Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Annoin tuntemattoman miehen nuolla itseäni baarin vessassa. Samalla oven avauksella vaan päädyttiin sinne eikä edes oltu nähty toisiamme aiemmin.
Terassilla nain 55v naista takaapäin
Tervetuloa katsomaan. Olen ulostanut usein naisen katsellessa. Myös tyhjentänyt naisen suolen sormellani avustaen. Tuotos on sitten ponnistettu kouraani.
Eräässä kylpylässä porealtaassa joitakin vuosia sitten olin työtutun naisen vierellä- Meillä on ollut joskus hotellissa seksiä, hyvää sellaista. Himoa oli edelleen, mutta ei tilaisuutta sillä kerralla naida.Aloin hyväillä häntä siellä altaassa uimapuvun alta , laitoin sormenkin sinne ja hän kiihottui heti..Hän otti kullini käteensä housuissani.Altaassa oli vanhempi pari vastapäätä.En tiedä huomasivatko...Emme tehneet ihan loppuun ainakaan minulle.Hän taisi saada pienen orgasmin? Yritimme mukamas jutellakin,..Toinen pari lähti pois. Ei ollut millään hänen työkavereidensa takia tilaisuutta naida. Myöhemmin sitten naitíin muualla ....Hän on tosi ihanan kiihkeä nainen sängyssä.Terveisiä vain...
Eukkoni pitää siitä että sidon hänet sänkyyn, olin päivällä katsonut yhtä kesäkurpitsaa, tulin sisälle ryystämään kahvia ja kysyin , onko meillä mitään tekemistä kun on niin kuuma. Vaimoni vastasi ei tässä mitään ihmeellistä, sanoin naidaanko. Eukko syttyi asialle ja niin aloitimme touhut sidoin hänet ja hetken nuolin hänen poslariaan ja työnsin käteni hänen vittuun, sitten muistin kurpitsan. Hain pari sohvatyynyä ja kurpitsan joka oli aika kookas, eukko tuumas huhottaen tuonko meinaat työntää vittuuni, sanoin kyllä että saat kerrankin jotain suurta. Levitin ensin eukkoni vittua joka oli litisevänmärkä, sitten aloin työntämään kurpitsan ohuempaa päätä vittuun, eukko huohotti ja kiljui samalla hieroen sen klittaa. Sen orkku oli kova ja yritti työntää vittuaan enemmän minuunpäin, minua alkoi panettaa. työnsin kyrpäni sen suuhun mutta olin niin kiihkossa että tulin muutamassa minuutissa sen rinnoille. Sitten pervous heräsi minussa kun näin että kurpitsa oli muljahtanut ulos, käänsin kurpitsan joka oli paksummasta päästä 10-12 cm. Aloin työntämään sitä vittuun ja eukko alkoi huohottamaan ja taas alkoi kiljunta taas samalla hieroen sen klittaa, sehän muljahti vittuun. Taas minua alkoi panettaa, nain sitä tissienväliin jotka ovat aika isot, aikani naituani minulta tuli ja ruiskautin spermani sen naamalle. Suukottelin ja kiittelin eukkoa ja se minua, aloin vetämään kurpitsaa pois mutta ei se sieltä mihkään lähtenyt, käteni ja kurpitsa olivat liian liukkaat. Kuivasin käteni ja aloin vetämään sitä pois, mutta ei lähtenyt vaikka eukko ponnisti samalla, mietimme että mitä nyt, kävin hakemassa keittiöstä kaks haarukkaa, eukon ponnistaessa ja minulla haarukat kii kurpitsassa niin tulihan se sieltä. Eukko tuumas tekihän hyvää mutta vittu on helkkarin kipeä, taas tuli pervo ajatus. Vein haarukat ja kurpitsan pois ja tullessani toin piimää, sanoin että tän pitäis auttaa, kaadoin piimää sen avonaiseen vittuunsa kunnes sitä oli riittävästi. Minulla seisoi taas työnsin kyrpäni vittuun mikä ei tuntunut miltään kun oli käsittelystä väljä, mutta tilanne oli niin kiihottava että tulin taas. Irrotin eukkoni sängystä ja aloin ottamaan sohvatyynyjä, no vitustahan tuli soosit tyynyjen ja sängynpäälle. Ei olla koskaan oltu näin pervoja, tyytyväisenä jälkemmekin siivottiin. Suihkun jälkeen juotiin kahvit ja pesimme kurpitsan, josta teimme pikkellsiä. Eukko tuumas että kasvaahan näitä lisää ja naureskeli.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:36"]
Eukkoni pitää siitä että sidon hänet sänkyyn, olin päivällä katsonut yhtä kesäkurpitsaa, tulin sisälle ryystämään kahvia ja kysyin , onko meillä mitään tekemistä kun on niin kuuma. Vaimoni vastasi ei tässä mitään ihmeellistä, sanoin naidaanko. Eukko syttyi asialle ja niin aloitimme touhut sidoin hänet ja hetken nuolin hänen poslariaan ja työnsin käteni hänen vittuun, sitten muistin kurpitsan. Hain pari sohvatyynyä ja kurpitsan joka oli aika kookas, eukko tuumas huhottaen tuonko meinaat työntää vittuuni, sanoin kyllä että saat kerrankin jotain suurta. Levitin ensin eukkoni vittua joka oli litisevänmärkä, sitten aloin työntämään kurpitsan ohuempaa päätä vittuun, eukko huohotti ja kiljui samalla hieroen sen klittaa. Sen orkku oli kova ja yritti työntää vittuaan enemmän minuunpäin, minua alkoi panettaa. työnsin kyrpäni sen suuhun mutta olin niin kiihkossa että tulin muutamassa minuutissa sen rinnoille. Sitten pervous heräsi minussa kun näin että kurpitsa oli muljahtanut ulos, käänsin kurpitsan joka oli paksummasta päästä 10-12 cm. Aloin työntämään sitä vittuun ja eukko alkoi huohottamaan ja taas alkoi kiljunta taas samalla hieroen sen klittaa, sehän muljahti vittuun. Taas minua alkoi panettaa, nain sitä tissienväliin jotka ovat aika isot, aikani naituani minulta tuli ja ruiskautin spermani sen naamalle. Suukottelin ja kiittelin eukkoa ja se minua, aloin vetämään kurpitsaa pois mutta ei se sieltä mihkään lähtenyt, käteni ja kurpitsa olivat liian liukkaat. Kuivasin käteni ja aloin vetämään sitä pois, mutta ei lähtenyt vaikka eukko ponnisti samalla, mietimme että mitä nyt, kävin hakemassa keittiöstä kaks haarukkaa, eukon ponnistaessa ja minulla haarukat kii kurpitsassa niin tulihan se sieltä. Eukko tuumas tekihän hyvää mutta vittu on helkkarin kipeä, taas tuli pervo ajatus. Vein haarukat ja kurpitsan pois ja tullessani toin piimää, sanoin että tän pitäis auttaa, kaadoin piimää sen avonaiseen vittuunsa kunnes sitä oli riittävästi. Minulla seisoi taas työnsin kyrpäni vittuun mikä ei tuntunut miltään kun oli käsittelystä väljä, mutta tilanne oli niin kiihottava että tulin taas. Irrotin eukkoni sängystä ja aloin ottamaan sohvatyynyjä, no vitustahan tuli soosit tyynyjen ja sängynpäälle. Ei olla koskaan oltu näin pervoja, tyytyväisenä jälkemmekin siivottiin. Suihkun jälkeen juotiin kahvit ja pesimme kurpitsan, josta teimme pikkellsiä. Eukko tuumas että kasvaahan näitä lisää ja naureskeli.
[/quote]
Lisään tähän vielä tähän sen että eukkoni on synnyttänyt 3 lasta ja eukko on 46 ja minä 47 joten sopivaa puuhaa meille. Kyllähän se vittu siitä supistuu viikossa, joten normipanokin onnistuu. Make
Olimme vaimon kanssa tulossa eräänä pimenänä syysiltana kotiin kahdestaan ,kun metsätaipaleella alkoi haluttaa kumpaakin ja ehdotin kokeeksi autoseksiä sivutiellä. Menimme vähän matkaa hiljaiselle kapealle sivutielle ja sitten farmariauton takaosaan rakastelemaan. Kiihotti kovasti ja olin päällä naimassa vaimoa, orgasmit lähenivät, hän voihki alla, teki hyvää ja sitten.....tuli tietenkin auto siitä ohi ihan vierestä kapeaa tietä....Vaimo juuri laukesi silloin lantio ihanasti liikkuen niin kuin hänellä aina. Hän pyysi etten lopettaisi. He ajoivat hiljaa ohi katsoen meitä silmät pystyssä. Ei siinä auttanut muutakaan tehdä kuin olla päällä vain alapäät paljaana....Meni siinä vähän fiilis, mutta laukesin itsekin kyllä.
Onkohan tämä pervoa, menimme miehenikanssa naimisiin. Hän sammui sänkyymme, kaksi herrasmiestä hoiteli minut samassa sängyssä. N34
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:23"]
Stokkan herkun kassajonossa ruuhka-aikaan edessäni oli Jussi Halla-aho lastaamassa ostoksiaa liukuhihnllae itse olin hänen takanaan ostamassa pelkkää suklaata leffa varten. Jussin kurkottaessa tavaroitaan hihnalle hankasin kyrpääni Jussin pyllyä vasten ja tuntui kuin Jussi olisis vastannut tähän omalla liikehdinnällään. En voi olla ihan varma kun olin niin kiimassa varsinkin Jussin sirrtäess kurkkua hellän olisesti hihnalle. Tuosta kun pääsiin suuntasin kiireesti kakkoskerroksen miesten vessaan runkullu. Japanilaiset turirtit varmaan ihmeissään kun ynisin vessassa runkatessani persettä ja kyrpää, onneksi ovi oli lukossa.
[/quote]
Jussilla on kyllä ihan pyöreä herkkupemppu joka pyörii kivasti Jussin kävellessä.
Sidoin naisen, laitoin naiselle mojovat dildot toisen pilluun ja toisen perseeseen surisemaan. Laitoin sille housut jalkaan, nussin sitä suuhun vetäen tukasta pistäen nielemään spermat. Se huusi mutta se saikin orgasmeja, päästin nartun vapaaksi. Pyysi vieläpä että tekisin sen joskus uudestaan, no minähän tein ja mukavaa on ollut tasapuolisesti. m 34
Vaimon kanssa olimme karavaanarialueen uimarannalla. Hän ei paljon ui ja hänellä oli ohut kesähame ja toppi eikä mitään niiden alla. Hän sijottautui niin, että näin hameen alle kun hän istui jalat vähän auki. Hän kiihottui , niin minäkin. Sen näki hänen silmistään.Oli pakko mennä yhdessä kävelylle metsään ja hän antoi takaa....Oli ihana pano.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:21"]
Pannut siskopuolta. 3some miesten kesken. Suihinotto puistossa naiselta. Molemminpuolinen anaali.
[/quote]7
Mitä ihmeellistä sisko tai velipuolessa on ? se on täysin vieras ihminen kuten kuka vaan baarista ja serkkukaan ei periaatteessa niin läheistä sukua ole että näkisin sellaisen panemisen sairaana kuin vaikkapa sisarukset
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:13"]
Panin anoppilan mökillä heidän 40vuotishääpäiväbileissä anopin siskoa (55v) saunan pukuhuoneessa ja laskin lopulta kunnon lastit suoraan pilluun. Hän sai niin kovan orkun että pyörtyi ja elvyttyään jäi huilaamaan penkille jalat koholle. Olin jo menossa pihalla kohti päärakennusta kun vaimo tuli humalassa vastaan ja pyysi apuun saunan lämmitykseen. Siellä moikkasi anopin siskoa ja menimme löylyhuoneeseen sytyttymään kiuasta kun vaimo ilmoitta haluavansa kullia nyt heti. Jonkun aikaa pantuani vaihdoin osoitteeksi kakkosen ja se kuului pukuhuoneeseen saakka. Vaimo siis puhui rumia ja voihki lisää parrua perseeseen yms... lauettuaaan halusi imeä mut loppuun mutta vetosin humalatilaani ja lähdimme ylämökille. Pukuhuoneessa makoili vieläkin anopin kaunis sisko ja jäin hakemaan puita lisää saunalle. Hetken päästä anopin sisko kertoi kuulleensa saunan panon ja vaati saada kullin perseeseensä ensimmäistä kertaa... Käytimme saippuaa liukasteena (mikä oli kivuliasta) ja saimme kullin tiukkaan suoleen. Nainen aloitti samanlaiset rivot jutut ja sormetti itselleen hetkessä uuden kovan orkun. Horkkaisena kääntyi kaluni kimppuun ja laukesin hänen rajuu imutukseensa hetkessä... 10 min tämän jälkeen vaimoni, anoppi ja hänen siskonsa istuivat samassa saunassa hauskaa pitäen.. Pitäis kai vielä se anoppikin hoidella...
[/quote]
Jos tämä on totta niin kerro miten pääset panemaan anoppisi siskoa ilman että jäät kiinni tai että hän kantelee vaimolleen?? . Kertokaa muutenkin jos teillä on näitä anopin panokokemuksia ja vaimon siskot jne että miten ihmeessä pääsette voitte päätyä panemaan heidän kanssaan ??
Itselle ei tulisi mieleenkään ehdottaa vaimon kavereille vaikka mieli on kyllä tehnyt ja on osa helvetin hyvännäköisiä mutta silti ei kehtaa koska pelkään että liitto saattaisi olla siinä jos vaimoni saisi tietää ehdotuksesta ja sellaista känniä ei varmaan olekkaan että sellaiseen saisin jonkun vaimon kaverin suostumaan
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:20"]
Runkkasin mällit jogurtti purkkiin ja laitoin sen takaisin jääkaappiin. Pojan tyttöystävä söi jogurtin tietämättä mitä muuta sai.
[/quote]
Jostain syystä todella kiihottavaa :DD voisi tehdä jollekkin kaverin tyttöystävälle mutta eri asia kelle kehtaa tunnustaa jälkikäteen mitä on tehnyt :D. Miksi muuten naisten pettämistarinat saa yläpeukkua aina ?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:50"]
Annoin tuntemattoman miehen nuolla itseäni baarin vessassa. Samalla oven avauksella vaan päädyttiin sinne eikä edes oltu nähty toisiamme aiemmin.
[/quote]
Miten tilanne eteni tähän ? En tohtisi ehdottaa naiselle sillä pelottaisi lähentelysyytös :D
Paskat tuli uimahallin altaaseen . Lähdin muina miehinä. En jäänyt kattelemaan. Kaipa ne sieltä joku siivos.
Uikkarin reisiaukkoa vähän avasin ja siitä tärähti pihalle. Helpotti kummasti.
Nuorena ja erittäin kännissä yksi mies heitti "tarjouksen": uskallatko ottaa poskeen tässä ja nyt? Ja minä tyttöhän otin, kavereiden katsellessa vierestä. Tomitusta kesti siis ihan muutama sekuntti.
Mies oli pitkään yrittänyt saada minut ejakuloimaan kiihottamalla g-pistettä. Tämä sai kauhean pissahädän aikaan ja monesti mies vihjaili, että antaisin vain tulla. Joskus suihkussa sitten annoin tulla miehen sormettaessa. Hävetti niin kamalasti, mutta kiihotti myös samalla. Imeisesti myös miestä.