Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1665)
Vierailija kirjoitti:
Vuokrasimme kymmenkunta vuotta sitten silloisen poikaystävän kanssa kesämökin elokuun lopussa kahdeksi viikoksi. Vuokra oli halpa, mutta laatu ei oikein vastannut edes sitä. Mökistä oli ulkokäymälään ainakin 50m ja ensimmäisenä aamuna satoi kaatamalla. Minulla on aina aamulla kova pissanhätä. Silloin keksin paljon lähempänä olevan maapohjaisen puuliiterin. Sinne kyykkypissalle. Se oli niin kiva näkösuojainen ja siisti paikka, että käytin sitä joka päivä, vaikkei satanutkaan. Ei tullut mitään mutinaa vuokraisännältä jälkeenpäin. Tämä salaa kyykkypissaaminen on minulle muutenkin mielipuuhaa. Kaupungeissa on paljon kivoja paikkoja. Nykyään täytyy vain varoa valvontakameroita tai naamioitua.
Nuo valvontakamerat ovat yksiä kiusankappaleita. Minäkin tykkäisin kyykkäillä eri kaupunkinähtävyyksille. Silloin, kun UKK:n muistomerkki "Silmä" oli uusi, kävin kolme kertaa lorottamassa. Yleensäkin suihkulähteet ovat houkuttelevia. Puistojen kukkaistutukset ovat myös kivoja.
N40
Annoin vaimoni ulostaa suoraan suuhuni ja naamalleni ja söin kaiken.
Minulla silmälasifetissi. Ostin piilolinssit plusvahvuuksilla ja tilasin nettikaupasta voimakkaat miinuslasit. Niillä kävelin kauppakeskuksessa ja kuvittelin että naiset ihmettelee likinäköisyyttäni.
Kauppakeskuksen vessassa vedin käteen ja oi oi mikä siemensyöksy...
Opiskeluvuosien setäseksi tuntuu jälkeenpäin pervolta ja samalla kiihottavalta. Harrastin satunnaisia tapaamisia itseäni tuntuvasti vanhempien itsestään huolta pitävien miesten kanssa, jotka nuorta naista saadessaan todellakin panivat parastaan. Vanhemmat miehet viehättää ulkoisesti vieläkin, mutta nykyään olen yhden miehen nainen. N37
Opiskeluaikoina 80 -90 l taitteessa, n. parikymppisenä, kämppiksen innoittamana tarjosin vanhemmille herrasmiehille Tampereella päiväkahviseuraa noin 5v.
Nuorena kaverin miehen kanssa paneskeltiin milloin missäkin,
muiden kavereiden vanhempien sängyissä, yhden nukkuvan kaverin vieressä (no ei se sit nukkunukkaan)
paikoissa missä voi jäädä kiinni
Nyt kymmeniä vuosia myöhemmin tuon samaisen kanssa (ollaan keskenämme naimisissa ja lähempänä eläkeikääkin jo)
kerrostalon pyykkituvassa pantu ja alakerran yleisissä tiloissa otin suihin loppuun asti, tajuamatta silloin että joku voi tulla.
Tuo iski tajuntaan vasta kun tultiin kotiin että mitä hitsiä tuli just tehtyä.
Vanhukset vähän riehaantui
Panin vanhusten palvelutalon hoitsua alakerran yleisövessassa. Tytöllä oli heikko itsehillintä alkulämmittelyjen jälkeen ja pano kuului varmaan koko kerrokseen. Samaan aikaan alakerran keittiöstä oltiin kuljettamassa ruokaa yläkerroksiin ja henkilökuntaa näytti kiinnostavan liikenne yleisövessan ja ulko-oven välillä. Poistuttiin vessasta eri aikaan ja hoitsu joutui odottamaan pitkään vapaata reittiä. Seuraavan kerran naitiin hoitsun asunnolla ja samanlainen meteli jatkui sielläkin.
Yksi edelleen kostuttava pervoilu oli seksipäiväkirjan kirjoittaminen 16-18-vuotiaana. Muutin lukio-opintojen vuoksi asumaan pois kotoa ja kaksi vuotta elin hyvin aktiivista aikaa. Jotkut kirjaukset on niin seikkaperäisiä, että pelkkä lukeminen kiihottaa vieläkin. N37
Vaimon sisko on todella hankala ihminen. Kerran siellä käydessä jäin yksin joksikin aikaa, kun siskokset kävivät lähikaupassa. Kaivoin kännykällä somesta sen bikinikuvat kesälomalta, otin keittiön pöydän hedelmäkorista kurkun, työnsin sen hanuriin ja runkkasin kuvia katsellen mällit keittiön pöydän alla olevaan karvalankamattoon. Pesin kurkkua sen verran, ettei haise paskalle ja laitoin takaisin hedelmäkoriin. Kyllä helpotti.
Vierailija kirjoitti:
Yksi edelleen kostuttava pervoilu oli seksipäiväkirjan kirjoittaminen 16-18-vuotiaana. Muutin lukio-opintojen vuoksi asumaan pois kotoa ja kaksi vuotta elin hyvin aktiivista aikaa. Jotkut kirjaukset on niin seikkaperäisiä, että pelkkä lukeminen kiihottaa vieläkin. N37
Jos tämä on totta, niin laita yksi sivu kirjasta todisteeksi.
Minulla ei lme muuta pervoa kuin vaimo pyysi nähdä kun imen kaverin penistä ja omin kun takas pyytää, oltiin krapulassa, ehkä kännissä viellä.
Pantiin vaimoa tämän jälkeen
M59
80-luvulla teininä matkustin junalla Helsinkiin. Ne, jotka ovat tuolloin käyttäneet VR:n junia, tietävät, millaisia junien vessat silloin olivat.
Olin pissalla vessassa, luulin oven olevan lukossa, mutta konnari avasikin yhtäkkiä oven.
En osannut tehdä mitään, ja pissaaminenkin keskeytyi. En uskaltanut nousta ylös, istuin, en osannut sanoa mitään. Konnarikin huomasi varmasti kyvyttömyyteni toimia, joten hän sitten toimi: veti tummansinisen virka-asunsa housujen vetoketjun auki ja veti sieltä näkyviin puolikovan kalunsa, jonka työnsi huulieni välistä väkisin suuhuni.
Tunsin miehen kädet korvillani, pitkien hiusteni päällä, ne alkoivat varovasti tahdittamaan kalun edestakaista liikettä suussani. Oksetti. Itketti. Pian tunsin kuitenkin kalun kasvavan ja lopulta pumppaavan liikkeen mukana suuhuni räjähtävän, kuuman lastin.
Konnari piteli edelleen kiinni päästäni, jolloin tämän kalu jumitti suussani, mikä tarkoitti sitä, että minun oli ihan pakko alkaa nieleskellä suutani tyhjäksi sinne tulleesta lämpimästä lastista.
Sain jotenkin pidettyä itseni kasassa ja nieltyä suuni kutakuinkin tyhjäksi, kun konnari veti kalunsa suustani, sulloi sen takaisin housuihinsa ja sanomatta sanaakaan poistui vessasta. Minä lukitsin taas oven ja aloin itkeä.
Hymyilin Sanna Marinin kuvalle.
Ohjasin vierailijan kalun takaisin silloisen tyttiksen pimpsaan kun vehje lipsahti ulos ratsastaessa. Sitä edeltänyt voihkiminen jatkui kirnuamisen alettua uudelleen. Jonkin aikaa katseltuani ja kuunneltuani menin vessaan runkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ohjasin vierailijan kalun takaisin silloisen tyttiksen pimpsaan kun vehje lipsahti ulos ratsastaessa. Sitä edeltänyt voihkiminen jatkui kirnuamisen alettua uudelleen. Jonkin aikaa katseltuani ja kuunneltuani menin vessaan runkkaamaan.
Täydellistä!
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluvuosien setäseksi tuntuu jälkeenpäin pervolta ja samalla kiihottavalta. Harrastin satunnaisia tapaamisia itseäni tuntuvasti vanhempien itsestään huolta pitävien miesten kanssa, jotka nuorta naista saadessaan todellakin panivat parastaan. Vanhemmat miehet viehättää ulkoisesti vieläkin, mutta nykyään olen yhden miehen nainen. N37
Vetivätkö paljaalla ja kakkoseenkin.
Olin kolmen eri miehen kanssa saman kuun aikana: sen aikainen vakkari, satunnainen tuttavuus ja orastava suhde (nykyinen).
Tosin viimeksi mainitulle annoin vain käsihoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Olin kolmen eri miehen kanssa saman kuun aikana: sen aikainen vakkari, satunnainen tuttavuus ja orastava suhde (nykyinen).
Tosin viimeksi mainitulle annoin vain käsihoitoa.
Itsellä naisena kokemus saman päivän ajalta, että ensin tapasin nuoremman, varatun, tutun miehen, jonka kanssa peuhattiin auton takapenkillä, minkä jälkeen kävin tervehtimässä (siis suoraan tuolta ekalta tapaamiselta) tuttua, vanhempaa herraa, jonka toimiston sohvalle päädyttiin sitten peuhaamaan. Lopuksi käväisin em. herran luota lähdettyäni vielä entisen, myös varatun kollegan luona, joka on aina valmis urheilijana tyydyttämään viehättävän kollegansa. Oli aikamoinen kiima päällä tuolloin.
Vedin yhtä muikkelia sängyssä ja koiransa tuli siihen ja suutin puskin nuolee mälliä pillusta
Ei jotenkin vastustellut niin varmaan panetti itseään koirallaan