Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1725)

Vierailija
1681/1725 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ilmotaa ylläpitäjälle että poistaa nuo haittaohjelmaa sisältävät linkit.

Vierailija
1682/1725 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin joskus eräällä hiekkamontulla miehen tulla seisten takaapäin todella kookkaalla kalullaan peppuuni ja laueta sinne.

Pari viikkoa oli peppureikä hellänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/1725 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde 25-vuotiaan naisen kanssa, itse olen häntä kymmenen vuotta vanhempi nainen ja perheenäiti. Molemmat haluttiin kokeilla lesboilua. Kivaltahan se tuntui, itse asiassa niin kivalta, että jatkettiin jonkin aikaa, useammin kuin kerran. 

Vierailija
1684/1725 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kun suutelin lammasta 70 luvulla valtatie 5 varrella yhdessä tallissa.

Vierailija
1685/1725 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naitiin kännissä vaimoani pyllyyn kun hänellä oli menkat , meitä oli minun lisäksi kolme muutakin miestä , kyllä vaimo sai niinkin orgasmin varsinkin kun viimeisellä panijalla oli paksu ja pitkä kulli .

Vierailija
1686/1725 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin mökillä serkun kanssa toisiltamme poskeen loppuun asti. Selailtiin isoisän pokelehtiä, tämä oli joskus 90-luvun puolivälissä ennen nettiä. Olin 13 ja hän muistaakseni 15-16. Ihmettelin sitä sperman määrää ja kalun kokoa.

Samainen serkku opetti myös runkkaamaan. Mukavia muistoja.

Vierailija
1687/1725 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun laivalla nussinut vaimoani samalla kun siskoni nussi miehensä kanssa toisella sängyllä

Vierailija
1688/1725 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin Turkissa tuntihotellissa 15 vuotta vanhempaa irakilaista miestä. Jumalauta oli hyvät kyydit, tissit ja perse mustelmilla seuraavana aamuna :D Aaaaaahhhhh. N27

Ja silmätkin mustana ja klamydia alapäässä. aahhh uuuh ahh

Vierailija
1689/1725 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin keittiössä emännän naamalle.

Vierailija
1690/1725 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pervoimpia on ollut kun vahingossa työnsin koko nyrkin naisen pilluun. Alkuun sormetin kahdella, sitten lisäsin sormia sen mukaan kun nainen rentoutui. Kun olin saanut kaikki sormet sisään niin hän oli todella kiihkoissaan ja pyysi työntämään koko käden sisään. Hiljalleen työstin ja työnsin ja sitten koko nyrkki meni pilluun ja nainen sai todella kovan orgasmin. Oli myös kiihottava panna tätä isoa löysää pillua.

Vierailija
1691/1725 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa voi vaan todeta, että joillakin on ollut vauhdikkaampi seksielämä. Mulla pervoin asia lienee, että eukko on pannut mua dildolla takapuoleen.

Vierailija
1692/1725 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perversio on halventava leima jota käyttää ihmiset joilla vanne kiristää päätä, sättiäkseen muulla tavalla elämästä nauttivia ihmisiä.  Sättimisen kohde ei koe tekevänsä mitään perverttiä, eikä teekään.

Vierailija
1693/1725 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla on ihan pakonomainen tarve saada omaa tai vierasta. Meillä oli yläasteella tyttö, jolla oli kai jonkinlainen emotionaalinen ongelma, jos ei vallan trauma ja se tahtoi epätoivoisesti olla suosittu ja olikin keksinyt siihen varman ja pätevän keinon: Se piti nimittäin joskus koulun jälkeen salaa vastaanottoa koulun takana metsikössä kumartuen siellä nojaamaan hame ylhäällä ja ilman pöksyjä suuren kuusen runkoa vasten sen alaoksien suojassa, pyllistäen punaisena hehkuvan ja kosteana kiiltelevän  herkkunsa luokan poikien ihailtavaksi eikä siinä totisesti enempää tarvittukaan. Jostakin syystä tyttö tahtoi aina nimenomaan tuossa tamma-asennossa - ehkä se ei tahtonut nähdä kuka luokan pojista kulloinkin oli vuorossa! 

Reilut puoli tusinaa kollia odotti sitten kiltisti tytön ympärillä jonossa jalkaa vaihtaen, kädet täristen ja kalu kivikovana tippa nokassaan ja jokainen työnsi vuorollaan tuon nätin koulutytön kuumaan, lypsäen supistelevaan teinipilluun sen seitsemän kertaa minkä siinä iässä suinkin pystyi kestämään, vetäisten sitten nytkähtelevän kalunsa hätäisesti ulos viime tipassa ja ruiskautellen lastinsa pitkin tytön tukkaa, selkää ja pyllyä - sen ikäisenähän tulee ensimmäisellä kierroksella kuin hevoselta! Tuntui kuin pallit olisivat räjähtäneet ja taju paennut, enkä ole koskaan kokenut mitään yhtä intensiivistä! Toinen kierros olisi maistunut heti, mutta oli vain odotettava polvet täristen seuraavaa vuoroaan, mikä tosin ei onneksi  kestänyt kauaa! 

Muulla ei ollut väliä kunhan ei vain laskenut sisään, mutta tuskinpa kaikki ehtivät joka kerran vetäistä kokonaan ulos ainakaan ensimmäisellä kierroksella kun aivastus oli jo väkisin tulossa ja joillakin jonon viimeisistä  saattoi harmillisesti karata jo ensimmäisellä tai toisella työnnöllä heidän jouduttuaan odottamaan vuoroaan  seuraten esitystä ja kuunnellen tytön voihkintaa ja uikutusta, litinää ja lätinää ja kuuman, valuvan, tiukan, lypsävän puristuksen viimein vaikuttaessa nallin räjäyttävän sähköimpulssin lailla. 

Olli E. oli jutussa puuhamiehenä levittäen viestiä kavereilleen koulupäivän jälkeen odottavasta juhlasta

erektio farkuissaan pullistellen. Olli halusi aina olla jonossa ensimmäisenä, sillä jos hän joutui odottamaan vuoroaan muita katsellen hän laukesi spontaanisti mahtamatta sille mitään. T:n veljekset olivat jonossa aina peräkkäin, vanhempi etumaisena ja Kalle A. päästi aina hassun mäkätyksen lauetessaan. Kolme tai neljä kierrosta siinä yleensä meni ja jonkun pienen lahjankin tyttö kai joskus toivoi, mutta ei se kovin kummoinen voinut olla koska pelkillä viikkorahoilla mentiin. 

Vierailija
1694/1725 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneskelin nuorta värillistä naista baarin jälkeen. Upea kokemus, rastatukka, kauniit kasvot, kookkaat ja terhakkaat rinnat, pyöreät pakarat ja märkääkin kosteampi tuhero. Halukas naimaan useamman kerran yli puolet vanhempaa miestä. M43

Paljonko veloitti? Minkälainen oli säätila?

Vierailija
1695/1725 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran yhden kapakka hoidon lakanoissa. Ajauduttiin siihen tilanteeseen ilman kumia/ehkäisyä. Daami vannotti että älä päästä sisään, laske mahalle. No, joku piru muhun meni, enkä taivuttanut riittävän alas, vaan ruiskutin daamin hiukset ja naaman spermallani.

Olen kyllä useammankin daamin ruiskutellut ihan huolella...ihan perus.

En tiiä onko tämä nyt pervoa mutta mieleenpainuva seksikokemus oli kun netistä iskemäni nuoren naisen kanssa sekstailtiin heti ekoilla treffeillä. Varsinainen paneminen jäi aika vähiin kun ilmeni että sormettamalla muija squirttailee. Löysin hyvän tekniikan missä ekaks nussin kahdella sormella pillua koko sormien mitalla jonkin aikaa ja seuraavaksi rämpytin kovaa pillun yläseinämää nii johan alkoi lorisemaan. tätä jatkoin varmaan pari tuntia ja lypsin tytöstä varmaan pari litraa tavaraa ulos :)) Patjat olivat kuivumassa viikon seinää vasten.... 

Tarjosin kesäviikonloppuna puolitutulle parikymppiselle tytölle kyydin kotiin, olin itse vähän päälle kolmekymppinen silloin. Tilanne lämpeni ja tyttö kuumeni ja piti ajaa levähdyspaikalle tukkipinon taakse ja panna parkkiin. Räplättiin autossa ja tyttö oli ihan hämmästyttävän, valuvan märkä ja kasteli hameensa valuttuaan lammikon autoni nahkapenkille ja potki orkussa autoradion nappulat rikki. Oli sitten ihan pakko tuupata sitä seisaaltaan tukkipinoa vasten perseeseen ja laskea koko lasti sen sisään, ehkäisyä ei ollut tullut mukaan nimittäin. Jäi ainoaksi kerraksi. 

Vierailija
1696/1725 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetin 16-vuotiaan tytärpuolen tukahdutettuun tärinäorkkuun keittiössä samalla kun naisystävä katsoi TV:tä olohuoneessa.

Tyttö tuli suihkusta illalla naama punaisena ja tukka märkänä pelkässä kylpytakissa viereeni kiehnäämään kun istuin keittiön pirtinpöydän ääressä penkillä kahvikupin kanssa lukemassa. Siitä se sitten lähti. Ihana tyttö! Vieläkin pelkkä muisto saa paisumaan!

Vierailija
1697/1725 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikapanin (ei siis mitään rakastelua, mutta molemmat oli leikissä mukana) siskon kanssa murkkuiässä saunan jälkeen suihkussa, kun isosisko oli teini. Vain onni esti, ettei käynyt ns. vahinkoa.

Ei tuosta koskaan 20 vuoden jälkeenkään ole puhuttu ja molemmat olemme varmaan lopun ikämme kuin asiaa ei olisi tapahtunutkaan.

Sama juttu joskus neljäviisitoista vuotiaana oli viimeiset lääkärileikit. Aikaisemmin niitä oli joskus kymmenen vuotiaana ja se oli lähinnä molemmin puolista värkkien tutkiskelua ja kikattelua. Typeränä ideana murkku-hormonimyrkyssä tuli kun oltiin kahdestaan kotona ja päätettiin vielä kerran tutkia värkkejä hieman teini-ikäisempinä ja se päätyi siemensyöksynä systerin suuhun ja pimppiin. Eikä ollut mikään pikkuorgasmi vaan tuntui että pallit räjähtää ja mälliä vuoti kuin sonni olisi tullut.

Kuitenkin säikähdettiin asiaa ja lääkärileikit loppui siihen. Eikä asiasta tosiaan tuon jälkeen ole puhuttu.

Veljeni oli päässyt ripille sinä keväänä -87 ja koko seuraavan kesän tuo 15-vuotias isoveljemme nai kaksi vuotta nuorempaa sisartamme aina kun vanhempiemme silmä vältti. He tekivät jatkuvasti sitä kotona vanhempiemme ollessa töissä, metsässä asuinalueemme takana, naapurin vanhassa perunakellarissa, seisaaltaan autokatoksen takana ja missä hyvänsä. Aluksi vakoilin heitä salaa, mutta paljastuttuani muistan olleeni veljeni luvalla kontillani heidän vieressään ihmettelemässä, miten veljeni paksu, siskoni mehuista kiiltelevä ja kummasti kasvanut kikkeli liukui edestakaisin siskoni piukassa, punaisessa, miltei karvattomassa pimpussa sisaremme voihkiessa ja vikistessä ja miten veljemme sitten nopeasti vetäisi nytkähtelevän kikkelinsä ulos vain muutaman työnnön jälkeen niin, että ensimmäinen ruiskaisu osui siskomme pimpulle ja loput hänen vatsalleen ja kasvoilleen. Tuo kaikki sai aikaan oudon ja ennestään tuntemattoman kihelmöinnin vatsassani ja jalkovälissäni.

Veljeni oli harmissaan heidän seksikertojensa lyhyydestä ja yritti kerrankin testimielessä täysimittaisia työntöjä vetäen kikkelinsä kokonaan ulos niiden välillä ja laskien ääneen, mutta ensimmäisellä kerralla hän ei koskaan päässyt yli seitsemäntoista ennen kuin hänen täytyi kiireesti  vetäistä ulos ja antaa nesteensä ryöpytä sisaremme päälle. En tuolloin edes ymmärtänyt, mitä se oli ja mistä oikein ollenkaan oli kysymys.

Täytettyäni heinäkuussa kymmenen vuotta veljeni yritti naida myös minua ja annoin sen tapahtua koska olin utelias nähtyäni hänen tekevän sen siskollemme kymmeniä kertoja. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään koska se sattui liikaa ja annoimme asian jäädä sikseen kun sisaremmekaan ei pitänyt ajatuksesta.

Elokuussa veljeni katosi moneksi kuukaudeksi ja jälkeenpäin olen saanut sellaisen kuvan, että isämme yllätti hänet sisaremme päältä ja hakkasi hänet toimittaen hänet sitten jonnekin lähes vuodeksi. Asiasta ei koskaan puhuttu perheessämme enkä vieläkään tiedä varmuudella mitä tapahtui. 

Vierailija
1698/1725 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä jaoin huoneen veljeni kanssa. Yöllä heräsin kun veljeni veti käteen. Pyysin häntä lopettamaan. Veli sanoi lopettavansa. Hetken päästä hän kuitenkin jatkoi joten pyysin uudelleen lopettamaan. Veljeni sanoi että lopettaa heti kun on lauennut ja jos näkisi minut alastomana niin voisi nopeuttaa. Riisuinkin vaatteeni ja veli jatkoi runkkaamista minua katsellen. Veli sanoi voisi edelleen nopeutua jos tyydyttäisin kanssa itseäni ja niin aloin sormettaa itseäni. Veli ei tuntunut vaan laukeavan ja sanoi jos voisi hieroa kalunsa vartta pilluani vasten. Aloin itsekkin olla sen verran kiimassa joten käskin veljeäni tulla ylläni ja niin hän alkoi hieroa itseään minua vasten. Jonkin ajan kuluttua veljeni kysyi olisiko paha jos laittelisi terskaansa vähän sisään. Totesin ettei ole että saataisiin homma loppumaan ja jatkamaan unia. Niin veli alkoi hieroa terskaansa häpyhuulteni välissä. Aloin itse olemaan kanssa aivan märkä. Veljeni kalu vaan äkkiä upposi kokonaan sisääni ja jähmettyi paikalleen. Kysyin mitä oikeen teet. Veljeni totesi se vaan upposi mutta olisiko nyt hirveetä jos hoidetaan ihan nussimalla loppuun kun tunnun jo olevan kokonaan sisälläsi. Olin niin kiimassa joten totesin Anna mennä vaan. Niin veljeni alkoi pumpata ja hetken päästä tunsin kuinka spermaa alkoi purkautua sisälleni. Totesin että en käytä ehkäisyä ja päätit sitten laueta sisään. Johon veljeni että ei uskonut vielä lukevansa. Onneksi en tullut raskaaksi. Tämä tosi ei jäänyt ainoaksi kerraksi vaan jatkui kunnes veljeni muutti pois kotoa. Vielä edelleen kaipailee usein hetkiä veljeni kanssa ja mielelläni tilaisuuden tullen menisin sänkyyn hänen kanssaan. Meillä molemmilla on vaan puolisot nykyisin ja minulla pari vastakin joita joidenkin paljon yksinään kun mieheni on viikot reissussa töissä.

Vierailija
1699/1725 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormetin 16-vuotiaan tytärpuolen tukahdutettuun tärinäorkkuun keittiössä samalla kun naisystävä katsoi TV:tä olohuoneessa.

Tyttö tuli suihkusta illalla naama punaisena ja tukka märkänä pelkässä kylpytakissa viereeni kiehnäämään kun istuin keittiön pirtinpöydän ääressä penkillä kahvikupin kanssa lukemassa. Siitä se sitten lähti. Ihana tyttö! Vieläkin pelkkä muisto saa paisumaan!

Tuo tuo mieleeni, miten joskus silloin Estonian uppoamisen aikaan seurustelin pari vuotta erään yksinhuoltajamamman kanssa. 

Mammalla oli tytär josta pidin paljon ja ilmeisestikin myös hän piti minusta. Keskustelimme maailman asioista ja uutisista ja opetin lukiolaistytölle matematiikkaa, fysiikkaa, historiaa jne. kotikertauksena.

Myös tuo tytärpuoleni oli kuudentoista kun hän yritti vampata minut. En ollut huomaavinani ja tytärpuoleni loukkaantui ja suuttui naisten tavoin niin, ettei ole juuri puhunut minulle tuon jälkeen. Olen tästä tosiaan pahoillani, sillä pidin tuosta tytöstä paljon ja sanoinkin hänelle joskus, että jos minulla olisi tytär toivoisin tuon tyttären olevan hänen kaltaisensa.

Olen monesti itsekseni miettinyt, että miten asiat olisivatkaan menneet, jos olisin mennyt mukaan tytärpuoleni leikkiin ja rakastellut häntä huolella ja perusteellisesti opettaen hänelle kaiken tietämäni toisen ihmisen hyvänäpidosta, mutta toimin "oikein" ja rikoinystävyytemme.

Toisaalta: Tuollaisessa tapauksessa ei yksinkertaisesti ole hyvää ja oikeaa tapaa toimia.

Kaikkea hyvää sinulle ja läheisillesi, Heidi! Muistan sinua! 

Vierailija
1700/1725 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla on ihan pakonomainen tarve saada omaa tai vierasta. Meillä oli yläasteella tyttö, jolla oli kai jonkinlainen emotionaalinen ongelma, jos ei vallan trauma ja se tahtoi epätoivoisesti olla suosittu ja olikin keksinyt siihen varman ja pätevän keinon: Se piti nimittäin joskus koulun jälkeen salaa vastaanottoa koulun takana metsikössä kumartuen siellä nojaamaan hame ylhäällä ja ilman pöksyjä suuren kuusen runkoa vasten sen alaoksien suojassa, pyllistäen punaisena hehkuvan ja kosteana kiiltelevän  herkkunsa luokan poikien ihailtavaksi eikä siinä totisesti enempää tarvittukaan. Jostakin syystä tyttö tahtoi aina nimenomaan tuossa tamma-asennossa - ehkä se ei tahtonut nähdä kuka luokan pojista kulloinkin oli vuorossa! 

Reilut puoli tusinaa kollia odotti sitten kiltisti tytön ympärillä jonossa jalkaa vaihtaen, kädet täristen ja kalu kivikovana tippa nokassaan ja jokainen työnsi vuorollaan tuon nätin koulutytön kuumaan, lypsäen supistelevaan teinipilluun sen seitsemän kertaa minkä siinä iässä suinkin pystyi kestämään, vetäisten sitten nytkähtelevän kalunsa hätäisesti ulos viime tipassa ja ruiskautellen lastinsa pitkin tytön tukkaa, selkää ja pyllyä - sen ikäisenähän tulee ensimmäisellä kierroksella kuin hevoselta! Tuntui kuin pallit olisivat räjähtäneet ja taju paennut, enkä ole koskaan kokenut mitään yhtä intensiivistä! Toinen kierros olisi maistunut heti, mutta oli vain odotettava polvet täristen seuraavaa vuoroaan, mikä tosin ei onneksi  kestänyt kauaa! 

Muulla ei ollut väliä kunhan ei vain laskenut sisään, mutta tuskinpa kaikki ehtivät joka kerran vetäistä kokonaan ulos ainakaan ensimmäisellä kierroksella kun aivastus oli jo väkisin tulossa ja joillakin jonon viimeisistä  saattoi harmillisesti karata jo ensimmäisellä tai toisella työnnöllä heidän jouduttuaan odottamaan vuoroaan  seuraten esitystä ja kuunnellen tytön voihkintaa ja uikutusta, litinää ja lätinää ja kuuman, valuvan, tiukan, lypsävän puristuksen viimein vaikuttaessa nallin räjäyttävän sähköimpulssin lailla. 

Olli E. oli jutussa puuhamiehenä levittäen viestiä kavereilleen koulupäivän jälkeen odottavasta juhlasta

erektio farkuissaan pullistellen. Olli halusi aina olla jonossa ensimmäisenä, sillä jos hän joutui odottamaan vuoroaan muita katsellen hän laukesi spontaanisti mahtamatta sille mitään. T:n veljekset olivat jonossa aina peräkkäin, vanhempi etumaisena ja Kalle A. päästi aina hassun mäkätyksen lauetessaan. Kolme tai neljä kierrosta siinä yleensä meni ja jonkun pienen lahjankin tyttö kai joskus toivoi, mutta ei se kovin kummoinen voinut olla koska pelkillä viikkorahoilla mentiin. 

No nyt on satua!

Mutta sen verran kiihottava satu, että laitoin ylänuolen :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi