Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1665)

Vierailija
1661/1665 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä perverssiä mutta kuitenkin. Oli yksi kesäyö yhden illan suhde, mies oli varattu. Jossain vaiheessa tuli esille että hänen vaimo samassa työpaikassa, ei ihan samassa "osastossa". Se mies ei tiedä ehkä vieläkään että osui näin lähelle. Minun luona olimme. 

Vierailija
1662/1665 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoitin salaa puhelimen ääninauhurilla äänet kun panin tyttistäni sträppärillä johon oli kiinnitetty iso musta dildo.

Myöhemmin kuuntelin kuulokkeilla niitä ääniä ja vedin käteen. Sitten poistin nauhoitteen. En koskaan kertonut kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/1665 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit - https://suom.site/etsf

Vierailija
1664/1665 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kukaan osta, ne on netisssä kaikki ilmaisena. Vaikka https://suom.site/etsf ja muilla samoin.

Vierailija
1665/1665 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni kanssa saksalaisella swingerklubilla. Juhlissa oli reilu satahenkeä. Dj:n soittaessa livahdimme kinkynurkkaan, jossa ei ollut muita. Nojaudun tasoa vasten, mies alkoi piiskata paljasta persettäni. Samantien alkoi ruuhka, tason ympärille tuli 4 miestä, kaivoivat munat esiin. Yksi laittoi kortsun, joten otin sen munan suuhuni. Miehelläni ei enää seisonut paineistetussa tilanteessa, joten hän kysyi haluanko vierasta ja toki halusin. Muna joka oli ollut suussani siirtyi nopeasti pilluuni. Mies pani pitkääm ja hartaasti, jonka jälkeen toinen mies meni jatkamaan. Kyyti koveni ja tuntui todella lutkamaisen hyvältä. Käsissäni oli toisten miesten munia koko ajan. Mekkoni alla sekkaili myös käsiä tissejä puristelemassa. Toisen miehen saatua, oma mies ilmoitti, että nyt riittää. Itse olisin vielä voinut myös jatkaa.

N46