puolijäykän kullini tarjoten sitä vasikalle, joka pari kertaa nuolaistuaan ottikin sen halukkaasti suuhunsa. Melkein pelästyin, mutta vasikan kuumassa, märässä suussa kielen kiemurrellessa kullini ympärillä se jäykistyi oitis kovemmaksi kuin koskaan ikinä milloinkaan ja vasikan jatkaessa imemistä maiskuttaen ja kieltään liikuttaen alkoivat tähdet tanssia silmissäni ja polveni vapista niin, että minun oli otettava kaksin käsin kiinni portin ylimmästä riu'usta pysyäkseni pystyssä!
Ei kestänyt kauaakaan, kun sain räjähtävän orgasmin ruiskuttaen spermani valtavina ryöppyinä tuon suloisen vasikan kurkkuun. Hän ei kuitenkaan pitänyt sitä ollenkaan pahana vaan nieli kaiken katsellen minua kauniilla silmillään. Tuossa vaiheessa mieleeni iski ajatus, että mitä helvettiä minä olenkaan mennyt tekemään ja pälyilin ympärilleni nähdäkseni, oliko tapauksella näkijöitä!
Hyvästelin hätäisesti tuon kaunissilmäisen vasikan, jota aloin mielessäni kutsua Soileksi erään luokkani tytön mukaan sekä hänen äitinsä ja sisarensa ja jatkoin matkaani kotiin ajatusten pyöriessä päässäni ja saadessa pian aikaan uuden erektion. Erektio farkuissa haittasi ajamista ja jouduin purkamaan sen tienvarren pensaikossa vetämällä liikkuvat taakse kolme kertaa ja antamalla ylipaineen purkautua ryöppyinä kohti Aurinkoa. Kotona toistin saman vielä muutaman kerran illan mittaan.
Vaikka minulla ei muuten ole ollenkaan taipumuksia tuohon suuntaan rakastuin Soileen ja tapasimme loppukesän mittaan joka ilta. Soile kasvoi nopeasti ja osaltaan tähän varmastikin vaikutti hänelle tarjoamani ylimääräinen proteiini sekä muut herkut. Vein hänelle omenia, joista hän erityisesti piti ja hän tuli luokseni nähdessään minut laitumen aidalla antaakseen minulle sen, mitä me molemmat halusimme.
Minulla ei tuolloin ollut vielä mitään kokemuksia tytöistä, mutta tuo ensimmäinen, Soilelta saamani suikkari on edelleen paras koskaan keneltäkään saamani!
Minä taas huomasin 15-vuotiaana, että pikkuvasikoilla, ihan jokaisella niistä oli immenkalvo! Minusta tuo havainto oli äärimmäisen kiihottava!
En koskaan kertonut sitä yhdellekään kavereistani, mutta vuotta vanhempi sisareni yllätti minut kerran ja selittäessäni asian hän vaati minua jatkamaan uhaten muuten kertoa vanhemmillemme ja vaati saada jäädä katselemaan. Posket punaisina ja käsi farkuissaan hän sitten seurasi operaatiota tarkkaan ja silitteli vasikan päätä.
Toistimme tuon kaikkien neitsytvasikoiden osalta, yhden kerrallaan kun tiesimme varmasti vanhempiemme viipyvän poissa kotoa. Myöhemmin sisareni toi myös parhaan ystävättärensä seuraamaan esitystä.
Maistoin serkkutytön pyyhkimätöntä pyllyä. Oli ainutlaatuinen kokemus. En ole enää maistellut kenenkään pyllyä.
Laukesin kaksi kertaa maksavalle miehelle. Ensimmäisen kerran sormitukselle ja toisen kerran naidessa. En ollut ammattilainen vaan hankin lisätuloja opiskelijana. N37
Vierailija kirjoitti:
Laukesin kaksi kertaa maksavalle miehelle. Ensimmäisen kerran sormitukselle ja toisen kerran naidessa. En ollut ammattilainen vaan hankin lisätuloja opiskelijana. N37
Mutta eihän tuossa ole mitään pervoa! Tuohan on juuri sitä mitä tuossa tilanteessa odotetaankin!