Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän WT:t (ym. ikiteini-bimbot) ajattelee asiallisista ja sivistyneistä ihmisistä?

Vierailija
24.04.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäykkiä hienostelijoita.

Terveisin eräs, jolla on aika sekalainen kaveripiiri

Vierailija
2/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilotonta elämää viettäviä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heistä

Vierailija
4/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraviha voimissaan monella.

Vierailija
5/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

bileissä, koska menin erään työkaverin (joka ei itse wt) tupaantulijaisiin, missä kaikki muut olivat WT-jengiä. No siitä huolimatta juttu luisti, tunnelma oli mukavat, porukka rentoa ja viihdyin. Mutta sitten kun bileiden emäntä paljasti jossain keskustelussa, missä haukuttiin opettajia minun olevan opettaja, niin kukaan ei puhunut minulle enää mitään ja muutenkin tunnelma jäätyi. Aika ikävää - siihen asti keskustelu sujui hienosti. Voisiko joku WT selittää, mistä tämä johtui.

Vierailija
6/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei pidän parempien ihmisten seuraan tupata. Siksi liikkuvatkin omissa laumoissaa ja vierailevat toistensa asuntovaunuissa. Kuitenkin elämässä epäonnistuminen ei heidän mielestään ole heidän omaa syytään, vaan yhteiskunnan ja etenkin koulun syytä. Siellähän oli se yksi maikka, joka katseli nenänvarttaan pitkin ja antoi aina huonomman numeron kuin kokeiden perusteella olisi pitänyt antaa.

WT on uhri, nimittäin WT jatkaa sitä perinnettä minkä kotoa on oppinut. Harva pääsee tästä elämänpiiristä irtautumaan. Ja suuri syy on juuri tuo, että koulussa katsotaan pärstäkerrointa ja kenen lapsi on.

Vierailija
7/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...vierailevat toistensa asuntovaunuissa..."

Vierailija
8/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...vierailevat toistensa asuntovaunuissa..."