Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1725)
Nauhoitin salaa puhelimen ääninauhurilla äänet kun panin tyttistäni sträppärillä johon oli kiinnitetty iso musta dildo.
Myöhemmin kuuntelin kuulokkeilla niitä ääniä ja vedin käteen. Sitten poistin nauhoitteen. En koskaan kertonut kenellekään.
Olin mieheni kanssa saksalaisella swingerklubilla. Juhlissa oli reilu satahenkeä. Dj:n soittaessa livahdimme kinkynurkkaan, jossa ei ollut muita. Nojaudun tasoa vasten, mies alkoi piiskata paljasta persettäni. Samantien alkoi ruuhka, tason ympärille tuli 4 miestä, kaivoivat munat esiin. Yksi laittoi kortsun, joten otin sen munan suuhuni. Miehelläni ei enää seisonut paineistetussa tilanteessa, joten hän kysyi haluanko vierasta ja toki halusin. Muna joka oli ollut suussani siirtyi nopeasti pilluuni. Mies pani pitkääm ja hartaasti, jonka jälkeen toinen mies meni jatkamaan. Kyyti koveni ja tuntui todella lutkamaisen hyvältä. Käsissäni oli toisten miesten munia koko ajan. Mekkoni alla sekkaili myös käsiä tissejä puristelemassa. Toisen miehen saatua, oma mies ilmoitti, että nyt riittää. Itse olisin vielä voinut myös jatkaa.
N46
Olin teinipoikana naapurin mummon kanssa saunassa ja pyysin selän lisäksi mummoa pesemään kaluni. Hän suostui.
Rip naapurin mummo.
1666,6 joka miehelle lohkeaa.
T: S.Pasanen
Kuka tää hullu on joka kaikkialle poistaa näitä "ei niitä kukaan osta"-juttuja? Banniin tuommoinen. Ho ylläpito!
Yhden illan pokauksen luona sain kunnon kyydin naiselta. Baarista lähdettiin naisen luokse ja suoraan sänkyyn harrastamaan seksiä joka oli kiihkeätä. Tulin lujaa ja jäin sänkyyn lepäämään kun nainen haki juotavaa. Yhtäkkiä etuovi aukesi ja kuulin toisen naisen tulevan sisälle.
Kuulin heidän keskustelevan minusta ja seksistä. Hetken kuluttua tämä uusi nainen tuli makuuhuoneeseen. Iso kokoinen lady, jota en normaalisti panisi, mutta siinä tilanteessa ei ollut vaihtoehtoja. Hän aloitti imemään minua ahnaasti ja kun olin kovana, niin kiipesi mun päälle ja ratsasti voimalla koko painollaan. Lopulta hän tuli ja poistui. Kun tein lähtöä niin kumpikin nainen pyysi että tavataan uudelleen. En antanut numeroa vaikka olisi pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin mieheni kanssa saksalaisella swingerklubilla. Juhlissa oli reilu satahenkeä. Dj:n soittaessa livahdimme kinkynurkkaan, jossa ei ollut muita. Nojaudun tasoa vasten, mies alkoi piiskata paljasta persettäni. Samantien alkoi ruuhka, tason ympärille tuli 4 miestä, kaivoivat munat esiin. Yksi laittoi kortsun, joten otin sen munan suuhuni. Miehelläni ei enää seisonut paineistetussa tilanteessa, joten hän kysyi haluanko vierasta ja toki halusin. Muna joka oli ollut suussani siirtyi nopeasti pilluuni. Mies pani pitkääm ja hartaasti, jonka jälkeen toinen mies meni jatkamaan. Kyyti koveni ja tuntui todella lutkamaisen hyvältä. Käsissäni oli toisten miesten munia koko ajan. Mekkoni alla sekkaili myös käsiä tissejä puristelemassa. Toisen miehen saatua, oma mies ilmoitti, että nyt riittää. Itse olisin vielä voinut myös jatkaa.
N46
Kiva uni sulla. 😊
Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli antanut ymmärtää että ei välitä jos vaikka kävisin vieraissa.Sitten eräänä viikonloppuna olin risteilyllä ja jo lähtiessä terminaalissa pidin silmäpeliä erään komean miehen kanssa , ja sitten illalla laivan yökerhossa sitten tavattiin ja pidettiin hauskaa mies oli komea naimisissa muutaman vuoden minua nuorempi
Olimme sopivasti humalassa ja houkuttelin hänet hyttiini ennenkin ystävättäreni tulisi nukkumaan hyttiin Kävin aivan kuumana ja panimme kiihkeästi mies jaksoi panna pitkään.
Seuraavana päivänä paluumatkalla halusin vielä sekstailla .Miehen hyttikaveri jätti meidät kahden ja naimme taas kiihkeästi. Seksi tuntui aivan mielettömän ihanalta.
Paljastin miehelleni että olin pettänyt häntä .Yllätyksekseni mieheni kiihottui kertomuksestani ja meidän seksielämmme piristyi .Pari kuukautta risteilyn jälkeen tapasin tämän risteily rakastajani yllättäen kaupungilla ja teimme treffit seuraavana viikonloppuna ravintolaan . Ravintolassa tapasin hänet ja hänen kaverinsa joka oli myös komea ja mukava ., Sitten menimme kolmistaan tämän kaverin kämpille hän oli sinkku , ja niin siinä sitten kävi että harrastin kolmen kimppaa heidän kanssa minun ehdotuksesta Molemmat olivat hyviä panemaan ja sain sinä yönä munaa oikein kunnolla tuntui että haluan vaan lisää ja lisää.Aamulla kun tulin kotiin oloni oli vähän lutkamainen ja miehelleni paljastin että olin ollut tämän risteily rakastajani kanssa hotellissa ,mutta en sentään kehdannut paljastaa että olinkin ollut kahden miehen kanssa
No sullahan on hurja fantasia!
Saa olla uskomatta 😃, mutta siellä oltiin viime lauantaina
Me houkuteltiin setäikäinen mies kolmanneksi kokemaan perjantai-illan huumaa. Kondomeja ei käytetty ja pääsin ensimmäisen kerran lämpimille liukkaille. Nyt ymmärrän liukkaiden hehkuttajia. Olin kolmannella kerrallakin kova nopeammin kun kaksin. M20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46Kiva uni sulla. 😊
Ihan normihommaa swingerklubeilla.
Mieheni tykkää kalastaa ja tuo usein saalistaan kotiin. Heräsin yksin kotona vapaapäivääni, heti herättyäni panetti. Hapuilin vibraa yöpöydän laatikosta, vaan todetakseni siitä olevan akku loppu. Muistin jääkaapissa olevan kesäkurpitsan ja lähdin hakemaan sitä, kunnes huomasin alahyllyllä vielä muovipussissa olleen eilis illan kala saaliin. Itsekkin joskus kalastaneena muistin miten liukas pinta kalassa onkaan. Kiiman sumentamana otin yhden limaisen ja kylmän kalan käteeni, nappasin kylppäristä pyyhkeen alleni ja palasin sänkyyn. Kala tuntui jäisen kylmältä lämmintä pilluani vasten, hinkkasin sen kylkeä klittaani ja tunsin sen pikkuhiljaa lämpenevän. Liukkaus tuntui ihanalta, panetus vaan kasvoi ja kasvoi. Kunnes sain idean tunkea kalan päätä sisälleni minkä se menee vain. Se oli minulle liikaa, tunsin orgasmin lähestyvän vauhdilla ja nussin kalaa täydellä voimalla itseeni ja tulin. Heti iski häpeä siitä mitä olin tehnyt, vein vähän ruhjotun näköisen kalan takaisin jääkaappiin pesun jälkeen, minähän siitä ruokaa laittaisin kuitenkin. Allani ollut pyyhe ja ihoni haisivat voimakkaasti, pesin itseni monta kertaa saippualla ja laitoin pyykit pyörimään. Olo oli eufoorinen, en normaali ikinä saa noin kovasti, en kuitenkaan ole vielä uskaltanut uusia tilannetta, asiasta on nyt kolme vuotta ja tunnen aina kalaa käsitellessäni pikku sykähdyksen pillussani ja punan nousevan poskilleni.
Kuulostaa niin kiihottavalta, olisimpa saanut olla mukana. Olisin voinut nuolla sua kalan jäljiltä ja olisit voinut nussia pilluani sillä myös. Kostuin kun luin tämän.
Olin kerrostalomme pyykinkuivaushuoneessa ripustamassa lakanapyykkejämme eräänä la-iltana, kun naapurihuoneiston nuorehko kahden pienen lapsen isä tuli hakemaan omiaan pois. Tervehdimme, ja kysyin, miten menee. Mies oli ehkä ottanut oluen tai kaksi, sillä hän vastasi tosi suoraan ja kiertelemättä olevansa ihan hirveässä puutteessa, mutta että muuten kuulemma meni ihan hyvin. Ajattelin, että onpa jännä tilanne. Katsoin häntä sitten suoraan silmiin ja kysyin, voisinko jotenkin auttaa. Mies harppasi askeleen suuntaani ja tarttui kiinni kasvoistani ja suuteli. Vastasin suudelmaan. Pian tunsin hänen kätensä avaamassa farkkumekkoni neppareita, joten minäkin aloin laskea hänen sweatpantsjään alas, jolloin huomasin, ettei hänellä ollut ollenkaan kalsareita. Hänen kalunsa sojotti jo ihan valmiina, ja hän käänsi minut seinää vasten, veti pikkarini alas, levitti jalkani, ja pian tunsin hänen kuuman kalunsa hamuilevan häpyhuulieni väliin. Työnsin peppuani taaksepäin, ja samassa miehen kalu sujahti vakooni. Hän aloitti rajut työnnöt, eikä kulunut varmasti kuin minuutti, kun mies alkoi ähkiä, ja tunsin tämän kalun sykkivän sisälläni. Mies veti itsensä ulos minusta, ja iso, lämmin lasti tipahti kuivaushuoneen maalatulle betonilattialle. Nostin pikkarini ylös ja kiinnitin viimeiset pyykkipojat märkiin pyykkeihini, katsahdin mieheen ja hymyilin ja lähdin pois.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tykkää kalastaa ja tuo usein saalistaan kotiin. Heräsin yksin kotona vapaapäivääni, heti herättyäni panetti. Hapuilin vibraa yöpöydän laatikosta, vaan todetakseni siitä olevan akku loppu. Muistin jääkaapissa olevan kesäkurpitsan ja lähdin hakemaan sitä, kunnes huomasin alahyllyllä vielä muovipussissa olleen eilis illan kala saaliin. Itsekkin joskus kalastaneena muistin miten liukas pinta kalassa onkaan. Kiiman sumentamana otin yhden limaisen ja kylmän kalan käteeni, nappasin kylppäristä pyyhkeen alleni ja palasin sänkyyn. Kala tuntui jäisen kylmältä lämmintä pilluani vasten, hinkkasin sen kylkeä klittaani ja tunsin sen pikkuhiljaa lämpenevän. Liukkaus tuntui ihanalta, panetus vaan kasvoi ja kasvoi. Kunnes sain idean tunkea kalan päätä sisälleni minkä se menee vain. Se oli minulle liikaa, tunsin orgasmin lähestyvän vauhdilla ja nussin kalaa täydellä voimalla itseeni ja tulin. Heti iski häpeä siitä mitä olin tehnyt, vein vähän ruhjotun näköisen kalan takaisin jääkaappiin pesun jälkeen, minähän siitä ruokaa laittaisin kuitenkin. Allani ollut pyyhe ja ihoni haisivat voimakkaasti, pesin itseni monta kertaa saippualla ja laitoin pyykit pyörimään. Olo oli eufoorinen, en normaali ikinä saa noin kovasti, en kuitenkaan ole vielä uskaltanut uusia tilannetta, asiasta on nyt kolme vuotta ja tunnen aina kalaa käsitellessäni pikku sykähdyksen pillussani ja punan nousevan poskilleni.
Eikö tuolla kalalla ollut merkittävää selkäevää tai muita kovareunaisia juttuja, kuten esim. kidukset? Sait siis sen helposti vedetyksi pois? Onkohan tää vähän trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla kalalla ollut merkittävää selkäevää tai muita kovareunaisia juttuja, kuten esim. kidukset? Sait siis sen helposti vedetyksi pois? Onkohan tää vähän trolli?
Oli siika, joten ei merkittävää selkäevää. Olin niin märkänä että ei se ahtaasti joutunut olemaan sisälläni. En olisi mitään ahventa edes yrittänyt. Sun pitää tulla seuraavan kerran katsomaan vierestä jos et usko😜
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin kiihottavalta, olisimpa saanut olla mukana. Olisin voinut nuolla sua kalan jäljiltä ja olisit voinut nussia pilluani sillä myös. Kostuin kun luin tämän.
Kuulostaa kyllä, lesbo kokeilu on ollutkin yksi suurista fantasioistani, mutta näin hererosuhteessa ollessa en ole vielä ottanut asiaa puheeksi. Ois ollut varmasti tuplasti kiimaisempaa jos olisit ollut mukana 😘
Vierailija kirjoitti:
Olin kerrostalomme pyykinkuivaushuoneessa ripustamassa lakanapyykkejämme eräänä la-iltana, kun naapurihuoneiston nuorehko kahden pienen lapsen isä tuli hakemaan omiaan pois. Tervehdimme, ja kysyin, miten menee. Mies oli ehkä ottanut oluen tai kaksi, sillä hän vastasi tosi suoraan ja kiertelemättä olevansa ihan hirveässä puutteessa, mutta että muuten kuulemma meni ihan hyvin. Ajattelin, että onpa jännä tilanne. Katsoin häntä sitten suoraan silmiin ja kysyin, voisinko jotenkin auttaa. Mies harppasi askeleen suuntaani ja tarttui kiinni kasvoistani ja suuteli. Vastasin suudelmaan. Pian tunsin hänen kätensä avaamassa farkkumekkoni neppareita, joten minäkin aloin laskea hänen sweatpantsjään alas, jolloin huomasin, ettei hänellä ollut ollenkaan kalsareita. Hänen kalunsa sojotti jo ihan valmiina, ja hän käänsi minut seinää vasten, veti pikkarini alas, levitti jalkani, ja pian tunsin hänen kuuman kalunsa hamuilevan häpyhuulieni väliin. Työnsin peppuani taaksepäin, ja samassa miehen kalu sujahti vakooni. Hän aloitti rajut työnnöt, eikä kulunut varmasti kuin minuutti, kun mies alkoi ähkiä, ja tunsin tämän kalun sykkivän sisälläni. Mies veti itsensä ulos minusta, ja iso, lämmin lasti tipahti kuivaushuoneen maalatulle betonilattialle. Nostin pikkarini ylös ja kiinnitin viimeiset pyykkipojat märkiin pyykkeihini, katsahdin mieheen ja hymyilin ja lähdin pois.
Annatko muillekin kuivaushuoneessa?
Kyllä minullakin on 22 vuoden ikäero naapurin vanhemman naisen kanssa. Siinä kaksi yksinäistä yhtyvät hänen sanojen mukaan.
Ei ehkä perverssiä mutta kuitenkin. Oli yksi kesäyö yhden illan suhde, mies oli varattu. Jossain vaiheessa tuli esille että hänen vaimo samassa työpaikassa, ei ihan samassa "osastossa". Se mies ei tiedä ehkä vieläkään että osui näin lähelle. Minun luona olimme.